Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A tű fölülről a 2. rovátkán van lejjebb teszem akkor fullad 5ezerig de 5ezer fölött meg jobb lenne.
Fekete. 160as főfúvóka van benne de akarok venni hozzá 148ast hátha. a kehelycső gyári T266 az alapjárati az 52es
gyertyakép?
Eddig jó volt a kiherélt kipuval most kapott gyárit terhelésen jól megy bár a másikkal jobban ment de terhelés nélkül nem akarja venni a fordulatot.
Szerintem nem.
PHBH 28 RD karbikat szerelték :
x33 tű (148főfúvó)
SX18 tű (175főfúvó)
X71 tű (155főfúvó)
X19 tű (148főfúvó)
nekem ennyi van a listámban, eddig többet nem találtam :)
De lehet, hogy gyári. Amennyiben a motor minden fordulaton és gázállásban jól kapja az anyagot, és azonnal lép... Akkor jó!
Zoli.. Nekem van egy gyári fékolajtartályom, ha esetleg szükséged lenne egyre.
A g1 és g2 hengerek közt annyi talán, hogy a gilardoni 2-esek a régebbiek, a gyengébbek. Tapasztalat szerint. úgyhogy jó az a g1-es henger :)
Srácok!
Valaki tapasztalatból....nagy különbség van egy Gillardoni 1 és 2 között? nyomatékra,erőre,tartósságra ilyesmi? Vettem egy mocit és 1-es henger van rajta egy 7 gangos blokkal.Nem tűnik túl rossznak egyelőre..érdemes lenne egy Gillardoni 2 6sebességes blokkot építeni bele?
Hali!
Valakinek esetleg fasza első fékolajtartály?Multkor eladtam és most kéne...esetleg csere más alkatrészre?
van 1-2 nem újak de van.meg van egy új is 150/70-es 0km-el. bár 5000-ért nem eladó...írj mailt és beszélünk.
mitozozi@citromail.hu
Sziasztok!
Jo allapotu vagy uj gumit keresek jo aron, utcai hasznalatra.
Koszi
Szia! Gumid nincs veletlenul? Utcara kellene. Jo allapotu vagy uj. Jo aron. ;-)
Koszi
Szia! Megvannak meg a gumik ill. tudsz ilyesmi allapotut vagy jobbat jo aron?
Koszi
x31 tű az phbh 28RD karbinál gyári?
Nem mindenki 0,1-es illesztéssel rakja ám össze...
Ment válasz és kép...
Dellorto phbh 28 RD karbinak mekkora a gyári kehelycső és a tű mérete? A fúvóka ha jól tudom 148.
Máris írok vissza!Bocsánat nem voltam gépközelben!
Én írtam emailt a plexi miatt de nem válaszolsz rá.
Ha esetleg valakinek szüksége lenne pár cuccra,alkatrészek eladóak:
mitozozi@citromail.hu
Valószínűleg a gyűrű tört de még egyenlőre semmi sem biztos mert még nem lett széthúzva idő hiányában ezért gondoltam hogy előtte rákérdezek a dolgokra mert ahány ember, annyi vélemény! :/
Ha a kuplungkosár levétele nem megy akkor gondolom a blokkfelek szétszedése,csapágyak,főtengely kíméletes ki és beszerelése ,kihézagolása,préstáv beállítása,power beállítása sem fog menni... Így neki se fogj mert több kárt fogsz tenni a blokkban mint hasznot.Az "Ember rakta ezt össze nem olyan bonyolult ez" elven szerelésnek sosincs jóvége.Hiába veszed meg bele a legjobb minőségű és méregdrága alkatrészeket megfelelő beállítás nélkül azok mitsem érnek.
Kuplungagymegfogó a célszerszám rá. Továbbá lehet légkulcs, és még létezik 1-2 titkos trükk. Gondolom a blokkot akarod széthúzni, nem lesz jó vége szerintem ennek.
Légkulccsal kellene... Ha barbárkodni akarsz leblokkolod a hátsókereket (áttolsz rajta egy rudat), sebességbe teszed és indulhat a móka, de ha rendesen le van húzva, akkor ezzel akár kárt is tehetsz. LÉGKULCS!
Hello!
Tudna linkelni vagy küldeni nekem valaki robbantott rajzot a blokkról ?
Még egy kérdés h a kuplungot, hogy tudom levenni?
Nem tudom sehol kitámasztani normálisan annyira erőltetni meg nem akarom nehogy valami megsérüljön.. ha tudtok rá valami jó módszert elárulhatnátok .
Köszi
ha nem ragadt akkor mi a gond?