Nem az olaj miatt, az olaj keverés az oké !
1:40es keverék teljesen rendben van neki.
Szerintem nézz egy préstávot (préssáv magasság), és utána okosabbak leszünk. Elképzelhető, hogy túl nagy a préstávod, és emiatt van ez. Barátomnak is nagyon jól ment a mocija, de végre 100 volt a vége. 1-2-3-4 szépen elforgott nyitott a power, stb.. De 5-6-7 nem ment, se 100 fölé. Neki a gyári érték (1.2-1.5mm) helyett 2.6mm volt a préstávja.
Érdemes ezt le ellenőrizned, ha nem ez a gond, akkor próbáld ki akksi nélkül.
SEGITSETEK udv mindenkinek elore szolok ne nevessetek ki de ez van 170euros fizetesbol elek es meg akura nem tellett meg... a banner az meghalt es jelenleg egy akusfuronak az akuja v a mitomban h megis legyen benne valami... azt szeretnem tudni h vajon emiatt nyit a power 9000utan? eleri a 9300koruli fordulatot es akkor kezd nekiiramodni igazan szinte rogton felugrik 12000ig 3asban povernyitaskor menetkozben poros uton ugy kapar h loki oldalra ki a hatujat... aztan 4es es akkor is... ket szemejjel is siman.. de onnan felfele 5-6-7 gyenge vagyis csak max 7000-ig szeret porogni kompresszio v benne a magnest kezzel mikor komprimal (surit) meg kell fogjam rendesen h atforditsam... (lemerni nincs mivel) 3000 fordulaton is siman megy ket szemejjel es siman feltornazza magat 6-7000fordulatig 7esben de onnan hiaba huzom nem akar menni meg akkor sem ha az elozo sebessegeket is kihuzom 10-11000ig miert van vajon ez? egyebkent keverekkel jarok es 4l benyahoz teszek 100-110ml olajat a haverok azt mondjak h azert v ez mert sok az olaj...
Üdv!
Gondolom picit hengere is válogatja, de a gyári leírásokban a Super Citynek és K7-nek 152-es van bent 2részes 3,5grammos úszóval. Valahonnan innen lenne érdemes kiindulni.
Úgy van, hogy a csomag mindeképpen biztosítva van.
Ha értéket nyilvánítasz akkor annak megfelelően, ha nem, akkor a feladás árának a 10 avgy 15 szörösét téríti a posta, ha elvész a cucc.
Kösz a tippet, de nem szeretném ha orrán-száján jönne ki a dobból az olaj. A gyári aludob lenne a leginkább nyerő, mert az teljesen zárt, sőtt abba elvileg gyapot sem kell.
hat ez tenyleg gyapothianyba halt bele... de tudod hejetesiteni inoxlemezbol hajtasz ijen meretu csovet es ha nincs hegesztod akkor a szegecs is megteszi es legkozelebb ha keves a gyapot nem eg szejjel esetleg szinezodik...
Sziasztok!
Keresek Mito Evo-hoz szép állapotú gyári alu, vagy karbonszálas tompító dobot. Sajnos az én karbondobom a tegnapi túra során szénné égett, valószínüleg gyapotoznom kellett volna...
Kösz előre is
Sziasztok!
Keresek pár alkatrészt ha esetleg valakinek lenne:
Blokktartó Tengely(ami a vázat és a blokkot tartja)
Vízpumpa Műanyag fogaskerék(jobb oldalt van a kuplungkosár alatt)
Potméter powerhez
Gumituskó Hátsó lámpára(a lámpa alatt a far idomhoz szorítja a lámpát)
Blokktartó konzol(elől erre van a blokk felszerelve)
Esetleg a valakinél fellelhető írjon kérem.!Köszi!
Ha ajánlva adom fel, nincs meg 100 Ft-ból a posta. 400 Ft kb. De nem érdemes ezen spórolni, nekem már kétszer tűnt el levelem/csomagom mikor nem ajánlva adtam fel.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/cagiva/cagiva_mito_ev_125-690
4964