A főtengelynek, (ami igazából forgattyús hajtómű) kotyognia kell. Ha nem kotyog az a baj! Hiszen ezért használunk különböző csapágyhézaggal ellátott csapágyakat.
Üdv.
Az is lehet hogy a láncvezetéssel van valami gond vagy lehet laza a lánc és még pluszba kicsit a hátsó telód is gáz és rázkódás miatt a lánc fel alá mozog és ilyen hülye csattogó hangot ad ki de ez sem biztos csak próbálok segíteni.
Sajnos az igazság az hogy tényleg látni kellene a motor meg hallani a jelenséget hogy pontosan milyen hang én azért megnézném a főtengely csapágyat ha már elkezdtem megbontani egy jó tanács ...
Azóta már szétszedtem!
Oké köszi szépen!
Most már legalább tudok valamire gondolni mert a kuplung felől már szétszedtem de semmi rendellenességet nem láttok sehol.Már csak belülre gondoltam a fogaskerekeknél de mondom az se nagyon lehet ugyanis nem fokozatfüggő a hang!
Viszont a főtengely is nagyon szépen forog,nem is kotyog!
Most az jutott eszembe hogy viszont sebességfüggő is ez a jelenség 80-120 közötti!Nem lehet hogy a lánc láncvezetésemmel van valami? Hogy akkor van valami nagyobb rázkódás és akkor verhet?Mert ugyanis se üresben nincs ilyen hang ha pörgetem,se kis sebességnél 1-2ben se nagynál 120felett
Üdv.
Szerintem szed szét mihamarabb és ne használd így mivel nagyon be lehet szívni ha az ember nem csinálja meg de így látatlanba nem tudok,akarok mást mondani.
Ez már régen rossz hogy fura hangok jönnek power nyitás után....
Helyedben inkább bontanám szétfelé hogy mi lehet,nem nagyon hallgatóznék...csúnya munkát tudnak ilyen fordulatnál csinálni az alkatrészek.
Teljesen mindegy hogy ki mire tippel,mert sehol a világon nem létezik jól működő távszerelde.
Köszi:) majd megpróbálom:) de fura mert nekem alulra a fejidomtól nem is ment és nem is megy csavar. csak felülre a kettőhöz. eddig jól állt miután összeraktam azután állt így. KÖSZI A VÁLASZT
Üdv.
Úgy emlékszem ez ide való amire te gondolsz..
Azt hiszem a 2 lámpa közti alsó furatnál vagy felső és azért áll rosszul a lámpád is.. http://i980.photobucket.com/al...
Srácok! szétkaptam múltkorába a régebbi fajta mitom elejét, a dupla körlámpásat mert az óravilágítások kimentek. Nah most amikor szedtem szét, egy aprócska kis nyomórugó ilyen réz színű kiesett valahonnan. nem tudtam rájönni honnan eshetett ki, így összeraktam úgy az elejét. valami idom vagy óra tartó kis rugó vagy olyasmi lehet mert minden működik nélküle, viszont a fejidom a lámpa alatt ahogy felfekszik, a lámpa és az idom közt egyik oldalt normál a másik oldalt egy hatalmas juk tátong. összefügghet? hova való a kis rugó valaki tudja? nem bírok rájönnni!
Adott egy Cagiva elephant blokk. Hozzám került
("nem indul, kidobálja az 1-est")
A második kép csak illusztráció.
Szétszedtem, hengercsere,csapágycsere, összeraktam rajz szerint a váltót.
Indul, megy ,alapjárat minden van.
Hibajelenség a következő:
Elindulok a motorral 1-esbe. Power nyitás előtt a motor elkezdi dobálni az-1est benne marad a sebességfokozatba csak olyan mintha a körmös fogaskerekek nem zárnának teljesen össze Nagyobb fordulaton meg elforgatja a körmöket és nincs összezárás.(?) Fogaskerekek és a kapcsoló körmök épek.
