Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kell alátámasztani, ha ahogy húzza ki a tengelyt, a másik oldalról egyből betol egy másik tengelyt, amit nem tol bele a blokkba, csak a hátsó gátlóba, és a vázba hogy ne essen össze az egész. Amikor pedig kivette a blokkot, vagy azt a hátsó tengelyt, másik oldalról is bedug valami imbuszkulcsot(10-12es minimum) vagy valami más tengelyt... Esetleg ki se húzza teljesen a gyári tengelyt.
Mito nicasil is reped, a 2 kis segéd kipufogó ablak és a nagy ablak közti részen rendre el van repedve már egy 2 éves motornál is.
Van kép..
A lényeg, hogy jól rakd össze, mert össze lehet rosszul is :)
Ne vedd sértésnek, de az ilyen házi patikák miatt szarozzák le az olasz kis köbcentis motorokat.
Akkor a válasz egyértelműen X
Workshop Manual a tartalomnál teleszkópolajnak csak a fajtáját nevezi meg, a mennyiség rovat alatt az I.5 oladlra hivatkozik, viszont ott sem ír mennyiségi adatot...
Néhány eladó holmi. Mondjatok rá értelmes árat, biztosan megegyezünk.
Csere érdekel szép állapotú gyári karbonpalástos hangtompítóra.
1es mitoba a nem fordított telóba hány dl olaj kell?Köszi
Valakinek eladó gyári, ép karbonpalástos hangtompító dobja?
Valakinek nincs eladó kuplungbowdene?
Sziasztok 93 as mitoba power szelepet keresek, vagy egész power részt! Ha esetleg valakinek van, írjon egy e-mailt, sűrgős lenne nagyon! toth16david@gmail.com
köszönöm
Nem fényező fogja fújni. Kiszeretném a boltba kevertetni a színt de nem találtam a neten sehol színkódot.
Ha olyanhoz viszed aki nem most fest először akkor elég ha mutatsz neki egy jóminőségű képet róla és ki fogja tudni keverni a színt
Valaki tudja a lawson replika piros és sárga színkódját?
bocsailaci@citromail.hu
Köszi!
Azért írtam mert nálam nem megy nagy kalapáccsal sem
Szedtem már ki és szét is blokkot de mitot még sosem,tehát még tuti kérdezek a blokkról!
Hali,engem lehet érdekelne,tudsz adni egy E-mailt ahol beszélhetnénk?
Nem sértésből mondom ezt de ha ilyen alapvető dolgokat nem tudsz szerintem jobban jársz ha kiveszed a blokkot és elviszed szerelőhöz.
Amúgy támasz alá mivel ha kihúzod az a tengelyt a motor megnyeklik
Ki ütöd valamivel. Gumikalapács+dorni.
eladó a képen látható mito 125 power vezérlő elektronika és szervó motor. írj egy árat és vidd el. nekem csak a helyet foglalja
Én levenném a helyedbe a hátsó idomot, és az alatt nézném meg a vezetékeket amik a biztosíték táblából jönnek-mennek, valószínűleg ott lesz a probléma, ugyan így voltam én is régebben, de nekem biztosítékokat olvasztgatta, de mostanába azt is abbahagyta magától, szerencsére :D
üdv! olyan problémám lenne ,hogy tegnap este megálltam egy pillanatra ,megnézni mennyi benyám van ,indulnék el adom a gyújtást ,a powert félig behúzza és egyszercsak elszáll minden elektronika... betoltam és úgy jöttem haza ,hogy a lámpámnak körülbelül gyertyafénynyi ereje volt. A biztosítékot nem verte ki ,bár multkor kivert egyet és 25 Ah-került bele(csak az volt nálam) és el is feledkeztem róla h kicseréljem 15-ösre ,asszem annyi a gyári. gondolom szétégett valamelyik vezetékem ,laikusként nem láttam semmit ,de valaki esetleg valami tanácsot ,hogy melyik vezeték reccsenhetett meg ,vagy hol induljak el?
Viszont a blokkot ugye 2 csavar fogja egy elöl egy nagy pedig ott hátul ami a lengővillát is fogja ugye!Na azt hogy szedjem ki?Az anyát kitekertem de ugye a másik oldalon be van süllyesztve a vázba azt hittem könnyen ki kéne csúszni neki de nem
Van valami ötlet,eljárás oda?Köszi!
Nem szeretnék lemondani róla mert 50 alatt nem kapok blokkot.Tömítőkészlet meg csak 7290+20000 megállítja a csapágyakat!Szerencsémre azért már áttöröltem mindent és elég volt mivel az olaj volt ráragadva mindenhová és csak a lemez felületekenvan felületi rozsda!Amit már szépen le is szedtem!
Kukába vele! Úgyis teljes felújítás kellene neki, akkor meg inkább indulj egy olyan blokkal, ami szintén felújítandó, de legalább nem tök rozsdás.