Meg foghatod ha akarod :D Viccet félretéve a Mito kormánycsapágya golyóscsapágy, így nem kell ilyen holtjáték féle dolgokkal törődni, mert csak annyi van amennyit a csapágyazás kiad.
Sziasztok! Nem tud valaki Budapesten,lehetőleg a XVII. kerületben vagy a környékén egy jó motorszerelőt?Elszakadt a gázbowdenem, ezt követően kb 3 hétig állt a motor, most pedig nem hajlandó indulni. Sajnos idő/szerszám/hely hiányában nem tudom megcsinálni magamnak, ezért keresek egy,ha lehet olcsó(bb) szerelőt..előre is köszönöm a segítséget mindenkinek!
Mit értesz dzsuva alatt? Olyan nincs, hogy ne lehetne kitisztítani egy tankot. Higítóval, rozsdamaróval, kromofággal próbálkozz, pluszba 2-3 maréknyi apró sódert/kavicsot is buríts bele, és rázzad össze-vissza ahogy bírod. Ha ezt többször megismétled tuti hogy kitisztul.
Hali! a következő lenne a kérdésem. Van egy kereklámpás mitom a gyári tank a csapnál kilyukadt, vettem egy az meg nagyon dzsuvás ,vettem mégegyet az is ,akárhogy takaritom sehogy sem jó. A kérdésem az lenne h az evo tankja rámegy e ? ha sikerülne beszereznem egy faszát.
Jó, de a karbi szívocsónkra menő részét le kell faragni, hogy kb pár mm fal maradjon, a szívócsonkot pedig kicsit kifaragni és jó is. Illetve picit nehezebben passzol be a légszűrő és a karbi közé, de hát valamit valamiért...
Világos ,mint a nap :D Nem is okoskodni akarok ,mivel nem vagyok 2T zseni ,viszont mindenképp az lenne a célom ,hogy minél jobban menjen ,a fogyasztás nem érdekel. A sportszűrőről letettem ,viszont a nagyobb karbi mindenképp jöhetne. Ezért is kérdezem hogy VHSB 34-es jó lenne-e rá? Köszi a válaszokat !
A sportlégszűrő nagyon rácingosan néz ki meg minden, de valószínű jobb nem lesz, csak a szívás van vele, sűrű tisztogatás, egy eső alatt csupa sár lesz, hozzá karburálni pedig megint nem olyan, hogy akkor 15-el nagyobb főfuvi biztos jó, mivel ennek szerepe főleg 100% gázállásnál van, a közép tartományban a tű és a kehelycső dönt. Az meg ciki, ha mész 30km-t nyélgázon, és amikor visszaengeded akkor ragad meg
2005-ös gyártású a motor , Dellorto VHSB34-en kellene valamit kókerolni hogy passszoljon? gondolok itt a szívócsonkra. Gyári légszűrőn mit lehet buherálni? Szivacsot cserélni?
Sportlégszűrővel tutira kevés a 125-ös főfuvi, nekem 125-ös főfuvival heréléskor még a gyári légszűrővel is elkeveselt, és megragadt. Amúgy a főfúvóka mérete függ a henger típusától ill. a kipufogóétól is.
Lehet az évek során már kapott másik karbit, vagy hengert a motorod, és már nem jó a kompozíció.
A tanácsom az, hogy a sportlégszűrőt felesd el, mert nem lesz erősebb a motor, csak beereszti a sok port és hamarabb kifekszik majd, inkább cserélj karbit! A gyári légszűrő tényleg tökéletes neki, max a szivacsak kell kicsit buherálni, ha tuningolja az ember a motort.
Még alkatrésznek is megéri!
Cagiva mito Evo