Sokmindenen kell változtatni, hogy beférjen a blokk?
A hajtással, mit csináltál, hogy a másik oldalt megyen?
Gondolkozom, lehet nézni kéne egy 125-ös blokkot bele, mert ezt a Prima-t úgyis meghagyom.
nezd 0.04 szerintem pont jo... 600km-ert max 5000-6000ig porgeted aztan neha meg-meg hajtod de ne huzamosabb ideig... csak az olajat ne sanald belole... mikor meghaladtad az 1000km-ert szerintem cibalhatod nyugodtan nekem bevalt es a tobi havernek is akinek raktam mar ujj dugot... mert szerintem ugy a leg tutibb ha o kopik ossze a hengerrel mint h nagyobb illesztest tegyel... de mindenki ugy csinalja ahogy jonak latja...
ha rákeresel googliban a wössner dugóra a képeknél megtalálod a dobozát, rajta van, hogy 0.06 illesztés kell hozzá. egyébként egy elég neves gépműhelyben, azt mondták, hogy a 125-ös motorokat 5-6 századdal érdemes illeszteni, bár nem tudom higgyek-e nekik.
hat igen szerencse.... a mito hengerbe is 0.04es az illesztessel raktam a wossner 2gyurus dugot mar egy eve lassan es mostmar porgetem mint a veszett gond nelkul.. a huto az maradt a primae termosztat nelkul es megsem melegszik agyon... a hutore raktam egy tap-bol kiszedett cooler-t amit csak varosban kell bekapcsolnom... nemigazan raknek a hejedben wossnert nicasilos hengerbe 0.06os illesztessel.. nem fog az harangozni egy kicsit?
Mert így fog kijönni.. 0.05 még nem vészes, legalább nem kell anynit járatnom. 0.03 egy cr-ben elég dúrva, mikor azt járatni sem kell, ha tényleg annyi volt szerencsétek van... főleg, hogy a wössnerhez 0.06 kell.
Amit mondott, az elméletben úgy volna, de amikor megfordítom a kart, akkor nem tud normálisan kapcsolni, mert egy síkban van a szerkezet, ezért nem tolja meg húzza, hanem egyszerűen csak a pedál fog mozogni. Így marad. De most meg csak 5sebesség van benne, hogy mi lelte már megint.
az en primamnak mielott le nem csereltem volna mito blokkra az is 3 sebesseges volt es ugyanigy forditva voltak a sebessegek. a regi gazdaja mintha emlitett volna valami ojasmit h az attol fugg h h teszed fel a valtorudat.. h alol tekeri a valtotengelyt vagy felul ha o hujeseget mondott akkor en is... mert nemigazan foglalkoztam vele amit mondott mert mar megvetelkor azon agyaltam h h passzol majd a mito blokk ra
Attól függ, honnan nézzük.
Ráadásul meddig szenvedtem vele, míg rájöttem, hogy mivan a váltóval.
Az biztos, hogy nem megszokásból kell vele menni.
De hiába töröm magam, nem értem miért. Ha netán fordítva fűzném fel a tengelyre a fogaskerekeket, akkor ez bekövetkezhet. De fordítva meg nem tudom felfűzni, szóval érdekes.
De lehet, hogy nem Prima váltó?!
Hátha tud segíteni valaki!
Kicseréltem egy Prima-ba a 3 sebességes váltót 6sebességesre, de fordítva vannak a sebességek. Ez mitől van, mit szúrtam el?
Egyes föl, többi pedig lefele.
Pedig mindent kompletten cseréltem.
Sziasztok! Múltkor volt az a dugattyú törésem, elküldtem a hengert gépműhelybe. 55.56 (A vertex) dugattyú volt benne, most hívtak, hogy a henger az eredeti 56.00-hoz képest terhelt oldalon 0.05-ös eltérést mutat. Nem csörgött, nem csattogott a motor, kompresszió volt, a mérhető adatai (pl a gyűrű 2 végének távolsága a hengerbe rakva) jóval határértéken belül voltak. Most elvileg F lenne jó bele, így is 0.05 illesztéssel, ilyen létezik?
Fordulatszámérő lencsét tud valaki? Tulajdonképpen nem is annyira a lencse kéne, hanem ami alatta van, egy ilyen karima/gyűrű. Lófasz utakon huppantam ma melóba menet, és leugrott az egész, de sajna csak a lencsét találtam meg az út szélén, az alatta lévő keret kiesett belőle, és azt sajnos nem is találtam meg. Tulajdonképpen azt hittem hogy el leszek nélküle is, de enélkül a keret nélkül a számlap körül zavaróan kivilágít a műszerfal világítás, ami főleg este tud veszélyes lenni. Evo-hoz kellene, de sztem a körlámpásé is passzolna.
Köszi a segítséget előre is.
anno meg en is a a futuraba 4ahmperest raktam eleinte inditotta de beszart a powerelektronikaja es fojton aram alatt tartotta az elektromagnest. aztan barmennyit mentem vele nem toltodott vissza eleg aram a beinditashoz. a mitomon nincs semmi gond tolteni is tolt rendesen...
Attól függ milyen állapotban van a töltésrendszered. Régen egy AF1-et be tudtam indítani 4Ah-sal is. Nagy indítóáramot le tud adni kicsi akku is, csak vissza is kell tenni bele... mondjuk vegyél minél nagyobbat, ami elfér. Én anno a 9Ah-s Vartat vettem 6 körül.
meghat penzem se nagyon v mert 2 hete jottem ki a korhazbol sargasagos voltam es itt meg megy a hala . . . . ughogy kifogytam mivel fizetesbol elek de egy aku meg csak kene..
A hajtással, mit csináltál, hogy a másik oldalt megyen?
Gondolkozom, lehet nézni kéne egy 125-ös blokkot bele, mert ezt a Prima-t úgyis meghagyom.