Kb 40-ből teheted rendbe. Ha bontod szerintem a váz+blokkfél valakinek megérne 30-50-et. Csak a többit idő eladni, ahogy érzed. Ha elbontod a repedt hengert dugóval együtt megveszem, esetleg még a főtengelyt is.
sziasztok azlenne a kerdesem megeri elbontani egy mitot vagy inkabb egyben qdjam el 93 as muszakis ervenyes muszakival nevemen van 125 os hibaja hogy mehrepedt a henger kulso fala es nem lehet huteni igy valakinek valami tipp hogy mitevo legyek egyben vagy alkatresznek adjam el vagy csinal tassam meg akkkor meg valakunek elado hengerje van olcson?
160-as és 160-as gumi között is van ám különbség...
Nekem mindig is 150-es volt rajt, de most pl. amit legutóbb vettem 150/60-as Dunlop Qualifier-t, az lényegesen szélesebb mint az előző ugyanilyen méretű Metzeller Rennsport volt.
Enyém megy alul is nem arról van szó hogy nem, simán motorozható 5 ezres fordulaton is, 7-től kicsit jobban megindul majd 9-től megy igazán. Nekem 8 ezertől olyan 8600-8700 körülig van egy "lyuk" ahol erőtlen.
De a 6 és 8ezer közötti tartományban érezhetően van egy "lyuk" ahol elgyengül a motor!Érezni hogy meddig tudja vinni a motort alacsony fordulaton viszonylag nyomatékosan, és érezni hogy na itt kéne nyitni a powernek mert elgyengül de nem nyit!
Felni a 160ast még összehúzza annyira, hogy éppen ne érjen bele a láncba, viszont a lánctakaró műanyagba tuti bele fog érni, szóval abból ki kell vágni egy darabot.
Nekem mikor még volt benne rendes kompresszió 12 fölé is forgott 7.-ben :D Egyébként ha tényleg fasza a motor 7 után indul meg, de 9-12 között megy igazán.
Nekem mindig is 150-es volt rajt, de most pl. amit legutóbb vettem 150/60-as Dunlop Qualifier-t, az lényegesen szélesebb mint az előző ugyanilyen méretű Metzeller Rennsport volt.
Evo-hoz valaki tudna tankleszorító gumit?