Sziasztok!
Szerintetek az miért van hogy ha sokat áll a motor(2-4hét) a kuplungolásra nem csinál semmit,sebességbe marad!Így kicsit nehéz elindulni.Mit kéne vele csinálni?(tudom hogy a lamellák ragadnak össze).
Köszi!
Maga a kuplungagy volt hegesztve (nem a kosár), a 6 darab csöcs közül (amibe belemennek a rugókat tartó csavarok) az egyik letörhetett, azt hegesztették vissza, de ezt az alkatrészt komplett kicseréltem. Maga a tengely tuti h nem körbe, akkor látszódna h üt a kuplungkosár. Amit Magyar kolléga mondott még esélyesebbnek tartom, ugyanakkor szerelő havernál is látni, hogy kalapáccsal bonomid darabon keresztül finoman kocogtatják a főtengely végét, és egyszer csak szétcuppan a két blokkfél. Ettől nem kéne deformálódnia szerintem a főtengelynek, hacsak más kultúrlények nem állat módra ütik széjjel...
A főtengelycsapágyak, kb 3000 km-t futottak. Azt sajnos nem tudom, hogy a 16 év alatt hogyan szedték szét a blokkot. De a Wittmann biztosan kicentírozta a főtengelycsapágyat.. Illetve ha van benne mégis valami, akkor feltételezem, hogy szólt volna.
Kiegyensúlyozatlan a főtengelyed.Elég ha egyszer valami szakértő felújitás gyanánt szétszedéskor vaskalapáccsal szedte ki.Vagy kopott főtengelycsapágy miatt is szokott
Szia! Valaki más hozzászólására reagáltam először, ahhoz szól az első bekezdés. Nézd meg a gyertyaképet, ha az szép, akkor valóban valami mechanikai hiba lehdt az ok, kár is karburálgatni emiatt.
Hello!
Köszi a válasz, bár az első bekezdést nem igazából tudom mire vélni. Az én motorom kiforog üveghangig, csak kb 6000-től kezd el érezhetően jobban rezegni. Ezalatt sem brutális rezgést értek, mint egy döngölőgépnél :), hanem közepesen erős rezonálást, ami rövidtávon simán elnézhető, viszont husszú úton csukló-alkar zsibbadást tud okozni. És mivel országúton éppen power alatt motorozok picivel, mivel ott megy a legdinamikusabban a motor, és ha kell kisebb gázadásra már ugrik, ezér pont ott vagyok ezen jelenség elszenvedője. Balatonra mentem Sopronból többszőr is a nyáron 84-es úton, de Sümegnél már alig várom hogy tarthassak egy kis pihenőt emiatt. Remélem most majd a megfelelő karburálás megoldja ezt a gondot, ha nem, akkor kénytelen leszek tudomásul venni, hogy ez ilyen.
Volt amúgy RS-125-öm is egy rövid ideig, arról tudni kell, hogy sokkal kiegyensúlyozottabban jár mint a Mito (ez főleg alapjáraton érződik). Magasabb fordulaton az is rezgett finoman, de közel sem annyira mint a Mito-m.
(egyébként vki még a kuplungagyon is hegesztgetett, de már azt is kicseréltem, tehát már az sem okozhat rezgést)
Szia!
Ha azt veszem, hogy a balansztengely környékén minden rendben volt, és a motorja nem forog ki többet 6000nél, akkor jön számításba a karbi és a gyújtás. Főleg arra hagyatkozva, hogy bármilyen balasztengelyállásnál ki kellene forognia, legfeljebb szétrázza magát közben a motor.
Egyébként a sajátomon is szoktam tapasztalni, hogy a jó karburációt meg lehet mondani rezgésből is: ha fokozatos gázadásra erősebben remegve, kicsit mélyebb hangon, "nem tisztán indul el", akkor sokall egy kicsit, ha viszont szépen kicsit vékonyabb, "pengősebb" hangon és kevés vibrációval, akkor a jó beállítás környékén lehetek.
A gyújtást meg tényleg a torpanás miatt írtam inkább, bár el tudom képzelni, hogy egy túlzott előgyújtással, detonálás környékén kínzott motor hajlamosabb lehet beremegni, de erre nincs szerencsére tapasztalatom.
