Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Talált. Ha leesik a lánc szívesen törik a blokk is arra...
A hátsó lámpa is abból az anyagból van?
Egy ABS nevű rideg törékeny szar műanyagból van komplett kasztni.
Hegeszthető.
Jó estét!
Az első lánckeréktől folyik az olajam! Szimering csere?
Üdv!
Első sárvédő milyen műanyagból van? Hegeszthető? Hasonló a hátsó lámpatest anyagához?
MEnnyiért vesztegeted a pirosat?
Miröl beszéltek Ti... Sose értettem ezt a pénztemető dolgot.Én nemvagyok profi szerelő de ha összeraktam és egy kicsit de tényleg csak amennyit bármelyik más gépre fordít figyelmet az ember annyira oda figyelsz rá és normálisan használod akkor nincs azzal semmi különösebb baj.Nagyon fasza blokkja van a Mitonak.Bárhová elmertem indulni vele.Egy felújításba 2 főtengelycsapágy,hajtókarszett,dugattyúszett,gyertya,szimeringek meg friss olaj a blokkba és kész.Ez kb 70 ezer és 2 szezont kibír.Nekem is volt az évek alatt ragadásom,gyűrűtörésem de ezek mind az Én kezdeti hibámra voltak visszavezethetők.Szóval szerintem igenis nagyon fasza gépek ezek...
Igen,sajnos van benne valami és ezért egy pénztemető az egész.Mégis jó ha valakihez az ember bizalommal fordulhat és aki legalább tanácsokkal ellátja az embert illesztésnél,anyagbeszerzésnél vagy karburátor beállításnál.Mindenesetre köszönöm a segítséget,őket valamelyest én is ismerem fórumról,ha ilyen adódik bizalommal fogok feléjük fordulni tanácsért:)....
A szerelő azért nem engedi betolni a Cagivát, mert a tulaj valszeg ki lesz kelve magából, ha a motorja árának felét kellene otthagyni és a gép pedig jó eséllyel egy 15 éve gányolt aknamező. Az eredmény csak rossz lehet: a tulaj nem akar/tud annyit fizetni, amennyiből egy olyan munka megállna, amivel garantálható, hogy a motor nem lesz ott megint egy hét múlva. És persze az is igaz, hogy az alkatrészellátás nehézkes, és csak a beszerzésre annyi idő megy el, hogy már veszteséges a meló. A szerelő nem jótékonysági szervezet, ezt be kell látni, akármilyen igazságtalannak is tűnik elsőre.
Szia! Én magamnak csináltam eddig és elégedett vagyok az eredménnyel. Sajnos nem ismerem eléggé az embereket errefelé, de Mr.Mito, Hurkafej, Magyar001, mind ismerik a blokkot és biztosan tudnak is egy hibátlant építeni. Nem azért nem írtam több nevet, mert ne lenne itt más is aki képes rá, egyszerűen csak nem ismerem őket. Garanciát szerintem egyik sem ad rá, mert a hibátlan működés függ a megfelelő bejáratástól, a jó karburációtól is, amiért csak a felhasználó felel.
Nekem is nagyon tetszenek az Evo-k szerintem gyönyörűek,de ezek a motor problémák annyira elbizonytalanítanak,hogy nem merek belefogni...pénztemető nem kellene...igazán jó szakembert pedig nem ismerek aki valóban 100%-osan értene a motorjához.Beállítaná meg ilyesmi.
Köszönöm szépen :) Nagyon sokat foglalkoztam már vele, most szinte minden része toppon van, nem lehet rá egy rossz szavam sem. Egyébként nekem tényleg annyira bejött, hogy a versenymotorom is mito lesz, ősztől építem, ha minden jól megy.
...igen és pont ilyenekről beszélnek,hogy a tervezés 5ös,csak a kivitelezés és anyagminőség hiányos.Biztosan vannak kivételek és nem akarok senkit megbántani,de azért nagyon úgy tűnik,hogy van benne valami.Nem egészséges az,hogy ennyi gép megáll ha az ember kicsit odaver neki. ÉS VANNAK KIVÉTELEK TUDOM de ugye a többség képzi a szabályt..
Tény, hogy a legtöbb szerelő nem szeret olasz mocikkal foglalkozni, olasz motorbontó sincs az országban. Az olaszok eladják szerte a világban a termékeiket, a megfelelő alkatrészutánpótlásról pedig megfeledkeznek. Ezér nem csípi egyik szerelő sem, rosszabb esetben a műhelybe sem engedi betolni.
Mitonak szerintem a váza is elég gyengusz, bár már ezt is kiveséztem egyszer, de a blokktartó konzol hegesztésénél gyakori, hogy megreped a váz. Én sok pénzér ezt is megcsináltattam úgy hogy kb a hgesztés nyoma sem látható, és tart is azóta... Nade ennyire alulméretezni egy vázat, az már nevetséges. Persze tudom én, hogy rezeg összevissza, node épp ezér kell ezen igénybevételnek megfelelő vázat tervezni.
Akkor ez javította most a statisztikámat:)Am szép a géped ez kétségtelen!
Nem talált, a 4-ből 2 RS-é volt a képen és mind a 2 besülés volt. A 3. szarul beállított mito, a 4. pedig ami nekem tört 1 hónapja, huszon x ezer km-el...
A lényeg a lényeg:) Mitoból van...
Gyűjtöm, de nem a saját motoromból :) Azokból 1 saját és nem ragadt, hanem tört.
Pont te mondod aki gyűjti a beragadt dugókat?
Honnan szedsz ilyen hülye elméleteket?:D
jah,és nem akartam én általánosítani,csak a statisztika nagyon azt mutatja,hogy 100 motorból vagy 80 szenved ilyen sérülést.Vagy iszonyat nagy hozzáértést igényel tényleg,vagy valami gond van velük.Volt olyan szerelő aki azt mondta olasz motor a portára nem mehet be.(ezt mind utána mondom csak) sokan azt beszélik,hogy az anyagminőség nem bír annyit mint amire terveszték...lehet ebben valami?
Véleményed szerint ki a fórumon az,akihez bizalommal fordulhat az ember egy-egy ilyen henger/blokk felújítással vagy szervizeléssel? (természetesen ezt nem gúnyból írtam,nehogy félreértelmezd)
Vagy legalábbis hosszú életük során volt legalább egy-két ilyen világtalan tulaj. És akkor a gyárt hibáztatják, holott ezeket a motorokat javarészt már az is szerelte, aki nem akarta.
Egyébként meg sajnos azt is ki lehet mondani, hogy sok szerelőhöz, ha betolsz egy 200000es motort akkor úgy is áll hozzá, hogy tudja, nem kérheti el 20-30ezer+alkatrész árat a munkáért, így gyakran gányolás lesz a vége. Tisztelet a kivételnek.
Így van, csak a legtöbb gazdája nyomorék... Láttad volna az enyémet mikor megvettem, 15 litert evett, dadogott, minden baja volt, teljesen világtalanoké volt, 0 hozzáértés és csodálkoznak, hogy szar a motor... És megkockáztatom, hogy az országban lévő mitok legalább fele hasonló szakértelemmel lett beállítva...
Én 1 évesen vettem olcsóbban... csak megvolt a számla