Ami neked van henger, az a 7 sebességes EVO-kal jött ki, némelyik modelleket 35-ös Mikuni karbival szerelték. A legerősebbek az SP hengerek, de hogy tényleg sokkal jobb legyen ezekhez kell egy kipufogós és másik gyújtás is. A 90087-es henger a legerősebb, állítólag 38Le.
Edagóvá vált cagiva mito evo 2. 2007es keveset futott rendszámoztatható,csak egy jobb oldali tükör hiányzik róla. egyéb infó és képek üzenetben. gyula5@hotmail.com
280.000 huf
Minden henger más valamiben. A hengerfejeknél pedig az égéstéren változtat a gyártó, meg, hogy ne cserélgesse az ember, az SP cuccokat, ott a tömítés helyét máshova marták be.
185 az nagyon jó, kevés tud annyit, az enyém is csak friss dugóval tudta... A 6,4/97kmh is jó. Ilyenkor mindig eszembe jut, hogy tuningolni kéne, de sokkal jobban húz a szívem most a 600-as felé. Csak ezzel az új jogsirendszerrel telibeszopattak, alig van valami 35kw alatti papírral, mert ugye csak A2-m lehet...
Erre így konkrétan nem tudok válaszolni hogy jobban megy-e mint egy sima, eddig 1 mito ellen gyorsultam, azon volt egy ha jól emlékszek gianelli kipu, 20 ezer km körül volt benne, 2002-es évjáratú ha jól emlékszem, őt nagyon simán otthagytam, viszont enyémen 35-ös mikuni van, de gyári kipufogó. 110 méteren 6,4mp-et mentem vele SPD-n, és a végére 97km/h-t mértek, ha ez esetleg mond valamit :) áttétel az 14-41, és akkor még hátul 150/70-es gumi volt tehát kicsit hosszabbak voltak a fokozatok. Teljesítménybe elég jónak mondható volt, még most se ment annyira rosszul, fordulaton még mindig jó volt, de legfőképp azért gondoltam a dugócserére, mert alsó fordulat tartományba eléggé gyengült már (régen nem ilyen volt), valamint egyre csörgősebb hangja volt.
A dugattyú lapostetejű 1 gyűrűs benne, amit kivettem.
Itt a motorról egy régebbi videó: http://www.youtube.com/watch?v...
Óra szerint a legtöbb 185 volt amit mentem vele, ami a méréseket alapul véve valósan olyan 165 körül volt valahol.
Mostanában nem mentem vele annyit, nem is nagyon volt alkalmam annyira kihúzatni mint akkor, 180 körül mentem vele még mindig.
Kiderült a dugattyúban található márkajelzésről hogy Asso Werke, és D-s méret, viszont erről találtam egy linket amibe benne vannak az asso pontos méretei, ami sokkal sűrűbben van mint egy wössnernek, és ha itt megnézitek az asso féle D-s 55,96-os, ami egy Wössnernél B-snek felel meg ( http://www.motoracingshop.com/... )
Még nem mertem megrendelni bele így, hétfőn elmegyek gépműhelybe és megméretem a hengert hogy mekkora, és utána okosabb leszek, de úgy gondolom a C-s wössner megfelelő lesz bele. A vertex se gyárt mindből addig, enyémbe lapos tetejű dugattyú volt, így azt is kell, hogy vegyek bele, domborúból láttam én is, hogy F-ig gyárt, de lapos tetejűből minden nagyobb gyártónál (vertex, wössner, prox stb) csak C-ig találtam.
A futóművek elkeltek nem tudok féknyereggel szolgálni.