a kelleténél 20 szal ksiebb fuvival egyrészt nem ment volna ennyi kilométert, mert kb az első teligátas meneetre megakad, másrészt rángatott volna már a közepétől egyneletes gázon.
Tehát vagy nem volt kisebb, vagy nem 20-szal.
HA a gyertyakép oké volt, és a váltóolajat nem csípte be (Ami szinezhette volna a gyertyát indokolatlanul) akkor ez olaj leszen.
Sziasztok! Keresek Cagiva Mito Evo-hoz hengert, mert sajnos tegnap felújítás óta kb. 1200 Km után váratlanul megragadt a dugó a hengerben
Felújítás elviekben szakszerűen történt, motorszerelő/versenyző által aki jártas a kétütemű motorok világában is (saját építésű RS125-te dragozott). Én is végig ott voltam miközben dolgozott, nem kókányolós fajta.
A bosszantó az, hogy eziadáig fogalmam sincs hogy mitől ragadt meg.
dlz_bro szerint keveselt vagy a különolajzás állt meg. Felújításkor 125-ös főfúvóka került a karbiba, lehet ez a gáz? Viszont az égéstér/gyertya nem volt kifehéredve.
Néhány kép a dugóról:
Alul van egy pici lyuk a borításon,egy hosszú,vékony csavarhúzóval benyúlsz és kilazítod a csavart...ez szorítja be azt a műanyag keretet amin a tükör van.ezután kicsit aláfeszítesz a tükörnek és ki fog ugrani egyben.Nem bonyolult szerkezet.
Sziasztok!
Eladó az evom kompletten a blokk nélkül.
A blokk+karbi kivételével hiánytalan.
Ha valaki késztetést érez egyben odaadom 60e ft-ért.
Egyébként csak fődarabonként eladó: felni+fék garnitúra, váz+segédváz+konzolok, tank+idomok egyben, kormánytelót, első-hátsó futóművet, apróságokat természetesen lebontom...
én annó egy darab bonomidból "reszeltem/faragtam" ki egy elágaztatót, a cső amiben mozog az ép volt. Aztán végül italmondo-rol lett rendelve elágaztató, ami fémből készült. Az nem fog eltörni soha. A csövem van, meg elvielg a bondomidból készült elágaztatóm is megvan valahol. Soproni vagyok.
Győrben van egy ismerősömnek eladó mitoja, vagy lehet, hogy csak majd később akar megválni tőle. Mito evo, nem papíros verzió. Nemrég vett rá új lánc szettet, meg rendbe rakatta a motort. De azt hiszem olyan 280 körül akar érte kapni, ez lehet a legalja talán..
Olyan kérdésem lenne, hogy kinek van használt gázbovden elosztója esetleg? Reális áron. Győr\Komárom\Sopron környéke előny. Vagy székesfehérvár, esetleg paks környék.
Nem, az így kopik meg, de ez nem szokott gondot jelenteni. Mindig be lehet tekerni annyira a csavart, hogy normálisan magas legyen az alapjárat. Miből gondolod, hogy a tied annyira kopott, hogy csereérett? Az én tapasztalatom szerint, inkább úgy szoktak kimúlni ezek az alkatrészek, hogy körkörösen megkopnak annyira, hogy a motor mellette is át tud szívni és akkor következetlen, bizonytalan lesz a motor járása, különösen kis gázállásnál, alapjáraton. De szerintem ez is inkább akkor jellemző belátható időn belül, ha a légszűrőt elhanyagolják és sok kosz jut a karbiba.
Tehát vagy nem volt kisebb, vagy nem 20-szal.
HA a gyertyakép oké volt, és a váltóolajat nem csípte be (Ami szinezhette volna a gyertyát indokolatlanul) akkor ez olaj leszen.
Felújítás elviekben szakszerűen történt, motorszerelő/versenyző által aki jártas a kétütemű motorok világában is (saját építésű RS125-te dragozott). Én is végig ott voltam miközben dolgozott, nem kókányolós fajta.
A bosszantó az, hogy eziadáig fogalmam sincs hogy mitől ragadt meg.
dlz_bro szerint keveselt vagy a különolajzás állt meg. Felújításkor 125-ös főfúvóka került a karbiba, lehet ez a gáz? Viszont az égéstér/gyertya nem volt kifehéredve.
Néhány kép a dugóról:
Tudunk az evorol Mailben beszélni?Érdekelne!
Eladó az evom kompletten a blokk nélkül.
A blokk+karbi kivételével hiánytalan.
Ha valaki késztetést érez egyben odaadom 60e ft-ért.
Egyébként csak fődarabonként eladó: felni+fék garnitúra, váz+segédváz+konzolok, tank+idomok egyben, kormánytelót, első-hátsó futóművet, apróságokat természetesen lebontom...
70/367 46 95
Cagiva mito 125 1990-es évjárat 2 kerek lámpás típusúhoz keresnék hengert esetleg dugóval vagy anélkül is jó.