Én is jártam már így egyszer. Ugyanígy kitörött a kipuff oldalon, de nálam azért történt valószínűleg, mert kevés kaját kapott, és ki is fogyott az üzemanyag(keverék volt akkor még a tankban, tehát pumpa nem üzemelt.)
A wössnerről pedig akkor a végítélet : JÓ választás a srácnak.
Egyébként pedig mindenki azt rak a motorjába, amit szeretne :)
Én leírtam, hogy mit tapasztaltam (1db wössner dugattyúval fordult elő ilyen probléma) , és itt kész - vége - lezárva az ügy.
Tisztában vagyok a sorozatgyártás mikéntjével, én egy alumínium öntödében dolgozok..
Hátazért... :D Jó egy jobb fajta dugó valószínűleg azért pontos, de mi van ha mégse? Sőt szerintem ezek az olcsóbb dugók meg még véletlen sem rendelkeznek olyan méretekkel teljesen, mint kéne nekik. (Most konkrétan nemtudom melyik milyen, sőt azt sem tudom melyik tartozik az olcsók közé, tapasztalatom ezeknél a motoroknál nulla, de van egy simsonom is, amit 4 éve csinálgatok/használom és tudom hogy azokhoz is milyenek azok a dugók amiket a boltban kapni). Nem árt arra rámérni, az a biztos.
Ezt a dugattyút szívesen megnézném, ami lefelé kúpos, új és Wössner. :) Amire ráírják, hogy mekkora az akkora. Új dugót nem szoktunk méricskélni, pont azért mert pontos.
Valószinűleg ugymegy a gyártás egy világhírű cégnél hogy na öntsünk ma 2000 dugattyút amiböl kb 1000db selejtes lesz? 50-50% ugye Elég érdekes lenne...
nem pedig úgy , hogy olyan, mint amilyennek lennie kell. De meg is fordíthatom a dolgot, hogy felül szélesebb a dugattyú, mint alul. Csak rossz példát írtam először.
Úgy értettem hogy alul nagyobb mint felül, hogy nem MÉRETHELYES :) bocsánat a több értelmű fogalmazásért. Én találkoztam már rossz wössner dugattyúval, új volt, dobozából és mégsem stimmelt. De mondom,vagy kifog az ember egy jót, vagy egy rosszat.. 50-50%.
Hali! olyan problémám volna h szar volt az akksim rátettem a töltöt elforditottam a kulcsot inditottam és csak a relétől hallottam hangot kivettem az akksit tettem egy kocsijét oda ráfordítom és semmi a visszajelző se meg semmi
Sziasztok!
Valaki használ ezek a gumik közül valamelyiket? Bridgestone BT20 vagy Dunlop D221? Ezek inkább túra jellegű gumik és szeretem döntögetni a gépet, nem tudom jó lenne-e a mitora. Szerintetek?
MInt a kollégák már rámutattak, az, hogy alul nagyobb a dugó, kúpos,ovális, lépcsős, ez teljesen normális.
Az a nemnormális, ha szabályos henger alakú.
(nylván azért iylen, mert fölülről éri a hő, fölül nagyobb a hőterhelés, ergő fölül jobban tágul)
Mindezek mellett, némely gyárak a dugóméretet tüntetik fel, míg mások azt, hogy mekkora hengrbe való.
Tehát, ha találtál egy számot a dugóba ütve, és nem akkor a volt a mérete valahol, akkor ez nem meglepő.
jah es elfelejtettem megemliteni h a haver a cr-jebe a henger 54.00-es volt es nicasilos mar ez volt a harmadik dugo benne es ugyancsak wossnert kapott csak ez 1gyurus 53.97-es meretben es mar es a 7-edik uzemoranal tart gond nelkul
Egy új wössner dugóval nem fordulhat elő, hogy nem annyi amennyi. Egy dugattyú pedig alul széles, eltúlozva kúpos. És nemis kerek, hanem ovális.
