Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Bárki.. találkozott már ilyen fajta tükörrel ? A felcsavarozandó része FÉM (és rajta a gyári szám) . A tükör külső anyaga pedig valamiféle bőr...
udv mindenkinek van egy kis gond a "mitommal" nem tudom h miert de a power utan 9000 fordulat korul nekikezd dadogni forogna is meg nem is ujj gyertyat kapott de megis ojan mintha kihagyna... vagy nem tudom mi az oka... ezert fordultam ide hatha tud valaki par okos tanacsot adni mert nem ertem mi lehet a gond
Sziasztok. Cagiva primába kellene nekem a két kis fogaskerék. nincs valakinek véletlen elfekvőbe?
Hello!
Valakinek nincs véletlen elfekvőben hátsó ülés ( vagy csak zár is elég ) ?
Ja hirdetésbe benne van, bocsi :D
Nem találok elérhetőséget az adatlapodon, de érdekelne egy alkatrész. Ha tudsz írj az akos0055@freemail.hu címre, vagy küld el a te címedet!
köszi!
mszlali irtam e-mail-t.
stoica15@hotmail.com ide váeom a leveleket :D
eladó 28-as gyári karbi nagyob fuvókával manuális szívatós anyi hogy a teteje nincs meg . 5ezer ft
Elfér, de lehet szar lesz kanyarogni vele. Nekem nem jött be a 120as gumi elöl, se a 160as hátul. Bár öregek is voltak, de a 110/150 duó ég és föld.
Sziasztok! hamarosan megbontom a motoromat Érdeklődéseteket várom e-mailba. erről a motorról van szó: http://www.hasznaltauto.hu/motor/cagiva/cagiva_mito_ev_125-6764399



Ha valami érdekel írj és adj árajánlatot!
120/60 = 120mm széles és a szélesség 60% az oldalfal magassága
120/70 = 120mm széles és a szélesség 70% az oldalfal magassága

Szerinted elfér? :D
ui.: Remélem nem kell elmagyarázni, hogy mi a különbség az "R15" és a sima "15" között
Nem... nem alu hanem vas..
Hát igen, 2 ütem... :D
Nem ismerem személyesen a típust, de nem alu váza van a primának?
Ez mondjuk igaz. Városban valóban kényelmetlenebb vele a közlekedés. Meg sajna a motornak sem tesz nagyon jót. Ez a motort hajtani kell magas fordulaton, különben nem ürül ki belőle az olaj. Lerakódik, elkoxosodik stb. Powermechanikának a "dobozában" is megáll az olaj, azt sem árt bizonyos időközönként kitaknyozni.
Hosszútávon nekem sincs vele különösebb gondom igazából. Kecskemét-Szeged táv volt a legtöbb amit eddig egyhuzamba tettem meg (~90km), ott nem volt baj, viszont városba ahol többet kell manőverezni ott a csuklóm nem igazán szereti :D
Sokan nem tudják, de a Primának lehet állítani az ülés és az első villák pozícióját egy picit Az én 185cm-el és 75 kilómmal egész kényelmes. A tratósságról meg csak annyit, hogy én kb 27 ezer km-ert tettem bele blokkfelújítás óta, fékpofákon, kuplungbóvdenen, jobb oldalsó kormányon és első-hátsó gumikon kívül semmit nem kellet javítani rajta. Még eggyik csapágy sem lóg benne! Ráadásúl még mindíg van benne erő rendesen. Lassan úgyis hozzá kell nyúlni mert a gyűrűk már biztos kopottak. Fúratni nem szeretném, de hát semmi sem tart örökké. Igaz nem itthon tákoltam össze a blokkot, hanem MOTOR szerelő szakszerűen speciális szerszámokkal rakta össze. Nem lehet összehasonlíta pl egy RS 50-esel. A Prima nincs úgy kihegyezve mint egy RS. 90-95 km/h-nál többre nem is képes, de egy ekkora motornak ez is bőven elég.
120/60 as gumi elfér a miton? most is 120as van de az/70 a /60as elférne?
Megszokás kérdése. Mielőtt megvettem a Mito-t én is ezen paráztam, mert az összes tesztben sorra leírták, hogy kínpad stb. Én a 185 centimmel tökéletesen elvagyok a Mito-n. 200 km-t simán ki lehet rajt bírni egyhuzamban. RS 125 is kényelmetlenebb volt szerintem. De Sopron-Balatonboglár pihenő nélkül megvolt azon is tavaly nyáron. Ez amúgyis gyorsasági motor akar lenni, az meg soha sem a kényelemről szólt.
Mitoval eddig egyetlen bajom a kényelem, ami nincs, dehát valamit valamiért :D
175magassagomhoz nekem megfelel.... egyebkent izlesek es pofonok az teny h gyorsulasban nagyon joo...
jah es barmit amit hegesztenem kellett csak CO hegesztovel csinaltam nem pedig palcava genyaztam
A mito váza mai szemmel nézve egy nagy nulla. Függetlenül attól, hogy az enyém el volt repedve. Ez egy 24 éves tervezés, a blokk még régebbi. Ennek ellenére persze én is azt mondom, hogy a Mito az egyik legélvezetesebb 125-ös, RS-nél szerintem mindépp jobb.
Primát egyszer próbáltam, az üléspozíciója baromi kényelmetlen, nekem nem kéne olyan motor.