Szia! Több Mitost hallottam már, akiknek soktízezer km alatt sem ragadt meg a henger. Nincs annak semmi baja a hűéssel, csak az elégtelen karbantartással, olcsó olajokkal, rossz beállítással. Aki az utolsó 200ezrén vesz sportmotort, és már kölcsónből tankol, az sosem engedhet meg magának 5000enként szervízt, minősègi alkatrészeket, jó olajat, esetleg egy komoly és lelkiismeretes szerelőt. Ennek a kategóriában a problémák nem annyira műszakiak, sokszor inkább hozzáállásból fakadnak, illetve szociális jellegűek.
Sziasztok!Magyar001! A vertex dugó alapméretes?56 hengerembe a dugó,de ebbe valami neve sincs dugó van!Sajnos nem is csodálkozom rajta 6,5 kompresszió lehet srác valami kisipari tet bele:)Köszi ,és ára?
Sziasztok!
Lenne egy feltevésem,egy gondolatom lehet hülyeséget beszélek de majd a többség eldönti.Sok szó esett a Mito hengerek megragadásáról és szomorú de hihetetlenül gyakori.Hallomásból ítélve az RS-ek kevésbé hajlamosak erre.A mito hengerben ugye a "hüvelyt" nem éri körben a víz csak szimplán járatok vannak benne,míg az RS hengerben a hüvelyt körben víz hűti mint sok robogónál: http://aprod.hu/hirdetes/april...
ugye ilyen egy RS henger.
Mitoét mindenki látta.Na most az elképzelhető,hogy emiatt ragadnak meg állandóan?A tökéletlen hűtés miatt?Lehet én vagyok a hülye,de eltudom képzelni,mert irreális szinte,hogy mindenkitől azt hallom akinek Mitoja van vagy volt (és bármilyen olajjal használta) hogy megragadt.Még a szalonból kihozott,megfelelően használt gép is.Igazuk van abban,hogy a blokkjuk jobb az RS-eknek?
Majd kiderül :) A mostani Heidenautól rosszabb nem lesz, utálom ezt a gumit, többször csúszott már meg alattam az eleje. 2500ft-ot meg megért szerintem ez a Pirelli, pályázás se úgy lesz hogy hetente, inkább csak évi pár alkalommal, tehát szinte semmi.
Akkor nem volt valami szerencsés választás. Pályához 120+150? nem túl jó és az Angel egy sport-túra gumi, inkább s strapabírásáról híres, mint a tapadásáról... Vigyázz vele, főleg ha már keményebb is. Én nemrég tettem előre Diablo Rosso II-t, nagyon bejön, bármit csinálok nem csúszott még meg, hamarabb elindul a hátulja (P. Dragon Supercorsa SC2!).
Párszor azért felnézek majd Kecsóringre, de nem tervezem lábtartóig dönteni, csak úgy óvatosba :D Magáról a gumiról nincs semmilyen tapasztalatod? Itt az oldalon olvastam róla egy cikket amibe elég jókat írnak róla, de kíváncsi lennék más véleményére is.
Hello!
Vettem a motorra egy használt, de jó állapotú (2009-es) Pirelli Angel ST gumit előre, de 110-es méretűt nem találtam, így 120/70 r17-est vettem. Valaki rakott már ilyen méretűt előre? Ha igen akkor mi a tapasztalata vele? Valamint még a gumiról is leírhatná valaki a tapasztalatait :)
Előre is köszönöm!
Sziasztok, szükségem lenne egy Cagiva Mito Repair Manual-ra, sajnos az én PDF-em hiányos, bizonyos oldalakat nem tölt be, így ezeket a részeket nem tudom megnézni
Ha valaki átküldené az alábbi mailcímre nagyon hálás lennék:
ivadam16@freemail.hu
Köszönöm
Sziasztok!
Valakinek lenne eladó Jó állapotú vagy új hátsó Gummája?150-es kellene és ha lehet akkor /60-as de jó a 70-es is ha csak az van. Ésszerű áron!Köszönöm!
Akkor valszeg elnéztem :D
Csak mert szipkázta az anyagot rendesen..Igaz hangolás alatt van de a 1.5L palackból szemmel láthatóan fogyott a gázfröccsökre az anyag.
nézd meg, kisebb gyertyahézaggal mit produkál. Mondjuk ettől függetlenül a környezeti nyomásnál nagyobb nyomáson már nem biztos, hogy lesz. Szerintem menetzárlatos lehet a gyújtótrafó, és nem tud akkora távolságot átütni. Csere.
Ha ad szikrát, csak gyengén, akkor 1 próbát megérhet még kisebb gyertyahézaggal is.
A gyújtótrafón csak a két tekercs ellenállását tudod kimérni, valószínű az egyiknek kis ellenállása lesz 1-10 Ohm körül, a másik meg kilo ohmos nagyságrend.(szekunder oldal) Manualba lehet van infó a pontos értékről.
Hátha tud nekem segíteni valaki!
