Jogos amit mondassz, biztos vannak jobb futóművek ennél de sajnos maga a teleszkóp útja ugyan olyan kevés marad, ezért tetszene jobban egy SM de majd elválik mi lesz még :)
Énis 5W olajjal megyek, mondjuk a rossz úton ígyis keménynek érzem, de agresszívabb közlekedésnél lehetne keményebb.
Állítható csillapításoktól messze van a marzocchi teleszkóp, azért egy állítható húzófokozati lehetett volna. De talán az SP525 is ugyanezzel a már 20éve kitalált telókkal jön ki.
Menet közbe észreveszel valamit? Mondjuk negyed lóerő minuszt nem érezni meg, de az kb180 watt ami baromi nagy hőt tud kreálni, szóval megsütheti a csapágyat.
Próbálj intót szerezni és ilyen mágneses állványt, azzal talán könnyebben összerakod úgy, hogy kotyogjon!
Egyébként, azt is azér meg kell említeni, hogy egy 1000-res gixer futóműve svájci óra a mito marzocchi meg sachs felfüggesztéséhez képest, ami azér kevésbé pattan el ugyanannál az úthibánál. Meg azt be tudod úgy állítani, hogy egy bizonyos mértékig engedjen, és csak később keménykedjen fel. Magyarán ha utcán használják azt a motort kedvezően puhára tudod állítani a fútóművet, ami azér sokat számít. Mito-nál max a telóolaj megválasztásával lehet kicsit játszadozni. Az én első telóm pl. Kimondottan puha az alacsonyabb viszkozitású olaj miatt (nem is bánom...)
Tökmindegy, mert a DRZ is könnyü, meg akkor már ne supermoto kerekekkel vegyed, hanem enduró kivitelben. Én Yamaha TTR600ast akartam egy időben, az masszívabb.
Ezért akarom a mitot cserélni egy DRZ-re, ha összejön rá... Már kezdek ott tartani, hogy ezekre az utakra gyorsasági nem való, csak dobálja össze vissza, egy supermoto meg csak nem érezné meg ennyire :)
Szerintem ezekre a lóf*sz magyar, útnak nehezen nevezhető, utakra még sokszor bizony a 125ös motor is sok... Egyik másik főúton bizony már életveszélyes a motorral való közlekedés..
Szerintem ezekre a lóf*sz magyar, útnak nehezen nevezhető, utakra még sokszor bizony a 125ös motor is sok... Egyik másik főúton bizony már életveszélyes a motorral való közlekedés..
Szerintem ezekre a lóf*sz magyar, útnak nehezen nevezhető, utakra még sokszor bizony a 125ös motor is sok... Egyik másik főúton bizony már életveszélyes a motorral való közlekedés..
Szerinted(tetek) miért van hogy le van szedve a henger és pár nap után mindig megragad a főtengely,nem teljesen csak fél-fél centit megy előre-hátra.Csak úgy forog megint jól ha a lendkereket megfogom és megmozgatom.Csapágy de akkor teljesen ragadnia kéne!?
Viszont még a kuplung felől nem szedtem szét a váltókart pedig ha fel le mozgatom nem teszi sebességbe!
Kösz a segítséget előre is
Nemhiszem, hogy ettől függetlenül a teljes élettartam alatt 1-3%nál több teligázos szakasza lenne a motorodnak, vagy bárminek ami nem pályagép.
Én inkább felelősség teljesen motorozom, jött már ki elém őz, nyúl, tyúk, macska is, volt amit elcsaptam, volt ahol meg tudtam állni, de ha alapból oldalról jön neked egy nyúl mondjuk, akkor azt megérzed, főleg ha beszorul a villa környékére, nekem szerencsém volt mert nem mentem gyorsan pl a nyulas esetben.
2 perc a ringen már amatőrként nagyon jó! Pár éve még alig mentek le ide, most Talma, Chrobák, Kispataki is 1:52-ket simán mennek 600assal.
Szerintem utcán már 100 lovat nem lehet kihasználni igazándiból, csak azthiszi az ember, mert legyűri az autóúton a kocsik egyrészét.
Akkor most hol is tartunk? Ott, hogy neked van rutinod másnak meg nincs? :) Jah bocs. Igazából nem is tudom hogy kanyarodtunk ide.. A lényeg, hogy ha már a mito után vagyis mellé veszek motort az szerintem ezres lesz, amire nekem kell alkalmasabb, mint a 600-as és kész.
Levan az kopva hidd el Az enyém legalábbis teljesen.Nem 2 napos rutin kell ahhoz hogy kihasználj egy 120lovas motort.Gázt koppig tekerni valóban nem kell sok de egy esetleg nemvárt helyzetben onnan meg is kéne tudni állni vagy esetleg egy kanyart bevenni...az már sokaknak nem megy.
