Jól beállítva nem ragad. Szarul beállítva oly mindegy. A nicasil nem kopik, a persely igen, viszont a siklási tulajdonságai szintén jók. Volt régen egy para, miszerint a termosztát nyitásakor bezúdulhat a hengerbe a sokkal hűvösebb víz, és ezért a henger képes kisebbre összemenni mint a dugattyú átmérő. Ezt meg lehet oldani egy pici furattal a termosztátba, így kis keringés mindig van. Perselyes így nem tud megragadni. Még nem nicasiloztattam újra hengert, de ha megcsinálják jó árba akkor hajrá. Egy persely is 20-30, és az nem bír el annyi dugóméretet mint a nicasilos henger. De ha nem ragadt meg neked, akkor meg kell mérni, milyen alakhibák vannak benne, meg, hogy mekkora. Lehet nemis kell bántani a hengert. :)
Ha ragaszkodsz a saját hengeredhez akkor éri meg szerintem csak a nicasilozatás (mondjuk ha SP), amúgy lehet kitbe dugóstól is venni ebay-en.
A 70e már emészthető összeg ha újranicasilozás + új dugattyú + postázások benne vannak.
Egy rendes perselyezés is 25e környéke. A dugó bele 20e. És nem lesz olyan...
haverom azt mondta hogy küldjem fel a hengert Gyöngyösre az omegamotorhoz, ők küldik el olaszba a hengert és ha minden igaz dugóval együtt kijön 70-ből! de ennek még utána járok!
Meg most azon gondolkozok hogy esedékes lesz egy felújítás és mi érné meg jobban: kiküldeni a hengerem olaszba nicasiloztatni vagy tetetni bele acél perselyt? Mert szerelő ismerősöm szerint például utcai használatra tökéletes a perselyes megoldás... viszont szerintem nem véletlenül találták ki a gyárban hogy nicasilozzák! Egyébként az baromság hogy acél persellyel hajlamosabb a ragadásra?
Én úgy tudom,de ha tévedek majd kijavítanak.hogy a sport dugók 1 gyűrűsek,laposfejűek míg a sima kerek a teteje és 2 gyűrűs.De vannak itt szakik azok pontosan elfogják mondani.
Csak a fejidom törött,és a jobb alsó idom,de ki van "gittelve" így vettem :D! a powernek már nincs baja! Amugy azért ennyi mert nincs rá kereslet, olcsón jutottam hozzá de ígyis ha 180ba elvinnék 50-et buknék rajta (plusz a papírok amit nem számolok)! Lakást szeretnék felújítani és elhúzni itthonról ilyen egyszerű az ok! Ha meg jó befektetés vedd meg csináld meg és add el 300-ért ha Neked ráér a pénz:)! Már tényleg nem kéne sokat költeni rá!(esztétika)
Van annak csórinak baja...esélyes hogy majdnem minden idom törött rajta,a power részével is volt valami gondja,olajozott a lánckeréknél stb.bár ha a motorja tényleg jó akkor megérné rendbe rakni.az a baj messze van még érdekelne is...
Van aki 500km-t megy power alatt. Én annnyit járattam, hogy 20km-ig 6-8 ezer fölé 1-2x pörgettem, aztán szépen lassan már jött a nyelezés, igaz a power 100km-ig nem volt bekötve. a + olaj a tankba meg nálam amúgy is mindig megvan, de friss dugónál mindenképp legyen.
Sziasztok .. Szerintetek mennyit járassam ? és hogy lenne a legjobb... ? Vertex Dugó 4 es illesztés... Agip Speed Olaj .. Henger Nicosil... Várom a Tippeket .. köszi ...
beszeltem a Tibivel o mondott egy jo otletet de radirok facebookon hatha te mast mondasz bar az ove telleg gyerekjatrk csak felek kisszerelni :-( :-$:-$
Ha ragaszkodsz a saját hengeredhez akkor éri meg szerintem csak a nicasilozatás (mondjuk ha SP), amúgy lehet kitbe dugóstól is venni ebay-en.
Egy rendes perselyezés is 25e környéke. A dugó bele 20e. És nem lesz olyan...