Egyszercsak megállt a Prima. Nézem, és nem ad szikrát.
GyertYa, gyertyakábel, gyertyapipa csere után sem indult a motor.
Majd jobban belemásztam.
Megnéztem nincsenek e elszakadva a kábelek, nem e sérült a lendkeréknél valami, de semmit nem látni, hogY valami rossz lenne.
Levettem a gyújtástrafót, megtakarítottam az érintkező felületeket, de semmi.
Az az érdekes, hogy ad szikrát, csak nagyon gyengén.
Néha erőteljes a szikra, de pár métert meg tolom, egyből megszűnik a szikra, vagy csak nagyon gyenge.
Levettem a gyújtástrafót megint, bevittem az autósboltba, ott kaptam egy TEC márkájút ami nagyjából úgyis néz ki. Azt mondták valami Yamaha modellé. Ráraktam, de azzal semmi szikra nincs.
Találkozott valaki már ilyennel?
Hogyan tudom ellenőrízni a gyújtástrafót?
A gyújtástrafó kék vezetèkjén mitt kell mérnem?
A 8 ezer sok, az APRacing fékbetét 6300 Ft, de van attól olcsóbb is. 266 kizárt, nem a főfúvókát nézted, az az úszóhát alján lévő csavarban van. gyárilag 120-148 karbitól, motortól függően (de még kisebb is lehet folytott motorban).
Lenne egy feltevésem,egy gondolatom lehet hülyeséget beszélek de majd a többség eldönti.Sok szó esett a Mito hengerek megragadásáról és szomorú de hihetetlenül gyakori.Hallomásból ítélve az RS-ek kevésbé hajlamosak erre.A mito hengerben ugye a "hüvelyt" nem éri körben a víz csak szimplán járatok vannak benne,míg az RS hengerben a hüvelyt körben víz hűti mint sok robogónál:
http://aprod.hu/hirdetes/april...
ugye ilyen egy RS henger.
Mitoét mindenki látta.Na most az elképzelhető,hogy emiatt ragadnak meg állandóan?A tökéletlen hűtés miatt?Lehet én vagyok a hülye,de eltudom képzelni,mert irreális szinte,hogy mindenkitől azt hallom akinek Mitoja van vagy volt (és bármilyen olajjal használta) hogy megragadt.Még a szalonból kihozott,megfelelően használt gép is.Igazuk van abban,hogy a blokkjuk jobb az RS-eknek?
Vettem a motorra egy használt, de jó állapotú (2009-es) Pirelli Angel ST gumit előre, de 110-es méretűt nem találtam, így 120/70 r17-est vettem. Valaki rakott már ilyen méretűt előre? Ha igen akkor mi a tapasztalata vele? Valamint még a gumiról is leírhatná valaki a tapasztalatait :)
Előre is köszönöm!
Ha valaki átküldené az alábbi mailcímre nagyon hálás lennék:
ivadam16@freemail.hu
Köszönöm
Valakinek lenne eladó Jó állapotú vagy új hátsó Gummája?150-es kellene és ha lehet akkor /60-as de jó a 70-es is ha csak az van. Ésszerű áron!Köszönöm!
Csak mert szipkázta az anyagot rendesen..Igaz hangolás alatt van de a 1.5L palackból szemmel láthatóan fogyott a gázfröccsökre az anyag.
lenartfeco@freemail.hu
És nagyon ritkán van jó szikra, de akkor is kis időre.
A gyújtótrafón csak a két tekercs ellenállását tudod kimérni, valószínű az egyiknek kis ellenállása lesz 1-10 Ohm körül, a másik meg kilo ohmos nagyságrend.(szekunder oldal) Manualba lehet van infó a pontos értékről.
Egyszercsak megállt a Prima. Nézem, és nem ad szikrát.
GyertYa, gyertyakábel, gyertyapipa csere után sem indult a motor.
Majd jobban belemásztam.
Megnéztem nincsenek e elszakadva a kábelek, nem e sérült a lendkeréknél valami, de semmit nem látni, hogY valami rossz lenne.
Levettem a gyújtástrafót, megtakarítottam az érintkező felületeket, de semmi.
Az az érdekes, hogy ad szikrát, csak nagyon gyengén.
Néha erőteljes a szikra, de pár métert meg tolom, egyből megszűnik a szikra, vagy csak nagyon gyenge.
Levettem a gyújtástrafót megint, bevittem az autósboltba, ott kaptam egy TEC márkájút ami nagyjából úgyis néz ki. Azt mondták valami Yamaha modellé. Ráraktam, de azzal semmi szikra nincs.
Találkozott valaki már ilyennel?
Hogyan tudom ellenőrízni a gyújtástrafót?
A gyújtástrafó kék vezetèkjén mitt kell mérnem?
SOS be két kérdés :)
Mekkora főfúvoka van benne gyárilag? Enyémbe 266 van ráírva az létezik?
Első fékbetét valóban 8e pénz ? ilyen kellene
http://ebcbrakes.hu/media/cata...
köszi