Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sokmindenen kell változtatni, hogy beférjen a blokk?
A hajtással, mit csináltál, hogy a másik oldalt megyen?
Gondolkozom, lehet nézni kéne egy 125-ös blokkot bele, mert ezt a Prima-t úgyis meghagyom.
nezd 0.04 szerintem pont jo... 600km-ert max 5000-6000ig porgeted aztan neha meg-meg hajtod de ne huzamosabb ideig... csak az olajat ne sanald belole... mikor meghaladtad az 1000km-ert szerintem cibalhatod nyugodtan nekem bevalt es a tobi havernek is akinek raktam mar ujj dugot... mert szerintem ugy a leg tutibb ha o kopik ossze a hengerrel mint h nagyobb illesztest tegyel... de mindenki ugy csinalja ahogy jonak latja...
ha rákeresel googliban a wössner dugóra a képeknél megtalálod a dobozát, rajta van, hogy 0.06 illesztés kell hozzá. egyébként egy elég neves gépműhelyben, azt mondták, hogy a 125-ös motorokat 5-6 századdal érdemes illeszteni, bár nem tudom higgyek-e nekik.
hat igen szerencse.... a mito hengerbe is 0.04es az illesztessel raktam a wossner 2gyurus dugot mar egy eve lassan es mostmar porgetem mint a veszett gond nelkul.. a huto az maradt a primae termosztat nelkul es megsem melegszik agyon... a hutore raktam egy tap-bol kiszedett cooler-t amit csak varosban kell bekapcsolnom... nemigazan raknek a hejedben wossnert nicasilos hengerbe 0.06os illesztessel.. nem fog az harangozni egy kicsit?
Wössnerhez nem 0,04 kell ? úgy emlékszek a dobozán az van írva ....
Mert így fog kijönni.. 0.05 még nem vészes, legalább nem kell anynit járatnom. 0.03 egy cr-ben elég dúrva, mikor azt járatni sem kell, ha tényleg annyi volt szerencsétek van... főleg, hogy a wössnerhez 0.06 kell.
Amit mondott, az elméletben úgy volna, de amikor megfordítom a kart, akkor nem tud normálisan kapcsolni, mert egy síkban van a szerkezet, ezért nem tolja meg húzza, hanem egyszerűen csak a pedál fog mozogni. Így marad. De most meg csak 5sebesség van benne, hogy mi lelte már megint.
miert akarsz akkora illesztest en a mitoba 0.04et raktam a haver cr-jebe pedig 0.03at mindketto wossner dugot kapott es tokeletesen bevaltak...
az en primamnak mielott le nem csereltem volna mito blokkra az is 3 sebesseges volt es ugyanigy forditva voltak a sebessegek. a regi gazdaja mintha emlitett volna valami ojasmit h az attol fugg h h teszed fel a valtorudat.. h alol tekeri a valtotengelyt vagy felul ha o hujeseget mondott akkor en is... mert nemigazan foglalkoztam vele amit mondott mert mar megvetelkor azon agyaltam h h passzol majd a mito blokk ra
mekkora a profilmélysége középen?
Hát nem tudom, nekem is csinált ilyent az MTX, de lehetséges.
Attól függ, honnan nézzük.
Ráadásul meddig szenvedtem vele, míg rájöttem, hogy mivan a váltóval.
Az biztos, hogy nem megszokásból kell vele menni.


De hiába töröm magam, nem értem miért. Ha netán fordítva fűzném fel a tengelyre a fogaskerekeket, akkor ez bekövetkezhet. De fordítva meg nem tudom felfűzni, szóval érdekes.
De lehet, hogy nem Prima váltó?!
Ez még nem gond nekem az Mtx-embe volt így nekem kényelmesebb.
Hello

Hátha tud segíteni valaki!
Kicseréltem egy Prima-ba a 3 sebességes váltót 6sebességesre, de fordítva vannak a sebességek. Ez mitől van, mit szúrtam el?
Egyes föl, többi pedig lefele.
Pedig mindent kompletten cseréltem.
Sziasztok! Múltkor volt az a dugattyú törésem, elküldtem a hengert gépműhelybe. 55.56 (A vertex) dugattyú volt benne, most hívtak, hogy a henger az eredeti 56.00-hoz képest terhelt oldalon 0.05-ös eltérést mutat. Nem csörgött, nem csattogott a motor, kompresszió volt, a mérhető adatai (pl a gyűrű 2 végének távolsága a hengerbe rakva) jóval határértéken belül voltak. Most elvileg F lenne jó bele, így is 0.05 illesztéssel, ilyen létezik?
17 000 párban
Gumiknak mi az ára?
dunlop sportmax gp 150, 110 eladók. póver motor, gátló,
Fordulatszámérő lencsét tud valaki? Tulajdonképpen nem is annyira a lencse kéne, hanem ami alatta van, egy ilyen karima/gyűrű. Lófasz utakon huppantam ma melóba menet, és leugrott az egész, de sajna csak a lencsét találtam meg az út szélén, az alatta lévő keret kiesett belőle, és azt sajnos nem is találtam meg. Tulajdonképpen azt hittem hogy el leszek nélküle is, de enélkül a keret nélkül a számlap körül zavaróan kivilágít a műszerfal világítás, ami főleg este tud veszélyes lenni. Evo-hoz kellene, de sztem a körlámpásé is passzolna.
Köszi a segítséget előre is.
Az jó, mert most varta funstartot akarnak rámtukmálni 9ezer forintért. 9Ah-s.
mito gyári akksija 9Ah-t tud. tehát minimum a 9amperórás, ami neked jó lehetne..
anno meg en is a a futuraba 4ahmperest raktam eleinte inditotta de beszart a powerelektronikaja es fojton aram alatt tartotta az elektromagnest. aztan barmennyit mentem vele nem toltodott vissza eleg aram a beinditashoz. a mitomon nincs semmi gond tolteni is tolt rendesen...
Attól függ milyen állapotban van a töltésrendszered. Régen egy AF1-et be tudtam indítani 4Ah-sal is. Nagy indítóáramot le tud adni kicsi akku is, csak vissza is kell tenni bele... mondjuk vegyél minél nagyobbat, ami elfér. Én anno a 9Ah-s Vartat vettem 6 körül.
Ha kicsi a hej, kurjants nagyobbat, vagy mondd többször egymás után: hej, hej, hej!


Bocsi, nem szoktam trollkodni, de ezt már nem bírtam megállni.

Egyébként meg, ha nem fér el az akksi, akkor nézz egy berúgókart, szedd le az önindítót és máris sokkal kisebb, könnyebb akksi is elég lesz.
meghat penzem se nagyon v mert 2 hete jottem ki a korhazbol sargasagos voltam es itt meg megy a hala . . . . ughogy kifogytam mivel fizetesbol elek de egy aku meg csak kene..