Halihó!
Evohoz keresnék power elektronikát!
Most egy super city-é van benne és csak 8000-nél nyit a powerem(viszont leakasztja az fordulatszámmérő órát):D:D
Üdv
Olyan kérdésem van hogy , azt mondták nekem (papír nélküli mito) hogy próbáljak meg venni egy törött mitot aminek van papírja vagy csak a papírokat és az azonosító számok átíratásával + új műszakival papíros lehet a mitom ... Ebben mi igazság lehet?
Szia!
Lehet h a kiegyensúlyozó tengely nincs rendesen pozicionálva, pedig az ugy lett berakva ahogyan a szerelőtől visszakaptam. Esetleg van valami jelzés rajta ami utan mehetnék? A karburátor le és szétt is volt szedve PHBH28 DELLORTO. A tetején van 2 szellőző nyilas amiken van csövecske amik kb 5cm hosszuak, az aljan pedig van az uszóházbol egy kijovetel de nem cső van rajta hanem el van dugaszolva, ezt nemtudom h igy kell legyen vagy sem igy volt mikor vettem, nem találtam a neten semmi rajzot ami mutatná h az hova jön. A préstávot azt pedig nemtudom h mennyi csak azt h a hengertalp tömités 1mm vastag. Az ideális préstávot megfogom nézni h mennyi kell legyen, de azt mivel tudom állitani ha nem megfelelő?
Szia!
Nem a főtengelyre gondolok, hanem a kiegyensúlyozó tengelyre, ami a főtengely alatt van és egy excentrikus tömeg van rajta, aminek a mozgása éppen kioltja a dugó mozgásából származó vibrációt, ha ez nincs megfelelően pozicionálva a főtengelyhez képest, akkor nagyon fog vibrálni az egész blokk.
A szereléskor a karbit leszedtétek? Történt azzal valami változás, pl a szellőzőcsöveit piszkálta valaki? Mert kicsit olyan, mintha az alapjárati levegőcsövet valaki eldugaszolta volna. Ekkor teljesen érzéketlen lesz az alapjárati csavar, és állandóan túl dús a keverék.
Azon menj végig lépésenként, hogy mihez nyúltatok és mi baj származhatott belőle.
Arra viszont nem válaszoltál, hogy a jelenlegi préstávot ismered-e.
Szia!
A főtengely az ki lett centralizálva.
A motor pöccre indul, az alapjárat az alacsony es nem változik sem az alapjárat sem a keverék állitó csavar állitasával sem. Ha teljesen beszoritom a keverék állitó csavart akkor is ugyanúgy megy és ha meghúzom a gázt akkor csak dadog hörög nem túrázódik fel, csak ha behúzom a szivatót. Tanácstalan vagyok h vajon falsot sziv e vagy vmi dugulás lehet?
Szia!
A kiegyensúlyozó tengelyt rendesen tettétek a helyére? Az szokott vibrációt okozni.
Mit csinál alapjáraton miközben nem reagál? Pörög nagyon és nem tudod eléggé feldúsítani, hogy beálljon a normálisra, vagy épp ellenkezőleg fulladozik a benzinben és alig akarja megtartani az alapjáratot?
Milyen hajtókart tettetek bele? Mértetek összeszerelés után préstávot?
Teljesen felújított, motorikusan tökéletes állapotban van. 90%-os gumikkal, új festés, új pakolások, új légszűrő, új aksi, felnik homokfúvással megtisztítva majd lefestve valamint az idomok meg lettek erősítve.
Sziasztok!
Van 1 2005ös Cagiva Mitom. A héten hajtókar cserén esett át és összerakás után a következőő problémákkal szembesültem
A motor erőssen vibrál
Nem lehet beállitani az alapjáratot
Nem reagal a keverék csavar állitasra.
Van e valakinek vmi 5lete h mi lehet a probléma?
Evohoz keresnék power elektronikát!
Most egy super city-é van benne és csak 8000-nél nyit a powerem(viszont leakasztja az fordulatszámmérő órát):D:D
Ha esetleg még érdekelnek alkatrészek én is bontom a motort:
mitozozi@citromail.hu
E-mail címem kint van adatlapomon.
Előre is köszi!
Olyan kérdésem van hogy , azt mondták nekem (papír nélküli mito) hogy próbáljak meg venni egy törött mitot aminek van papírja vagy csak a papírokat és az azonosító számok átíratásával + új műszakival papíros lehet a mitom ... Ebben mi igazság lehet?
Lehet h a kiegyensúlyozó tengely nincs rendesen pozicionálva, pedig az ugy lett berakva ahogyan a szerelőtől visszakaptam. Esetleg van valami jelzés rajta ami utan mehetnék? A karburátor le és szétt is volt szedve PHBH28 DELLORTO. A tetején van 2 szellőző nyilas amiken van csövecske amik kb 5cm hosszuak, az aljan pedig van az uszóházbol egy kijovetel de nem cső van rajta hanem el van dugaszolva, ezt nemtudom h igy kell legyen vagy sem igy volt mikor vettem, nem találtam a neten semmi rajzot ami mutatná h az hova jön. A préstávot azt pedig nemtudom h mennyi csak azt h a hengertalp tömités 1mm vastag. Az ideális préstávot megfogom nézni h mennyi kell legyen, de azt mivel tudom állitani ha nem megfelelő?
Nem a főtengelyre gondolok, hanem a kiegyensúlyozó tengelyre, ami a főtengely alatt van és egy excentrikus tömeg van rajta, aminek a mozgása éppen kioltja a dugó mozgásából származó vibrációt, ha ez nincs megfelelően pozicionálva a főtengelyhez képest, akkor nagyon fog vibrálni az egész blokk.
A szereléskor a karbit leszedtétek? Történt azzal valami változás, pl a szellőzőcsöveit piszkálta valaki? Mert kicsit olyan, mintha az alapjárati levegőcsövet valaki eldugaszolta volna. Ekkor teljesen érzéketlen lesz az alapjárati csavar, és állandóan túl dús a keverék.
Azon menj végig lépésenként, hogy mihez nyúltatok és mi baj származhatott belőle.
Arra viszont nem válaszoltál, hogy a jelenlegi préstávot ismered-e.
A főtengely az ki lett centralizálva.
A motor pöccre indul, az alapjárat az alacsony es nem változik sem az alapjárat sem a keverék állitó csavar állitasával sem. Ha teljesen beszoritom a keverék állitó csavart akkor is ugyanúgy megy és ha meghúzom a gázt akkor csak dadog hörög nem túrázódik fel, csak ha behúzom a szivatót. Tanácstalan vagyok h vajon falsot sziv e vagy vmi dugulás lehet?
A kiegyensúlyozó tengelyt rendesen tettétek a helyére? Az szokott vibrációt okozni.
Mit csinál alapjáraton miközben nem reagál? Pörög nagyon és nem tudod eléggé feldúsítani, hogy beálljon a normálisra, vagy épp ellenkezőleg fulladozik a benzinben és alig akarja megtartani az alapjáratot?
Milyen hajtókart tettetek bele? Mértetek összeszerelés után préstávot?
Érdeklődni email: dejanvujevity@gmail.com
Skype: neodejan
Van 1 2005ös Cagiva Mitom. A héten hajtókar cserén esett át és összerakás után a következőő problémákkal szembesültem
A motor erőssen vibrál
Nem lehet beállitani az alapjáratot
Nem reagal a keverék csavar állitasra.
Van e valakinek vmi 5lete h mi lehet a probléma?