Sziasztok ... 1 kérdés .. 115 ös a fuvókám ... Alul kicsit full. De fellül jóó.... 1 picit kevésnek találom a fuvókát .. Raktunk bele 145 öst de
avval meg 9 ezerig pörgött ott olyan volt mintha leszabályzott volna ... tippp?
Akkor nem működik az alapjárati rendszered szerintem, vagyis szerintem el van dugulva. Amúgy, ha leveszed a szivatót nincs is alapjárat, nem ? Vagy főfúvókából megoldottad ezt ?
Nekem volt ilyen, de a 60as alapjárati az kislány nagy! Nekem is 60 volt, télen 1 pöccre indult, melegben viszont dadogott össze vissza, és sokallt alapjáraton. Most 35ös alapjárati fúvó van benne, most jó az alapjárat, és igényli télen(hidegben) a szivatót is. Eddig (60al) nem kellett neki szivató, mert ha hidegben ráhúztam, azonnal leállt a motor..
segitsetek lecci nem ertem h miert nem porog a mitom 9000-nel ojan mintha lenne benne tiltas es nem porog csak szaggat ujj gyertya ujj kabel es pipa a prestav is jo ...eddig mukodott mostmar csak egyszeruen nem porognezegettem a vezetekeket es minden ugy nez ki h rendben es megsem akar porogni...
Szia!
Nyilván számíthatsz rá, hogy minden sérülhetett ami igényli az olajat: dugó, gyűrű, 2 hajtókar csapágy, két főtengely csapágy, és valószínűleg még maga a henger sem köszönte meg a dolgot. A pontos károkat csak te magad tudod megnézni, ha már megbontottad a blokkot.
Viszont beszámolhatnál, hogy mit találtál.
hali segitséget szeretnék.a motorom mito 2. egy ideig szárazon ment szoval 2t olaj nélkül.nemtudom pontosan mennyi km-ert.és megy nemragadt meg.de már lett olaj rakva bele bőven.és kicsit az erő meghanyatlott benne most.meg pici csörgő hangot hallok.csapágyak lehetnek vagy tűgörgő kosár? még nem szedtem szét megnézni.remélem nem nagy a kár.válaszotokat előre is köszi!
A főfúvóka csak nyélgáznál számít teljes mértékben, amikor a tűt már majdnem kihúztad a kehelycsőből. (teljesen nem húzódhat ki, nehogy fent akadjon a gáz...)15-80% gázállásért legfőképpen a tű és kehelycső felelős!
Az alapjárati fúvókám 60-as ,a súbert nem angyon álligattam ,tudtommal az csak részterhelésnél számít ,egyébként legfölső állásban van. ma megjöttek a fúvókák ,ma nem lrtem rá ,holnap kiderül. ha a szivató rajta van alapjárattól is faszán veszi a lapot ,amúgy hulladék.
Szia!
Nem feltétlenül elég a főfókán állítani. Ha nem jók a gázreakciók alapjárattól, akkor át kellene nézni a kisebb gázállásért felelős rendszereket is (alapjárati fúvóka, alapjárati csavar, tolattyú felvágása).
Ha elmondod, hogy merre laksz, esetleg még tudok is segíteni neked.. ha gondolod, főfúvóka ügyben. Viszont itt fórumon is van egy srác, aki csinál. nála 4-5 nap alatt kész a fúvóka.
Nem tudom hogy a motorja sokat kap-e
VHSB 34 LD 140es főfúvókával...
De szerintem sok a főfúvóka. 155-160 a gyári 28as karburátorba kell.
Nekem 150es főfúvókával a mitom (160as henger) nem pörgött fel 5ezer fölé, annyira sokallt.
Nekem most az ideális főfúvóka méret a 135.. Ezzel jó.
Viszont azt a karburátort srác jól be kellene állítani, és akkor nem lenne vele gond. Ha így jársz vele továbbra is, valami meg fogja adni magát. Mondjuk a dugattyú..
Üvegesnél vettem egy 50x50cm-es darabot kb 1000ft-ért. A 2-3mm-est kényelmesen be lehet hajtani közel ugyan olyan ívre mint a gyárit (minél vastagabb annál nehezebb hajlítani) A készített pappír sablon alapján apró fogú dekopír fűrésszel vágtam ki nagy fordulaton és minimális előtolással.
avval meg 9 ezerig pörgött ott olyan volt mintha leszabályzott volna ... tippp?