Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Víztérrepedés javítása gyerekjáték ezért kár lenne elbontani a motort
Sziasztok!A Mito henger hengerfej milyen árba mennek el?Köszi
Váz, idomok, blokk, kerekek, kipufogó kb amik hamarabb elmennek, a többi ár és idő függvényében megy csak...
Kb 40-ből teheted rendbe. Ha bontod szerintem a váz+blokkfél valakinek megérne 30-50-et. Csak a többit idő eladni, ahogy érzed. Ha elbontod a repedt hengert dugóval együtt megveszem, esetleg még a főtengelyt is.
sziasztok azlenne a kerdesem megeri elbontani egy mitot vagy inkabb egyben qdjam el 93 as muszakis ervenyes muszakival nevemen van 125 os hibaja hogy mehrepedt a henger kulso fala es nem lehet huteni igy valakinek valami tipp hogy mitevo legyek egyben vagy alkatresznek adjam el vagy csinal tassam meg akkkor meg valakunek elado hengerje van olcson?
160-as és 160-as gumi között is van ám különbség...
Nekem mindig is 150-es volt rajt, de most pl. amit legutóbb vettem 150/60-as Dunlop Qualifier-t, az lényegesen szélesebb mint az előző ugyanilyen méretű Metzeller Rennsport volt.
"Ha nincs powered is megindul 7 ezer után de csak kb 9-ig."
Előbb azt írtad 9 ezerig forog.
Nekem tovább is, de úgy értettem, hogy kb addig húz, onnantól már lefelé megy a görbe.
Benne van. Nem ér bele semmibe de a körmöm nem férne a lánc és a gumi közé.
Nekem power nélkül elforgott 10500ig.
Ha nincs powered is megindul 7 ezer után de csak kb 9-ig.
Valakinek Evo-hoz Km-óra , km csiga?
Enyém megy alul is nem arról van szó hogy nem, simán motorozható 5 ezres fordulaton is, 7-től kicsit jobban megindul majd 9-től megy igazán. Nekem 8 ezertől olyan 8600-8700 körülig van egy "lyuk" ahol erőtlen.
De a 6 és 8ezer közötti tartományban érezhetően van egy "lyuk" ahol elgyengül a motor!Érezni hogy meddig tudja vinni a motort alacsony fordulaton viszonylag nyomatékosan, és érezni hogy na itt kéne nyitni a powernek mert elgyengül de nem nyit!
Hosszú távon ilyen fordulatnál az alternáló tömegek csúnya dolgokat tudnak csinálni, szóval örülj inkább, ha csal a fordulatszámmérő :)
Felni a 160ast még összehúzza annyira, hogy éppen ne érjen bele a láncba, viszont a lánctakaró műanyagba tuti bele fog érni, szóval abból ki kell vágni egy darabot.
Akkor a te fordulatszámmérődnek is hasonló baja lehet mint az enyémnek. Kb 2000-rel többet mutat a valósnál.
Nekem mikor még volt benne rendes kompresszió 12 fölé is forgott 7.-ben :D Egyébként ha tényleg fasza a motor 7 után indul meg, de 9-12 között megy igazán.
Ja és terhelés alatt nem azt értem hogy 7.-ben 13800, ha jól tudom 7.-be olyan 11 körül van a vége gyári áttétellel
7 körül is van egy kisebb megindulás, de inkább 9 ezer ahol igazán megindul. Szoktak ezek a fordulatszámmérők sokat mérni? :D
Attól, hogy rossz a fordulatszámmérő :D
Enyém 9 ezernél indul meg, ez mitől van? :D óráját viszont mondhatni leforogja, 13800 körülig elforog terhelésen.
Mind ugyanolyan 7250 nél nyit.Azért érzed 8nál mert oda van hangolva a motor.A rezó a membrán az öblítés...
sziasztok!
Evo-hoz valaki tudna tankleszorító gumit?