Szerintem nyugodtan rakd át a számot, hát azért van szegeccsel megoldva... Javaslom, lehet hogy érdemes... Hogy fogsz egy rongyot, egy rossz akksiból öntesz ki egy kicsi savat, és beleáztatod a rongyba azt a 2db popszegecset... Vagy még jobb, ha a blokkra rakod rá, amikor már fel van rakva a szegecselt motorszám.. Ezt olyan 1 órát hagyhatod rajta. Vigyázz, hogy a motor számára ne nagyon tedd rá a rongy savas részét, mert lemarhatja.
Nekem 160as henger van fent, 170ccm-ig felfúrva, perselyes. Még 2 túlméret van, és utána új persely kell neki. Igazából sokkal erősebb alul, és nekem elég érdekes tapasztalataim vannak a nagy hengerrel... Nekem sokkal kevesebbet eszik, mint a gyári társa, és sokkal jobban megy. Nyomatékból húz, 3ezertől már! 6600-7000 között nagy teljesítmény lyuk, de ha ezt ledolgozza akkor utána felül is húz tovább mint a veszett egér. Nekem mito EVO csővel 11500ig húzott, fölötte pedig már csak pörgött..
Elképzelhető, hogy nehéz szívvel, de lassacskán megválnék motoromtól nagyobbra váltás miatt. Az általam elképzelt ár 370.000 Ft. (Tudom ez nem számít, de mióta nálam van, több mint 1mió. Ft-ba van). Azt is tudni kell, hogy kevés mocinak akad ilyen gazdája mint én vagyok ennek a gépnek, mindent megkapott amire csak szüksége volt, spórolni sosem spóroltam rajta, ha kenőanyagokról, vagy alkatrészekről volt szó.
Használtmocis honlapokon még nincs meghirdetve, eddig nem vitt rá a lélek. Akit esetleg érdekel, itt a fórumon jelezze.
Szia mindenkI!
Van egy 72625 Gillardoni 1 Számozású henger a gépemen(ha jól tudom még nicasilos),és van egy 160ccm-es perselyes hengerem.Szerintetek érdemes lenne-e foglalkozni nagyonn köbcentivel?nagyon érdekel a dolog mennyivel lenne izmosabb:) nem is a végsebesség érdekelne hanem a nyomaték.Valakinek tapasztalat?illetve sokkal jobbak az újabb hengerek?én úgy vettem észre alul elég gyengusz felül viszont nagyon jól megy.
Ezt neked kell eldöntened, hogy kockáztatsz-e. A legegyszerűbb áttenni a számot, de ez valóban nem szabályos, és lehet hogy észre is veszik majd. Nyilván függ persze a kivitelezés minőségétől is. Azt nem tudom, hogy van-e még egyáltalán mobil eredetiségvizsgálat, lehet hogy el kell vinned egy műhelybe. Neten biztosan találsz helyeket, ahol ezt meg lehet érdeklődni...
én is gondoltam ilyenre csak aki csinál ilyet(ismerős féle) azolyat mondott,hogy nagyon megnézik a szegecset és észre fogják venni.na most olyan jutott még eszembe,hogy visszaraknám az eredeti üzemképtelen blokkot és ha megvan a vizsga visszacserélem a benne lévőre.ezután cserélném le a plakettot így a vizsgán átmenne és ha majd később 2-3 év múlva eladnám a szegecs is szépen ráoxidálódna,rákoszolódna akkor már nemigen hiszem,hogy észrevennék....illetve megtudnád mondani,hogy ha házhoz kijönnek az +kiszállási díj?
Nem tanácsot adok, csak elmondom én mit csináltam. Amikor a rendszámot akartam a motoromra, vettem egy motorhibás, papíros donort. Mivel szorított az eredetiségvizsga határideje, simán vettem megfelelő méretű szegecset, és átettem a számot a működő blokkomra. Utána kicsit koszos, olajos ronggyal áttöröltem a blokkot, amitől nem világított úgy az új szegecs. Volt eredetiségvizsgán, műszaki vizsgán, senki nem szólt egy szót sem. Pedig a frissen festett vázat a tudtom nélkül lekaparták fémig, szóval azt sem lehet mondani, hogy ne akartak volna alaposak lenni.
