Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miért kell a blokkfél csere?
És esetleg mit javasoltok .. Blokkfél cserét akarok csinálni és már vettem 1 blokk felet azthittem majd csak ezt a táblát kicserélem és jólessz de az enyémbe úgyvan beütve ... ilyenkór mi a teeendő?
mind2 fajta létezik.
Ez hogy van akk ?
Ja és luk sincs fúrva ....
Na de nekem nincs szegecselve semi ... hanem bevan üttve ,,, a blokkba ahol az a lemez lenne elvileg...
blokkra van szegecselve kis lemez
Sziaztok. A mitoba gyárilag a blokkszám úgyvan beütve vagy ilyen kis táblán van rajta 2 csegeccsel? a blokkfelen
Az sürítési végnyomás és elég kevés.
Sziasztok!Körlámpás Mitoba menyinek kell lenni kopressziónak?A mérés 6,5 volt szerintem kevés?:)
Mennyiért hoztad el? Én is néztem versenymotor alapnak.
Ha bontod akkor tankleszorító gumi és hőfokmérő óra ügyben írj nyugodtan, mert valószínűleg érdekelni fog ha az ár is olyan :)
Halihó!

Megvettem mitorider Evo I-esét nagyon jó áron, de nagyon leharcolt állapotban, úgyhogy meglátjuk mit és mennyit kell rá költeni, de ha nagyon húzós lesz akkor bontom! ja és magyar papíros
Főtengelyt azér nem biztos, hogy sűrűn kell cserélni... Az összes csapágyat sem szüséges kicserélni. Én legutóbb a főtengelycsapágyakat meg a csillapító-tengely csapágyait cseréltettem. Mert hallani lehetett mikor üresben megpörgettem, hogy ezek már igen odavannak.
Hali!
Írtam E- Mailt!
üdv!
Maga, csak a blokk felújítása :
ami magában foglalja a blokk tömítés szettet, az összes szimeringet, és az összes csapágyat, plusz a főtengely hajtókar cseréjét , 98 ezer forint itthon. Ha gyári minőségű alkatrészekkel rakod össze.Ebben nincs benne az új dugó, sem a kuplung lamella szettje csak a blokkban lévő kopó dolgok cseréje. Nekem már sikerült ezt az utat végigjárni, és igaz ki lehet hozni sokkal olcsóbból is, de ahogy a mondás tartja : olcsó húsnak híg a leve lett a vége..
háááttt 1-2 matricát megtudok csinálni hozzá,de komplett szettem nincs sajnos...
Szia!
Ha lenne hozzá még lakk,és gyári matrica.
Lelet érdekelne.
a perselyt úgy csinálják. Sok dugót elbír ha nem akad, mert nem kopik, csak nagyon kis mértékben.
kókányolni én soha sem szoktam. egyébként lehet kapni kész Mito-hoz készült perselyt vagy a nyerset alakítják hozzá? egy nikasil-os henger hány dugót bír el kb.? (természeten hozzáértő használat mellett)
Gyárilag nicasilos. Ha tönkremegy akkor használtan szoktak nicasilos hengert venni, újranicasilozás vagy persely, attól függ hogy állsz anyagilag. Komplett blokk felújítás azért 100 körül van. A karbantartás rész használatfüggő, ha valami elromlik annak meg szokott lenni az oka, ami általában kókányolás.
Nekem is csinált ilyent a gépem, 6.ban nem akart az istenért sem menni 7 fölé. Álíts a a karbin nekem ez oldotta meg a problémát,valamint gyertya csere.
Szia!
Nem érdekelne-e idomok+a festék?
Mert én megvettem az enyémre a festéket,el is kezdtem csiszolni csak még nem volt időm lefújni...van fekete és piros festékem 2 komponensű hozzá.
Írj majd üdv!
Sziasztok!
Ha valakit érdekel,nagyon jó állapotban lévő egyedi fényezésű komplett idom.
Cserélnék,gyári piros vagy fehér Lucky Explorerre.
Az a helyzet,hogy sajnálom átfújni.
sziasztok!

nemsokára motor vásárlás előtt állok, de még nincs igazi kiszemelt. nézegettem a Mito-kat is. a kérdésem a következő lenne: milyen hengere van ezeknek a Mito-nak? nicasil-os alu vagy vas? illetve ha tönkremegy a henger akkor mit szoktak csinálni? (mert ugye nicasilt nem lehet fúrni) honolással vissza lehet hozni az erejét vagy vasperselyt kap? mennyibe kerülne egy komplett blokkfelújítás? főtengely, henger.
illetve mik a gyenge pontjai a motornak? pl ami sok karbantartást igényel vagy könnyen elromolhat. vásárlásnál mire kell odafigyelni igazán?

előre is köszönöm!