Hogy használnál ki egy mitot is utcán, mikor az összes út enyhén szólva is "szar", kanyarokba épp ez miatt esélytelen legtöbbször, hogy leteszed peremig. Az meg a másik, hogy legtöbben szerintem valamennyire tartanak attól is, hogy bemérik, mert már akár mögötted lévő autóból is mérhetnek. Egy 600-ast se lehet már városban kihasználni én úgy gondolom, de sokan nem is azért váltanak nagyobbra véleményem szerint, csak mert jó hogyha odahúzod neki, és megy. :D
Akkor a legtöbb mito sincs kihasználva, mert valószínűleg a ti gumitok sincs peremig lenyomva, holott arra való a motor. Adjuk el, vegyünk robogót :) Nekem az már pont elég kihasználás ha folyamatosan padlóig tekered neki, márpedig ez 600-asnál nagyon sűrűn meglenne.
Egy motor kihasználása nem abbol áll hogy egyenesbe meddig mered neki húzni 260 ig vagy 300 ig. Utcán nincs kihasználva egy 600as sem.Menj ki a Hungaroringre egy nyilt napon és nézd meg azokat akik 2 perc pármásodperces időket mennek.Na ők ott kihasználják egy 600as képességeit.
Én 18 évesen le akartam cserélni egy 600-asra, de sajnos eltörölték a különbözetit, most 24 évesen ezres a terv. 600-ast szerintem simán kihasználod utcán ha olyan stílusban motorozol. Én pl a mitonak 170-nál még simán húznám, nem halálfélelmem van, mint sok embernek. Az ezressel már más a helyzet, azzal már nagyon kell vigyázni, nem lehet akármikor húzni egy nagyot :)
Én egy 600-ast már utcán nem használnék ki. Mondjuk senki, sem tudásilag, sem sebesség ügyileg de ez már más kérdés, ha tehetném 750-es gixerrel járnék vagy s1000rr-el :D
Én F650GS-t nézegettem, csábító a 3.5ös fogyasztás.
Még az sem biztos hogy eladom, csak kíváncsí vagyok milyen jellegű érdeklődés lesz rá. 15-16 éves takony alkudozó hülyegyerekeket elhajtom a fenébe az fix :)
400-as, 600as japán mocikat sportmocikat néztem. De még az SP525-ösön is elgondolkodtam
Elnézve a piacot, jelen pillanatban azt tartom a legvalószínűbbnek, hogy megmarad. Egyenlőre tényleg csak fel szeretném mérni, hogy milyen jellegű érdeklődés lesz rá.
Sokat spóroltam, mondhatni egy új henger árát (csak utángyártottat találtam ebay-en forintosítva 70.000-ér), mivel a henger tropa volt. Perselyezéssel megmenekült, és ezt lehet bátran fúrni, hónolni a későbbiekben is. Mindennel együtt 25.000 Ft volt a perselyeztetés. Szerintem nem pénz egy ilyen munkáér, és a Wittmannál nem tudok jobbat ebben a szakmában.
Állítható csillapításoktól messze van a marzocchi teleszkóp, azért egy állítható húzófokozati lehetett volna. De talán az SP525 is ugyanezzel a már 20éve kitalált telókkal jön ki.
Próbálj intót szerezni és ilyen mágneses állványt, azzal talán könnyebben összerakod úgy, hogy kotyogjon!
Viszont még a kuplung felől nem szedtem szét a váltókart pedig ha fel le mozgatom nem teszi sebességbe!
Kösz a segítséget előre is
Én inkább felelősség teljesen motorozom, jött már ki elém őz, nyúl, tyúk, macska is, volt amit elcsaptam, volt ahol meg tudtam állni, de ha alapból oldalról jön neked egy nyúl mondjuk, akkor azt megérzed, főleg ha beszorul a villa környékére, nekem szerencsém volt mert nem mentem gyorsan pl a nyulas esetben.
2 perc a ringen már amatőrként nagyon jó! Pár éve még alig mentek le ide, most Talma, Chrobák, Kispataki is 1:52-ket simán mennek 600assal.
Szerintem utcán már 100 lovat nem lehet kihasználni igazándiból, csak azthiszi az ember, mert legyűri az autóúton a kocsik egyrészét.
Én F650GS-t nézegettem, csábító a 3.5ös fogyasztás.
400-as, 600as japán mocikat sportmocikat néztem. De még az SP525-ösön is elgondolkodtam
Elnézve a piacot, jelen pillanatban azt tartom a legvalószínűbbnek, hogy megmarad. Egyenlőre tényleg csak fel szeretném mérni, hogy milyen jellegű érdeklődés lesz rá.
H nem sérül, nincs mit csizsolgatni rajta.