Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van de amig nem találok hejette slicket nem akarom leszedni, ha később is érdekel tudok képet küldeni róla.

A futóművek elkeltek nem tudok féknyereggel szolgálni.
gyula5@hotmail.com
Valakinek van 150-es gumija olcsón?
Szia! Főfékhengert mennyiért adod?
Az első ülés alatt.
sziasztok !
Merre találom a evo kettőben az indexrelét?
Engem érdekelne egykét alkatrész.Írd le az email-ed és megírom hogy mik kellenek.
BONTÓDIK Cagiva Mito Evo 2007!
Bontom egy részét pályázni fogok vele!
Üdv. Valakinek?
Máris eladod?
Köszi a tájékoztatást :) 7 sebességes Evo enyém, Mikuni TM35-el :)
Ami neked van henger, az a 7 sebességes EVO-kal jött ki, némelyik modelleket 35-ös Mikuni karbival szerelték. A legerősebbek az SP hengerek, de hogy tényleg sokkal jobb legyen ezekhez kell egy kipufogós és másik gyújtás is. A 90087-es henger a legerősebb, állítólag 38Le.
Edagóvá vált cagiva mito evo 2. 2007es keveset futott rendszámoztatható,csak egy jobb oldali tükör hiányzik róla. egyéb infó és képek üzenetben. gyula5@hotmail.com
280.000 huf
Esetleg valami teljesítmény adatok nincsenek a különféle hengerekről?
Minden henger más valamiben. A hengerfejeknél pedig az égéstéren változtat a gyártó, meg, hogy ne cserélgesse az ember, az SP cuccokat, ott a tömítés helyét máshova marták be.
Rendben, köszi az infót. Valami adatot igy lehet tudni a cuccról esetleg? miben különböznek ezek a hengerek?
Akkor valóban lapos tetejű dugattyú kell bele.
Én is gondolkoztam tuningon, most teljesen gyári, annyi hogy Mikuni Tm35 van rajta de elvileg ezzel jött ki.
185 az nagyon jó, kevés tud annyit, az enyém is csak friss dugóval tudta... A 6,4/97kmh is jó. Ilyenkor mindig eszembe jut, hogy tuningolni kéne, de sokkal jobban húz a szívem most a 600-as felé. Csak ezzel az új jogsirendszerrel telibeszopattak, alig van valami 35kw alatti papírral, mert ugye csak A2-m lehet...
henger 73037, hengerfejen 200H beütés található.
Erre így konkrétan nem tudok válaszolni hogy jobban megy-e mint egy sima, eddig 1 mito ellen gyorsultam, azon volt egy ha jól emlékszek gianelli kipu, 20 ezer km körül volt benne, 2002-es évjáratú ha jól emlékszem, őt nagyon simán otthagytam, viszont enyémen 35-ös mikuni van, de gyári kipufogó. 110 méteren 6,4mp-et mentem vele SPD-n, és a végére 97km/h-t mértek, ha ez esetleg mond valamit :) áttétel az 14-41, és akkor még hátul 150/70-es gumi volt tehát kicsit hosszabbak voltak a fokozatok. Teljesítménybe elég jónak mondható volt, még most se ment annyira rosszul, fordulaton még mindig jó volt, de legfőképp azért gondoltam a dugócserére, mert alsó fordulat tartományba eléggé gyengült már (régen nem ilyen volt), valamint egyre csörgősebb hangja volt.
A dugattyú lapostetejű 1 gyűrűs benne, amit kivettem.
Itt a motorról egy régebbi videó: http://www.youtube.com/watch?v...
Óra szerint a legtöbb 185 volt amit mentem vele, ami a méréseket alapul véve valósan olyan 165 körül volt valahol.
Mostanában nem mentem vele annyit, nem is nagyon volt alkalmam annyira kihúzatni mint akkor, 180 körül mentem vele még mindig.
Milyen a hengered és a hengerfejed? Lehet nem lapos tetejű dugattyú való bele, hanem domború.
1 vagy 2 gyűrűs? Jobban megy mint egy sima? Órán mennyi a vége?
Kiderült a dugattyúban található márkajelzésről hogy Asso Werke, és D-s méret, viszont erről találtam egy linket amibe benne vannak az asso pontos méretei, ami sokkal sűrűbben van mint egy wössnernek, és ha itt megnézitek az asso féle D-s 55,96-os, ami egy Wössnernél B-snek felel meg ( http://www.motoracingshop.com/... )
Még nem mertem megrendelni bele így, hétfőn elmegyek gépműhelybe és megméretem a hengert hogy mekkora, és utána okosabb leszek, de úgy gondolom a C-s wössner megfelelő lesz bele. A vertex se gyárt mindből addig, enyémbe lapos tetejű dugattyú volt, így azt is kell, hogy vegyek bele, domborúból láttam én is, hogy F-ig gyárt, de lapos tetejűből minden nagyobb gyártónál (vertex, wössner, prox stb) csak C-ig találtam.