Te komolyan láttad az összes Mitot, ami szalagról legurult? Szerintem kár általánosítani. Egyébként szerinted a felhasználók közül hányan olvasták a gyári használati utasítást (nem a szervízkönyvet)? Ha betartod, ami abban le van írva, hosszúéletű, élvezetes motorod lehet. Ennek a motornak az lehet talán a baja, hogy nem hülyebiztos. 20 éve van a családban a motor, gyári a hengere soha nem ragadt meg, a dugót előírt időben cseréltem, bármikor elindulok vele, és meg is érkezek. Ez nekem több, mint elég ahhoz, hogy megbízhatónak nevezzem.
Nagyon úgy néz ki,hogy mindenkinek vannak rossz tapasztalatai a mitoval.Henger/blokk.A watta új gépekről is előbb,utóbb ez derül ki.Ez nagyon szomorú és a használatról meg annyit,hogy erre lettek tervezve...NEM SZABADNA MEGRAGADNi...legalább is nem mindnek és mindig bekövetkezik...Pár Mito legurult a futószalagról és szinte mind ilyen...kegyetlen:S
Terminátor!Nem semmi ennyi lovéért frankó R6 vehettél volna ,és nem biztos többet enne Mitonál?Na másik kérdés Evonak blokkja menyivel tud többet régi körlámpás 7seb-nél?Köszi
Félre ne értsd, nem rád gondoltam ezzel, csak úgy általánosságban legtöbb embernél az a probléma, nálad nem is gondoltam ezt, csak legtöbben azért szidják, mert nem értenek hozzá, ugyan ez van simsonnál is mondjuk, azt is szidja mindenki hogy minden sarkon megáll, csak mert nem tudják összerakni egyszer normálisan hanem kókányolják, meg nem tudják mire való. 2T specialista se vagyok, de mito előtt/mellett 4 éve van egy simsonom is, kisebb tuninggal, azért annál is észre lehet már ilyeneket venni, még ha nem is annyira kihegyezett és forgós motor mint egy mito.
Majd kiderül mitoval mennyire leszek szerencsés, eddig még minden oké vele, nem is ragadt pedig lett volna rá lehetősége már :) Az is előfordulhat, hogy nem telik el fél év és ugyan ezen a véleményen leszek mint te és menet közben gyújtok alá :)
Megnézzük hogy 2 év után is ezt mondod-e majd. Meg mi az hogy sokan nem tudják hogy kell használni? Mér, te 3 hónap után már 2T specialista vagy? Nekem egészen addig ment amíg el nem kezdtem jobban húzni neki. Direkt fel is újítattam, be lett járatva rendesen. Ez elméletileg egy versenymotornak készült (Rossi evo-val kezdte pályafutását). Érdekesmód mégis akkor ragadnak meg mikor kapják a "terrort", és dinamikusabban hajtják őket. Számtalan emberrel beszéltem akik ezt mondták, én sem akkartam hinni nekik. Nem is akarom elvenni a kedved, majd rájössz úgyis, mint én. Most meg lesz hüvelyezve és bízom benne hogy ezt a szezont még átmotorozom, aztán meg lesz hirdetve. Persze egyértelmű hogy óriásit bukok rajta...
Mindegy is mit mondok, csak egy vélemény a sok közül, de nálam most betelt a pohár.
Hehe, akkor jó motort vettem! :D Egyébként biztos benne van vagy 50-100 munkaórám az 5-6 ezer közös km alatt. De imádom és újra megvenném :) Úgy tervezem ez a motor soha nem lesz eladva, sőt beújítok mellé még egyet versenyezni :)
miután kb 10 mitóm volt hosszabb rövidebb ideig van rálátásom és talán a francia autókhoz tudom hasonlitani amire azt mondom addig jó amig új + szerű .Aztán szivattyú a köbön DE 1 mitó fórumon nem illik szidni a tipust igy csak szerelőknek ajánlanám igazán.
Véleményem szerint sokakkal az a baj, hogy nem tudják, hogy kell használni egy 2ütemű motort, mit szabad vele és mit nem... Igaz nekem csak kevesebb mint 3 hónapja van meg a mito és azóta még "csak" kicsit több mint 3000km-t tettem bele, de eddig semmi bajom nem volt vele, oda kell rá figyelni, ha valami történni akar akkor annak úgy is van előjele általában.
Uh...na ennyit akkor a jó beállításról meg a "költeni kell rá" sztoriról.Egy ismerősömnek volt egy RS125 Extrema-ja aztán mito evo-ra váltott.Gyönyörű gép volt televágta minőségi olajakkal mindenből a legjobbat kapta ezt állítom.Azt mondta soha ne merjek mitot venni mindig akkor hagyta cserben amikor szükség lett volna rá...látom vannak még ilyen tapasztalattal mások is...
Hát most mit mondjak. Balfasz voltam. A legnagyobb hiba az volt hogy megvettem. Ragaszkodó típus vagyok, bíztam ebben a gépben, meg tetszik is nagyon a mai napig. De sajnos be kell látni, hogy elég gyatra konstrukció. Sajnos pumpáltam bele a lét, mostanra jöttem rá, hogy rabszolgája vagyok ennek a gépnek. Muszáj lesz eladni. Vettem volna egy FZR-250est, jobban jártam volna vele állítom...
