Szerintem, amennyiben indokolt, a Wittmann biztosan megcsinálta.
Gátrepedésről meg csak annyit, hogy az én 60433-as hengeremnél valóban meg volt repedve, de ekkora hő valószínűbb hogy ragadáskor tud csaklétrejönni.
Lemaradt egy 0, 0.01-0.015 között. Mondjuk szerintem hatványozottabban kell perselyes/vas hengereknél ezt érteni, mivel nicasilt nemtudom milyen technikával lehet az idegszálak meggörbülése nélkül csiszolni. De ez a szerelő dolga, mert az esztergályosok nem foglalkoznak már ilyenekkel.
Ezt a furkálás témát a speciáloknál kezdték el nem is tegnap.
Hatásos, működik, kb ugyna az mint az rgv hengerében a kipunylás alatti furat a hengeren.
Gátas ablakban az ilyen furat a dugóba szinte kötelező, vaóban hatáosan keni-hűti a túlmelegedő gátat.
(10ből 10 nsr hengerben megpattant a bevonat a kipugáton)
mellesleg a 4t takeszokban ugyan ezt a teknyologijját alkalmazzák: a gyűrű hronybn több lik is található)
Hogy az átla felhasználónak sem eszküze, sem bátorsága nincs belefúrni a 30 ezres dugóba, az már más kérdés:)
Ettől még műkszik.
gyári dugóban meg azért nincs, mert a mitoban annyira nem indokolt, nincs benne vékony hosszú gát.(mint ondjuk az nsr ben amibe meg kellene de abban sincs, meg is pattan D:)
A gyűrű aljátol félcentire egész az aljáig.Akik pályán tiporják Mito,Rs125 azok szeretik alkalmazni.Nem is hülye ötlet amugy de kinek tetszik kinek nem
Én nem alkalmaznám. Az tény, hogy a kipufogó gát nagyobb hőterhelést kap, de épp ezért a szerelőnek hónolás után amellett, hogy az éleket picit kerekíti még a gátat kézzel 0.1mm-t beljebb kell csiszolni, így máris nem fog megragadni ott a gép.
A szoknyát fúrjátok, vagy a csapszeg síkjában?
A dugó palástján eleve azért van ez teflonréteg, ill. ha ez lekopik alata ott van az eszterga finom rovátkái, amibe beleül az olaj, ez biztosítja a kenést a dugó és a hengerfal között.
Másik állandóan felmerülő téma a nicasil és hüvely mellett/ellen szóló érvelés nekem kb 2 hónapja lett hüvelyezve a hengerem, féltem tőle mert mindenki lehurrogott, hogy soha nem lesz már olyan a motorom mint volt. Jelentem azóta bejárattam, és szebb hangja van mint valaha (legalábbis mióta nálam van). Power felett húz szépen, nem dadog, nem melegszik, tehát nekem pozitív véleményem van eddig a perselyezett hengerről.
Na ezek azok a dolgok amik inkább a Harry Potter filmekbe valók... Egy vatta új Vertex vagy Wössner esetlek Wiseco dugót tudod mikor állnék neki fúrkálni... Szerény véleményem szerint ha ennek a gyakorlatban értelme lenne, akkor gyárilag így készítenék a dugót. Nem vagyok Doctor 2T, de az ilyen dolgokat túlzásnak tartom.
Hali!
96-os Evora kellene de szerintem mindegyiken egyforma van.Lehet jobban járnék inkább felújítottal.Mennyire gondoltál?Esetleg csere más alkatrészre?Van sok cuccom.
Hali. Hali megvan, az ára miatt. Egy 20-as lett volna , ha nem csak utcán mész még simán megéri, kb legjobb gumik egyike (volt), nah meg az ára sem volt kevés... Meg egyébként ez az eladás is csak egy hirtelen ötlet volt, ha elvitte volna akkor veszek egy zsír új párat.
Kevésbé ragad meg. Mivel perselyes henger, és csináltatott dugattyú került bele, fokozottan hajlamos a dugattyú a ragadásra.. Ezért kerültek rá, olyan helyekre, ahol nem érintkezik ablakkal a kis pici zsákfurat.
Csádi!Te ha kell adok neked 14ezerért 7seb jó váltott?:)A blokk középpel eggyűtt fötengelyestől alkatrésznek.Tuti jó váltó 7seb duplakörlámpás Mito alkatrészmotoromba van.
Perzse, ha a szaki még tovább erőlteti a szétakasztott dugót az más tészta, de az kb mindent visz belül.