Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megtudna nekem mondani valaki h minimum mekkora aksit tehetek a mitoba? ami be is tekeri mert minnel kissebbet akarok mivel prima vazban v a mito blokk es kicsi a hej...
pedig en ugy hiszem h az enyem gyari de ezt Ferenc vagyis a forum neven Mr.Mito mert tole kerult hozzam a henger... egyebkent most ne az jusson az eszedbe h a powernyelvet fel centire is be lehet engedni a hengerbe de annyit be lehet engedni h megkarcolja v megakassza a dugot... nem tudom mien hengered v de megfordult mar egy jopar mito henger a kezemben es mindegyiknel akaszthato volt a dugo a nyelvel.... de ki tudja a tied biztos a kivetel..... en csak a tapasztalataimbol beszelek
Mint már írtam gyári hengerben NEM lehet benyomni addig a powert, van benne egy kis fül ami megfogja.
ha jol emlekszem a futuraknak sem lehet bejebb engedni a powernyelvet es ott sokkal egyszerubben van megoldva... meg motor sincs csak egy elektromagnes....
Éns em mndtam mást, csak azt, hogy eg yhondában nem tudod oylan pozícióba hozni hogy kárt okozzon.
MIne gy igen szellemes tanult barátom megjegyezte "az olaszok két sztrájk között néha motort is csinálnak"
A hondánál meg nincs sztrájk:)
van ez igy... de csak figyelmesnek kell lenni osszerakasnal es meghalalja.... szivos kis meregzsakok a mitok azert... csak kis odafigyelest igenyelnek... a simsonokat is sokan "szarnak" velik megis mindenutt gurulnak a mai napokban is... a mitokhoz borsos az alkatresz es sokan lesporolnak par dolgot gyengebb minosegre es aztan belefaradnak a ganyolasba (elkapkodott osszerakasba) es megszabadulnak tole.... aztan az ujj tulaj megint csak bajlodik vele... ezt csak ugy altalaban mondtam...
a legutolso mitom mikor vettem a gazdaja azt mondta h par honapja kapott ujj dugotszettet dee most dugulas lehet mert csak tolasra indul... levetettem vele a gyjtasrol a deknit es kisujjal porgettem a magnest semmi kompresszio nem volt benne... betolhato volt de csak fojtonos porgetessel mukodott... megvettem persze nem annyiert amennyiert hirdette...ithon szetszedtem a dugo szellebol a kipuf ablaknal 2negyzetcentimeter hianyzott amit a rezoban talaltam meg... szoval evel azt akarom mondani h sokan elfelejtik a powernyelvet rendesen beallitani vagy tulzottan ra allitjak...
Ez annyira olasz, hogy elő lehet idázni oylan helyzetet, hogy a power megrágja a dugót:)
Hondánál mondjuk soha nem fordulhatna elő iylesmi.
Ja, hogy úgy :) Így már érthető a dolog ! Akkor 2 hét múlva én hazamegyek, mutatok neked nicasilos hengert, A-s és B-s dugóval, aminél mindkét dugattyút a powernyelv ütötte meg, és ezért esett szét szegény emberkének (akitől vettem a motort) . Csak sajnos ugye ezt nem mindenki tudja hogy mi mitől van, főleg úgy hogy szerelő csinálta neki. Persze, nekem is elegem lenne a motorból, ha 1 szezon 1 motorszétszedés lenne.. (fizetni a szerelőt, az alkatrészt..) és most sem tűnik úgy a powernyelv, mint ami beleérne a dugattyúba.
Akkor örülök! Egyébként körben a dugó széle sértetlen és jó hangja is volt a motornak, szóval tényleg nem lehetett ott detonálás. A gyűrű és a horony fala között 0.15mm a megengedett maximális táv, ennek már volt 0.25mm. Kb 30km-en át volt folyamatosan csutkán mikor szétugrott, szerintem ez lehetett itt a baj :D
nem , ez csak az öblítés.
Ez a baj a távgyogyóval, hogy meg mertem volna esküdni, a másik képről, hogy azt látom amit, közben meg se:)
Ez a 4 folt az lenne? A dugót nem kezdte meg.
A detonálás tisztn lászik a dugó tetejének jobb oldalán.
Az a tiszta fémszínű folt az.
(deamúgy bármennyire csereérett, és bármennyit ütlegelted, normáls estben nem szakadnak le darabok a dugóból, legfeljebb megakad, ha más baja nincs, de még leginkább az sem.
Köszi.
Igen az a gyári
Olyan kérdésem lenne, hogy a Mitomon 14-41-es áttétel van, ez gyári, vagy nem? Ha nem, akkor a gyári milyen?
Előre is köszönöm!
Ha visszaolvasol írtam, hogy nem ért bele a powernyelv és nem is érhet bele ép hengernél. 500km-el ezelőtt lett lejjebb vive a préssáv, de nem hinném, hogy detonálhat, mert nem csinált semmilyen nyomot se a hengerfejre, se a dugó tetejére. Te miből következtetsz rá? Szerintem pusztán az lett a veszte, hogy bőven cserés dugó+ 30km-en át 10-11 ezres terhelés...
Nem feltétlenül a gyertyától indul a detonálás, bár az bír a legszebbet lukasztani:)
Igaza van a szakinak az amotor tényleg elkezdte elhordani a dugó tetejét, a kép job sarkában ott a nyoma.
Az már más kérdés, hogy a dugót mi kaszabolta össze, nincs kizárva, hogy a gazdi alapos munkát végzett és nem csak detonáltatta amotort d még a power is beleért, hogy biztos legyen a siker:)
Hat akkor mit vartal meg tole ment az... epp eleget. nem tart semmi orokke.. a detonalasrol meg annyit h ha detonalt volna akkor a dugo kozepen latszana...
0.25mm volt a gyűrű és a horony fala között, nem lehet, hogy emiatt történt? 0.15 a megengedett. Meg egyébként is brutál sokat futott, bőven 10 fölött, nem hiszem, hogy a túlmelegedés okozta volna a gondját. Egyébként mikor elszállt folyamatosan hajtva volt, nem is kicsit, szerintem egyszerűen nem bírta az öreg dugó.
cagiva mitó p5 motor blok alkatrészek eladók 06304053450

A KÉP ILÚSZTRÁLT KÉP
Nm Van még 1-2 dolog ha kell valami szolj...
hello: képek alapján detónált a dugó (megolvadt) a nagy hő miatt ez:
-kevés anyag
-rossz gyújtástól lehet...
e körül keresd a hibát..
jah es Magyar nagyon szepen koszonom a lendkereket mar csak azert is h egy jo allapotu alkatreszt kaptam realis aron
a dugok meretehez csak annyit szolnek hozza h legyen az egy szar ambika v meteor v mittomen mien markaju.... egyes markaknal nem a dugok meretet tuntetik fel hanem azt h mien meretu hengerbe valo a tagulas miatt... mert ahany marka annyi fajta hotagulas varhato... ha pedig a dugo merete v megadva akkor siman utanna lehet nezni h mien a hotagulas varhato az adott dugotol
hat azert en be tudom az enyemnel allitani a nyelvet h egy az egyben megakasztja a dugot... es nem perselyes h fel legyen furva es azert nicasilos 56.00-meretu...