Sziasztok!
Lenne egy komoly kérdésem.Vettem egy Evo-t .Rendszámos.Blokkcserés volt és a papírjaiban ugye az előző számok vannak.Megvan az eredeti blokk is csak ugye azt nem akarom visszarakni ha nem muszáj.A kérdés,hogy érdemes-e a plakettákat kicserélni rajta(tehát a számot átrakni az új blokkra) vagy hagyjak fel ilyen hülyeséggel? átmegy-e az eredetiségvizsgán vagy cinkes?Ha bejelentem,hogy blokkcserés volt +pénz-e és mi a menete?
Végülis teljesen nekem sem vágta ki most, mert valamennyi minimális töltésem mintha lett volna, de előtte pár nappal meg teljesen kivágta, tehát semmi nem volt. Most raktam bele egy 20 A-st, tudom nem egészséges, de egy próbát megér, nagyobb galibát csak nem okozok vele, legalábbis remélem :)
Nem 30asával lépkedünk fúvókák terén, hanem utcai motornál mondjuk 5ösével.
Számtalanszor le lett már írva, még ezen az oldalon is, hogy a főfúvóka nyélgázon számít. Ezért hiába cserélgeted alul ugyanolyan ratyi lesz.
Sziasztok!
Gyárilag a Mitokba mindkét biztosíték 15 amperes?
Mostanában kezdte el a motor azt produkálni, hogy a töltésnek a biztosítékát kivágja/elolvasztja.
Ha a 15 amperos a bele való, akkor mi lehet a hiba oka? Fesszabályzó esetleg?
http://aprod.hu/i/hirdetes/cag...
Használtmocis honlapokon még nincs meghirdetve, eddig nem vitt rá a lélek. Akit esetleg érdekel, itt a fórumon jelezze.
Van egy 72625 Gillardoni 1 Számozású henger a gépemen(ha jól tudom még nicasilos),és van egy 160ccm-es perselyes hengerem.Szerintetek érdemes lenne-e foglalkozni nagyonn köbcentivel?nagyon érdekel a dolog mennyivel lenne izmosabb:) nem is a végsebesség érdekelne hanem a nyomaték.Valakinek tapasztalat?illetve sokkal jobbak az újabb hengerek?én úgy vettem észre alul elég gyengusz felül viszont nagyon jól megy.
Van persze.Írj mailt és megegyezünk:D
mitozozi@citromail.hu
Simsonba kéne, van hozzá első fék rendszer is? kerék nem kell. mi az ára?
Mihez kellene?Sima telós mitohoz van komplett első futóművem.
Lenne egy komoly kérdésem.Vettem egy Evo-t .Rendszámos.Blokkcserés volt és a papírjaiban ugye az előző számok vannak.Megvan az eredeti blokk is csak ugye azt nem akarom visszarakni ha nem muszáj.A kérdés,hogy érdemes-e a plakettákat kicserélni rajta(tehát a számot átrakni az új blokkra) vagy hagyjak fel ilyen hülyeséggel? átmegy-e az eredetiségvizsgán vagy cinkes?Ha bejelentem,hogy blokkcserés volt +pénz-e és mi a menete?
Ez az olvadós téma érdekes, nálam is előfordult már, hogy megolvadt a műanyag, de ki nem vágta.
Számtalanszor le lett már írva, még ezen az oldalon is, hogy a főfúvóka nyélgázon számít. Ezért hiába cserélgeted alul ugyanolyan ratyi lesz.
Gyárilag a Mitokba mindkét biztosíték 15 amperes?
Mostanában kezdte el a motor azt produkálni, hogy a töltésnek a biztosítékát kivágja/elolvasztja.
Ha a 15 amperos a bele való, akkor mi lehet a hiba oka? Fesszabályzó esetleg?