1-es: van. csak dobálja.
üres: van
2-es :nincs
3,4,5,6: van..
Segítségeteket szeretném kérni. Mi lehet a probléma?
Egy robbantott ábrának is nagyon örülnék.
Válaszokat előre is köszönöm.
Csady
Érdekelne egy Pirelli Dragon Supercorsa SC2 150/60? 2007-es, de csak 2012-ben került motorra, kb 3.5mm futó van rajta. Illetve ha érdekelne mennyit érne meg neked?
Amennyiben motorba való motorolajat töltesz bele, nem lesz baja a kuplungodnak. Ha autóba való motorolajat töltesz bele, el fogod égetni, mert abban nincs kuplunghoz való adalék. Ez a motorok motorolajában benne van. (4ütemü motorolajokban.. castrol,repsol,motul,stb..)
Az is lehet hogy a láncvezetéssel van valami gond vagy lehet laza a lánc és még pluszba kicsit a hátsó telód is gáz és rázkódás miatt a lánc fel alá mozog és ilyen hülye csattogó hangot ad ki de ez sem biztos csak próbálok segíteni.
Sajnos az igazság az hogy tényleg látni kellene a motor meg hallani a jelenséget hogy pontosan milyen hang én azért megnézném a főtengely csapágyat ha már elkezdtem megbontani egy jó tanács ...
Jó állapotú szívócsonkra lenne szükségem! Jó állapotú membránnal.
Köszönöm szépen!
Oké köszi szépen!
Most már legalább tudok valamire gondolni mert a kuplung felől már szétszedtem de semmi rendellenességet nem láttok sehol.Már csak belülre gondoltam a fogaskerekeknél de mondom az se nagyon lehet ugyanis nem fokozatfüggő a hang!
Viszont a főtengely is nagyon szépen forog,nem is kotyog!
Most az jutott eszembe hogy viszont sebességfüggő is ez a jelenség 80-120 közötti!Nem lehet hogy a lánc láncvezetésemmel van valami? Hogy akkor van valami nagyobb rázkódás és akkor verhet?Mert ugyanis se üresben nincs ilyen hang ha pörgetem,se kis sebességnél 1-2ben se nagynál 120felett
Szerintem szed szét mihamarabb és ne használd így mivel nagyon be lehet szívni ha az ember nem csinálja meg de így látatlanba nem tudok,akarok mást mondani.
Ez már régen rossz hogy fura hangok jönnek power nyitás után....
Teljesen mindegy hogy ki mire tippel,mert sehol a világon nem létezik jól működő távszerelde.
Power nyitása után 8-10000 között fura ütéshangot halok a blokk felől
Úgy emlékszem ez ide való amire te gondolsz..
Azt hiszem a 2 lámpa közti alsó furatnál vagy felső és azért áll rosszul a lámpád is..
http://i980.photobucket.com/al...
Adott egy Cagiva elephant blokk. Hozzám került
("nem indul, kidobálja az 1-est")
A második kép csak illusztráció.
Szétszedtem, hengercsere,csapágycsere, összeraktam rajz szerint a váltót.
Indul, megy ,alapjárat minden van.
Hibajelenség a következő:
Elindulok a motorral 1-esbe. Power nyitás előtt a motor elkezdi dobálni az-1est benne marad a sebességfokozatba csak olyan mintha a körmös fogaskerekek nem zárnának teljesen össze Nagyobb fordulaton meg elforgatja a körmöket és nincs összezárás.(?) Fogaskerekek és a kapcsoló körmök épek.
1-es: van. csak dobálja.
üres: van
2-es :nincs
3,4,5,6: van..
Segítségeteket szeretném kérni. Mi lehet a probléma?
Egy robbantott ábrának is nagyon örülnék.
Válaszokat előre is köszönöm.
Csady
Még egy kérdésem lenne tőled hogy a lyukakat az új dugóba miért kellenek?