Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze. Némi idő és pénz ráfordításával. Szerintem Silentke evojának váza eredetileg egy körlámpás váza volt. Gyári Evonál szerintem a lábtartó előtti öntvény részben nem volt kétoldalt az a nagy lyuk.
Szia! Ne haragudj, tudom ígértem neked emailben képeket, de sajna még nem volt időm lefotózni. Van karbim (síber nélkül), evo kifliidomok, evo lámpatartó ami hegesztve volt de vállalható, balos lábtartó konzol, sárvédőtartó gyűrűk 3-4 db, evo teleszkóp-pár: kopott de javítható krómszárral. Evo fejidom és faridom, komplett powermotor amit nem tudok h műxik-e. Nagyjából ennyi. Mi kéne neked konkrétan? Lehet lesz egy pár metzeler gummám is, de kopottak max elfüstölni, vagy dragozni jó... xD
akir érdekel eladó egy dellorto 28as karbi, hibátlan állapotba
érdeklődni : nyul_jeno@freemail.hu
Hali!
milyen alkatrészeid vannak még a power potméteren kívül?Azt hogy intézzük?Előreutalással?Írj majd Mailt: mitozozi@citromail.hu
üdv!
igen, schuber/tolattyú ahogy írtam. újranicasilozás nem éri meg, akkor inkább új henger.
Sziasztok!
Van-e valakinek vízpumpája elfekvőben?
Ez érvényes a mito-éra nem ? :)
Az S3 Nicasil árai:

Dugattyú átmérő


40-60 mm


~ 48 348 Ft
Egy újra nicasilozás mibe fáj ?
Karburátor schuber henger a becsületes neve. xD
És ő lenne az: http://p1.grando.hu/photos/a8/..." target="_blank">Karburátor cucc :D
Miből gondolod? Én nem vagyok ilyen szaki ebben!
Jól gondolom a képek alapján, hogy ennek a hengernek a járatait, már valaki piszkálta marógéppel?
neked kellene, marógéppel lenne ideális (amivel a hengereket reszelik [tuningolják]), de mivel gondolom az nincs, csiszolópapírral csináld, de csak azt kis részt próbáld, ne a komplett oldalt. ne sajnáld rá az időt, a nicasil kurva kemény..:D schuber/tolattyú. erre gondolsz te is nem?
Éltelenítést is megcsinálják gépműhelyben? Vagy azt hogy tudnám?
OKés, kérem! Képet tudsz küldeni róla? csak hogy lássam, meg hogy egyről beszélünk-e?! :D Amugy mi a neve annak a cuccnak? :D
Én is azt terveztem amit leírtál, ezt amit meg most látsz így szedtem szét, eszem ágában sincs így összerakni :D
Nekem van egy itthon egy ezresért szállítással együtt a tied.
Ha igazából ezt még használni akarod a sérülést élteleníted, elküldöd gépműhelybe 2 ezerért kihónolják, veszel hozzá 23-ért egy vertex 2 gyűrűs domború dugót és tökéletes. Ezt ha így összerakod a teljesítménye kicsit lesz, a fogyasztása sok és 1-2-re be fog sülni, akkor pedig tényleg kuka lesz a henger.
Karburátor alkatrészem már nincs...
Ilyen tavaly októberben váltottam Suzira 6,5 már kevés 8-10 az igazi
Az érkezés!
Magyar001!Na megvetted 600-ast?Te egy kérdés mennyi kompresziónak kéne lenni Mitoba gilardini 1 6,5 mértem?Köszi
Látom Neked van egy pár cuccod mitohoz! PHBH28-as karbihoz arra a fém cuccra lenne szükségem amiben a tű is van(nemtudom a nevét sajnos ), mert a benzin levegő csavarnál szét van kopva!
Ivadam!Körlámpást áttlehet alakitani evosra?
De jó hogy feljársz még ide Mester!
Akkor Te most mit mondasz? Evo I-es ez vagy sem ? :D