Sziasztok! Bárki.. találkozott már ilyen fajta tükörrel ? A felcsavarozandó része FÉM (és rajta a gyári szám) . A tükör külső anyaga pedig valamiféle bőr...
udv mindenkinek van egy kis gond a "mitommal" nem tudom h miert de a power utan 9000 fordulat korul nekikezd dadogni forogna is meg nem is ujj gyertyat kapott de megis ojan mintha kihagyna... vagy nem tudom mi az oka... ezert fordultam ide hatha tud valaki par okos tanacsot adni mert nem ertem mi lehet a gond
Sziasztok! hamarosan megbontom a motoromat Érdeklődéseteket várom e-mailba. erről a motorról van szó: http://www.hasznaltauto.hu/motor/cagiva/cagiva_mito_ev_125-6764399
Ez mondjuk igaz. Városban valóban kényelmetlenebb vele a közlekedés. Meg sajna a motornak sem tesz nagyon jót. Ez a motort hajtani kell magas fordulaton, különben nem ürül ki belőle az olaj. Lerakódik, elkoxosodik stb. Powermechanikának a "dobozában" is megáll az olaj, azt sem árt bizonyos időközönként kitaknyozni.
Hosszútávon nekem sincs vele különösebb gondom igazából. Kecskemét-Szeged táv volt a legtöbb amit eddig egyhuzamba tettem meg (~90km), ott nem volt baj, viszont városba ahol többet kell manőverezni ott a csuklóm nem igazán szereti :D
Sokan nem tudják, de a Primának lehet állítani az ülés és az első villák pozícióját egy picit Az én 185cm-el és 75 kilómmal egész kényelmes. A tratósságról meg csak annyit, hogy én kb 27 ezer km-ert tettem bele blokkfelújítás óta, fékpofákon, kuplungbóvdenen, jobb oldalsó kormányon és első-hátsó gumikon kívül semmit nem kellet javítani rajta. Még eggyik csapágy sem lóg benne! Ráadásúl még mindíg van benne erő rendesen. Lassan úgyis hozzá kell nyúlni mert a gyűrűk már biztos kopottak. Fúratni nem szeretném, de hát semmi sem tart örökké. Igaz nem itthon tákoltam össze a blokkot, hanem MOTOR szerelő szakszerűen speciális szerszámokkal rakta össze. Nem lehet összehasonlíta pl egy RS 50-esel. A Prima nincs úgy kihegyezve mint egy RS. 90-95 km/h-nál többre nem is képes, de egy ekkora motornak ez is bőven elég.
Megszokás kérdése. Mielőtt megvettem a Mito-t én is ezen paráztam, mert az összes tesztben sorra leírták, hogy kínpad stb. Én a 185 centimmel tökéletesen elvagyok a Mito-n. 200 km-t simán ki lehet rajt bírni egyhuzamban. RS 125 is kényelmetlenebb volt szerintem. De Sopron-Balatonboglár pihenő nélkül megvolt azon is tavaly nyáron. Ez amúgyis gyorsasági motor akar lenni, az meg soha sem a kényelemről szólt.
A mito váza mai szemmel nézve egy nagy nulla. Függetlenül attól, hogy az enyém el volt repedve. Ez egy 24 éves tervezés, a blokk még régebbi. Ennek ellenére persze én is azt mondom, hogy a Mito az egyik legélvezetesebb 125-ös, RS-nél szerintem mindépp jobb.
Primát egyszer próbáltam, az üléspozíciója baromi kényelmetlen, nekem nem kéne olyan motor.
Valakinek nincs véletlen elfekvőben hátsó ülés ( vagy csak zár is elég ) ?
köszi!
Ha valami érdekel írj és adj árajánlatot!
120/70 = 120mm széles és a szélesség 70% az oldalfal magassága
Szerinted elfér? :D
ui.: Remélem nem kell elmagyarázni, hogy mi a különbség az "R15" és a sima "15" között
Primát egyszer próbáltam, az üléspozíciója baromi kényelmetlen, nekem nem kéne olyan motor.