Nekem most kezdte meg a 11 ezredik km-t a dugóm :)
En egy evel ezelott raktam wossner 2gyurus lapos dugot 56.00-os nicasilos hengerbe. a dugo pedig pontos meretu volt. 55.96 meretben rendeltem es azt is kaptam. a bejaratast szepen megadtam boseges keverekkel. most tokeletesen tudom hasznalni a motort gond nelkul pedig en szeretem forgatni. menet kozben siman es konnyeden kiforog 13000-ig szoval en a wossnerrel 100%-ig meg vagyok elegedve..
Wössnerről nincs jó tapasztalat.. vagy épp kifogsz egy mérethelyest, vagy rossz a mérezetése. Tehát hiába 56.02 , ha egyszer több\ kevesebb. esetleg alul szélesebb mint felül.. vagy lötyög benne a csap..
biztos hogy nem müanyag.. legalábbis a felülete :D úgyértettem :D A ház biztos hogy műanyag, de külsőre valami bevonat van rajta.. és nem müanyag a fogása sem a külső részének.
Aki tett már Wössner dugót a motorjába, attól kérdezném, hogy ahhoz tényleg 0.06-os illesztés kell? Nálatok hogy viselkedik a vertex? Nagyon sok rossz véleményt olvasni róla, nekem is az volt a motorban + van 3db a polcon amik szintén széthullottak. Proxal, Wösnerrel kevés megragadós sztorit olvasok. :D
Egyről beszélünk te majom :) Nekem nem kell a tájékoztatás, közvetlenül műanyagban egyik variációnál sem megy a csavar. És igen, a Daninak az egész "csonk" fémből van, nem csak a menet...
Jobboldalival nekem is ment a szarakodás mert mikor már megvettem akkor is házi javítású volt, aztán egyszer kicsit hozzáért a kapuhoz és lepattant a helyéről. Aztán kerestem olyan műanyagot amiből van, meg fogtam a forrasztópákót és kicsit meghegedáltam, azóta jó végülis :) Véleményem szerint elég rossz megoldás, maga a talp része simán lehetne telibe fémből, a tükör része műanyagból,meg valami zsanérral rajta a talpon és még behajtható is lenne.
Ez fém anya, amire végülis műanyagot ráöntöttek. Ugyanilyen megoldás a mito gumi anyái, ott is a gumi rá van vulkanizálva\öntve az anyára. A tükörnél is ugyanilyen megoldás van.
A wössnerről pedig akkor a végítélet : JÓ választás a srácnak.
Egyébként pedig mindenki azt rak a motorjába, amit szeretne :)
Én leírtam, hogy mit tapasztaltam (1db wössner dugattyúval fordult elő ilyen probléma) , és itt kész - vége - lezárva az ügy.
Tisztában vagyok a sorozatgyártás mikéntjével, én egy alumínium öntödében dolgozok..
Valaki használ ezek a gumik közül valamelyiket? Bridgestone BT20 vagy Dunlop D221? Ezek inkább túra jellegű gumik és szeretem döntögetni a gépet, nem tudom jó lenne-e a mitora. Szerintetek?
Az a nemnormális, ha szabályos henger alakú.
(nylván azért iylen, mert fölülről éri a hő, fölül nagyobb a hőterhelés, ergő fölül jobban tágul)
Mindezek mellett, némely gyárak a dugóméretet tüntetik fel, míg mások azt, hogy mekkora hengrbe való.
Tehát, ha találtál egy számot a dugóba ütve, és nem akkor a volt a mérete valahol, akkor ez nem meglepő.
Nekem most kezdte meg a 11 ezredik km-t a dugóm :)
http://stenger-technik.de/bild...
Ez fém anya, amire végülis műanyagot ráöntöttek. Ugyanilyen megoldás a mito gumi anyái, ott is a gumi rá van vulkanizálva\öntve az anyára. A tükörnél is ugyanilyen megoldás van.