Helló!
A power motorokat leszámítva minden megvan.
Csak abban az esetben adom el ennyiért ha valaki keddig legkésőbb érte jön vagy utal és küldöm postán.
biztos jol allitod me a balansztengelyt? nekem amig megvolt a prima vazba epitett mitom meg azt a kis kasznit sem razta... nem hinnem h ennyire erzestelen lennek... ha jol be v allitva a balansztengely nem szabad h razzon...
Az enyém 6-7 ezres fordulattól kezd el feltűnően rezonálni, ami 100 km után már brutális csukló-alkar zsibbadást tud okozni. Már többször lett ízeire szedve, balansztengely be van állítva. Bekarburálva viszont majd mostanság lesz, mert mostanra lett bejáratva felújítás óta. Elképzelhető, hogy ezután eltűnik ez a rezonálás? Gyujtás hogyan tud rezonanciát okozni?
Egyébként arra is gyanakodtam, hogy a főtengely nincs rendesen kicentírozva, de azóta azt is összerakta már a Wittmann...
Szerintetek az miért van hogy ha sokat áll a motor(2-4hét) a kuplungolásra nem csinál semmit,sebességbe marad!Így kicsit nehéz elindulni.Mit kéne vele csinálni?(tudom hogy a lamellák ragadnak össze).
Köszi!
nem vitték el végül a powermotorokat. Ha kell ma meg fel tudom adni postara vagy átvehető pesten.
06306622197
Köszi a válasz, bár az első bekezdést nem igazából tudom mire vélni. Az én motorom kiforog üveghangig, csak kb 6000-től kezd el érezhetően jobban rezegni. Ezalatt sem brutális rezgést értek, mint egy döngölőgépnél :), hanem közepesen erős rezonálást, ami rövidtávon simán elnézhető, viszont husszú úton csukló-alkar zsibbadást tud okozni. És mivel országúton éppen power alatt motorozok picivel, mivel ott megy a legdinamikusabban a motor, és ha kell kisebb gázadásra már ugrik, ezér pont ott vagyok ezen jelenség elszenvedője. Balatonra mentem Sopronból többszőr is a nyáron 84-es úton, de Sümegnél már alig várom hogy tarthassak egy kis pihenőt emiatt. Remélem most majd a megfelelő karburálás megoldja ezt a gondot, ha nem, akkor kénytelen leszek tudomásul venni, hogy ez ilyen.
Volt amúgy RS-125-öm is egy rövid ideig, arról tudni kell, hogy sokkal kiegyensúlyozottabban jár mint a Mito (ez főleg alapjáraton érződik). Magasabb fordulaton az is rezgett finoman, de közel sem annyira mint a Mito-m.
(egyébként vki még a kuplungagyon is hegesztgetett, de már azt is kicseréltem, tehát már az sem okozhat rezgést)
Ha azt veszem, hogy a balansztengely környékén minden rendben volt, és a motorja nem forog ki többet 6000nél, akkor jön számításba a karbi és a gyújtás. Főleg arra hagyatkozva, hogy bármilyen balasztengelyállásnál ki kellene forognia, legfeljebb szétrázza magát közben a motor.
Egyébként a sajátomon is szoktam tapasztalni, hogy a jó karburációt meg lehet mondani rezgésből is: ha fokozatos gázadásra erősebben remegve, kicsit mélyebb hangon, "nem tisztán indul el", akkor sokall egy kicsit, ha viszont szépen kicsit vékonyabb, "pengősebb" hangon és kevés vibrációval, akkor a jó beállítás környékén lehetek.
A gyújtást meg tényleg a torpanás miatt írtam inkább, bár el tudom képzelni, hogy egy túlzott előgyújtással, detonálás környékén kínzott motor hajlamosabb lehet beremegni, de erre nincs szerencsére tapasztalatom.
A power motorokat leszámítva minden megvan.
Csak abban az esetben adom el ennyiért ha valaki keddig legkésőbb érte jön vagy utal és küldöm postán.
Egyébként arra is gyanakodtam, hogy a főtengely nincs rendesen kicentírozva, de azóta azt is összerakta már a Wittmann...
Van kihajtásom és spirálom is. Ha érdekel 2000Ft
06306622197