"Gyönyörű..."
Szét kell kapni teljesen.
Amúgy ha ment még akkor a hengert miért szedted le? Csak úgy kérdezem kíváncsiságból.
Amúgy ez Evo blokk, igaz?
Ha szerződéssel vetted,nem lehet belekötni abba,hogy a motornak rejtett hibái vannak?Van amelyik szerződés tartalmaz egy ilyen pontot,hogy rejtett hibákkal nem rendelkezik a motor.Egy utánajárást megérne.
Valami 1800Ft körül van a papír .Nekem beírták az eredeti blokkszámot és azt mondta nem igen foglalkoznak ezzel a rendőrök,de ha zavar cseréljem majd ki a plakettát,csak ésszel,hogy ne nagyon látszódjon...rendes volt:)
Fuu ez nagy szívás én is jártam már így csak abba víz meg homok volt...
Hát az a gond ha a motorba nincs olaj vagyis olyan folyékony anyag ami kenné a kopó mozgó súrlódó alkatrészeket azok tönkrementek gyorsan...arról nem is beszélve hogy minden elkezd rozsdállni belül fuu hát ezen sok mindent kell majd cserélni gondold át hogy megéri e rá egy vagyon költeni meg nagyon sok időt beleölni.
Amúgy véletlen nem pusztamérgesről vetted a motort?
Amit most vettem mitot jól befaragtam vele
Igen jól látjátok nem olaj volt benne hanem VÍZ! és minden berozsdált
Ez már mindenképpen blok széthúzással jár?
39 valamennyit, de ezt már megvitattuk, hogy rosszul mért.. Nem azért mert Ricsi nem ennyire jó, hanem pont ellenkezőleg. Ez az egy köre volt ilyen kimagasló, ráadásul az előtte lévő 47-es, az összes többi 42-43-as, ha átlagolod ki jön a megfelelő eredmény. Ha igaz lenne a mérés akkor utána is dobálta volna ezt az időt, mert valamit észrevett és nem beáll vissza 42-43-ra.. Nem beszélve még Kispataki 39,8-as köréről a 400-as DRZ-vel.. ami más kategória nem kicsit. No meg volt ott még 37-es idő is..az meg már tényleg no comment, szóval érdekes mértek az utánpótlás OB-n az tutit...
Hali!
Én nemrég voltam ebben a cipőben remélem tudok segíteni.Tehát nekem Evoval volt ugyanez. A hivatalos folyamata az ahogy elmondták,hogy a közlekedés felügyeleten kell kérni egy papírt egy kérelmező papírt(pontos nevét nem tudom) a blokk cseréről.Ezt ki kell tölteni és Ez kell majd az átírásnál és az eredetiségvizsgánál majd mondani kell,hogy blokkcsere volt.
Jah, és a Mito mítosz 2012-ben végleg megállt, mivel az egyre szigorodó környezetvédelmi előírások miatt leálltak az SP525 gyártásával is. Emiatt sajna a 2T gépek úgy általában befellegzett. Már csak robogókat gyártanak 2T motorblokkal szerintem.
Hát jah, 125-öst még nem nagyon láttam állítható telókkal. Viszont nézd meg a mostani japán (és kínai) 4T 125-ösöket meg 250-eseket. Azokhoz képest meg a Mito a svájci óra... Olyan lebutított szutyok motort soha nem vennék (Yamaha R125, Kawa ZXR250 stb).
Sziasztok!
Tudom, hogy nem ide való téma, de gondoltam írok ide is, hátha valaki már volt ebben a helyzetben.
Adott egy papír nélküli 125-ös RS, meg adott egy papíros váz, és a kettőt szeretné haverom összehozni, és ha lehetséges megvenné mindkettőt, de ugye a papíros váznak a forgalmijába benne van a motorszám is, és ugye a papír nélkülinek meg más a motorszáma. Ezt valahogy meg lehet oldani, hogy az új forgalmiban az eddig papír nélküli motornak a motorszáma legyen benne? Be lehet esetleg úgy jegyezni, hogy motorcserés volt a gép? Előre is köszönöm a választ!
Igen olcsón jutottam hozzá.
Mito 1 92es