Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem már sajnos letört mind a két tükör de egyik sem a csavarnál mindig a tükör lap előtt törik.
Akkor ezek szerint neked még nem tört el egy tükröd sem a csavarnál :) Tájékoztatlak ez úton, hogy maga amibe belecsavarod tényleg fém, de a többi része műanyag, és a műanyag van ráöntve erre a kis fém anyára, ami kiszakad egy erősebb igénybevételnél.

Ez pedig, amit fényképeztem tükör a teljes piros része fémből van. Na, ez az amivel még nem találkoztam.
hello: ez nem gyári hengerfej, ez ki lett esztergálva képen is látszik eszterga kés nyoma ha jobban meg nézed...
nekem van itthon vagy 20db hengerfejem minden fajta... de ilyen gyárilag nincs az tuti
A töve aminél fogva rögzíted a fejidomhoz sztem neked is fémből van. Benne van a metrikus menet, ha az műanyag lenne, nem maradna benne a csavar...
Elég szépen benéztem, tényleg nem egy sima lapostetős hengerfej. Nem lehet, hogy nem gyári dolog? A színe alapján nem mai (90 előtti?) Egyébként nem hinném, hogy jobb mint a rendes.
Nézd meg jobban a képet! Ennek a hengerfejnek nincs préssáv a szélén végig egy íve van az égéstérnek. Lapos dugóhoz a 200H, 200M fejek valók, amiknek vízszintes a préssávjuk. Olyan jelentkező érdekelne, aki látott már ugyanilyet és esetleg tudja, hogy melyik típusról származik.
Szerintem nem különleges dolog, lapos tetejű dugóhoz való.
danilolz@freemail.hu egyébként, hogy lehet azt elfelejteni kivel beszélted meg?:D
Nekem sima körlámpás tükröm van, műanyag az egész, annyiban más, hogy behajtható :D
manualban találsz :)

google-val találsz manualt :)
vagy veled beszéltük a rossz powerelektronikát? nem emléxem már.
Üdv! Tudna valaki 1 jo minősegű kapcsolási rajzot küldeni ? Hálás lennek!
Üdv! Látott már valaki ilyen Cagiva hengerfejet?
Hat egy gyurutorest eleg nehez nem eszrevenni vagy annyira kicsi volt mar a kompresszio a mociba azee nem tunt fel?
dlz_bro Mito-ján asszem ilyen a jobb oldali tükör.
jövő hétvégén valószínű átlesek sopronba. power elektronika ügyben majd megkereslek. adtál mail címet is, de mindig elfelejtem :D
Senki nem találkozott még ilyen tükörrel?
Nem tudtam, gyanakodtam én mindenre mikor egyre szarabb lett, meg át is néztem mindent, de az eszembe sem jutott.
Ha tudtad, hogy törött a gyűrű minek mentél vele még 100km-ert?
Mondjuk úgy, hogy számítottam rá, mert mikor összeraktam nagyon ki voltak kopva a dugón a horonyok. Egyékbént nem sült be, átfordul ahogy kell csak kb 0 a kompresszió és csörög-csattog és sziszeg :D
Akkor ezt most te is jól megszívtad én is így jártam most az egyik motorommal sajnos :(
Amúgy nekem sincs ilyen lemez a mitomba..
Az enyémbe nincs ilyen lemez ..
Pénteken voltunk kicsit "utcai pályázni" és gyűrűtöréses lett a mitom. Azóta 100km ment bele, egyre szarabb volt, ma még túrázni is elindultam vele, bár a célig már nem jutottunk el, de azért szép egy 100-as gyűrű töréssel nem? Pedig pörgetve is volt :D Kihasználtuk az időt amíg értem jöttek, lebontottuk a fél motort, még a hűtővizet is leeresztettem :D Akinek evoja van meg tudná mondani benne van-e neki ez a lemez a légszűrőben?
szia Ferenc kicsereltem a pipat es a kabelt es masik uj gyertyat kapott... de ugyanazt csinalta dadogott (kihagyott) a vegen eszrevettem h laza a negativ kabel csavarja ami az akutol van a vazhoz rogzitve es nagy fordulaton jo h v sujkiegyenlito de azee csak ad egy kis rezgest a vaznak plane ennek a kis cagiva prima kaszninak es nem mindig erintkezett meghuztam a csavart es rogton kiporgott 14000ig gond nelkul
Próbáld meg egy másik gyertya kábellel és pipával.. ez meg szokta oldani :)