1.2 millába ? ami volt rég új mitóm/boltbó/ a számlán 955e volt.
1 év garival.Hogy sikerült ?Részvétem Azért annyiért már jó használt gépeket adnak a nagyokból is.
A strapabíróságról annyit, hogy én kb tizen x ezer km-es dugó-hengerrel vettem a motorom, beletettem még 5 ezret szinte mindig pörgetve volt, nem is kicsit... Aztán volt egy dugótörésem, olyan szinten el volt kopva a belülje, hogy A-ról F-re kellett hónolni a hengert.. Az új dugattyút 20km-t járattam, azóta 1500 ment bele hiba nélkül. Szinte mindig nyélen megyek, tegnap is majdnem folyamatos 30km-t mentem 7. padlón... Egy titka van az olaj és a jó beállítás :)
Az RS hengerét valóban jobban átjárja a víz. Mindkettőhöz volt szerencsém. Ennek ellenére akitől vettem annó az RS-t, mesélte, hogy neki többször is megragadt, tehát nem gondolnám hogy szorosan ezzel van összefüggésben. A rotax blokk osztrák szellemi termék, a Mito blokk pedig valóban Husquarna, és erdetileg enduroba gondolták, innen a 7 sebesség. Eredetileg nem gyorsasági motorba tervezték, amit azér herélnek rendesen. Egy enduro/cross gázkarját egészen más jelleggel cibálják mint egy gyorsaságiét. Nekem is sajnos csutkázás közben akadt meg. Nekem most már lassan 1.200.000 körül lesz ez a motor, nem vagyok 2T specialista, de szerintem itt velem együtt sokan elmondhatják ezt, azonban mindig odafigyeltem rá, nem spóroltam el a jóminősígű kenőanyagokat, alkatrészeket, ill. a szakszerű szerelést, amit szerintem egy kiváló szerelő végzett, aki maga is RS-125-tel versenyzett még néhány éve. Osztom a véleményt miszerint egy utcai motornak ettől megbízhatóbban kellene működnie, főleg tuningmentesen utcai használat mellett.
A mitonak szerintem pont elég hűtése van. Nekem nyáron se megy 70 fok fölé és csomó idő mire bemelegszik. van egy aprilia tuaregem rotax 123as blokkal azzal elindulok és az utca végén már üzemi a hőfok.
Nekem csak az a fura,hogy sok motornál valóban körbefogja a a hüvelyt a víz,itt meg csak járatok vannak.Baromi nagy a hűtő és az a hideg víz egyből beszakad azon a járaton kicsit drasztikusabbnak néz ki mint ha a körbe lévő vizet egy kisebb hűtőből folyamatosabban kapná.Ez csak egy felvetés volt,semmi okoskodás,csak furállom mert tényleg jobb hűtésnek gondolom.Valamint az RS Rotax blokkját eléggé dicsérik.Valahonnan olyan olvastam,hogy a Husqarna gyártott Mito blokkot.
Volt egy pletyka régen, miszerint a termosztát hirtelen nyitása miatt rázsugorodik a henger a dugattyúra, azért a termosztátot ajánlott volt egy helyen pár mm-es fúróval átfúrni, ezért nem volt olyan drasztikus a dolog. Perselyes hengernél például már nem kell ilyet csinálni, de ezis csak egy pletyka féleség volt. Maga a hűtő pedig kiszolgálna egy nagyköbcentis motort is.
Hello tudna valaki segìteni abban hogy hogyan tudnám a mitom hangjat kicsit mélyebre csinálni teljesitményromlás nélkül? Válaszotokat elöre is köszönöm!
Ez tökéletesen így igaz. Továbbá én azt is hozzátenném, hogy ha olyan emberhez kerül egy ilyen érzékeny 2 ütemű motor, akinek semmi fogalma a 2t motorokról, akkor annál nagyon sokszor fog tönkremenni. Ezeknek a gépeknek lelkük van, hisztis kis picsák. Amikor megy vele az ember, és bármi gondja előjön, tudni kell, hogy most akkor ez miért is van, és mi okozhatja.. A legtöbb ilyen gyorsasági sufni tuning eredménye, olcsó alkatrészekből összetákolt "ment még" kategóriába tartozó motorok.. Persze, van kivétel!
Egy blokk felújítás egyébként , 100 ezres környéke, ami magában foglalja a blokk összes tömítését, csapágyát,szimeringjét. További költség a hajtókar (25-30e) és a dugattyú (25-35e) , továbbá ha bármi mást cserélni kell, például szívócsonk...stb.
Majd kiderül mitoval mennyire leszek szerencsés, eddig még minden oké vele, nem is ragadt pedig lett volna rá lehetősége már :) Az is előfordulhat, hogy nem telik el fél év és ugyan ezen a véleményen leszek mint te és menet közben gyújtok alá :)
Mindegy is mit mondok, csak egy vélemény a sok közül, de nálam most betelt a pohár.
1 év garival.Hogy sikerült ?Részvétem Azért annyiért már jó használt gépeket adnak a nagyokból is.
Egy blokk felújítás egyébként , 100 ezres környéke, ami magában foglalja a blokk összes tömítését, csapágyát,szimeringjét. További költség a hajtókar (25-30e) és a dugattyú (25-35e) , továbbá ha bármi mást cserélni kell, például szívócsonk...stb.