Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Neeee ne dramatizaljatok mar ennyire tul mert a blokkfulek 6x35mmeres anyagbol vannak.... a vaz az pedig tokeletesen jol birja mar 2 eve nyuzom... mezei rossz uton sokat szoktam zavarni 90koruli tempoval is ugrattam is vele 2merig es foldeteresnel megsem tort 2be nem tudom miert latjatok gyengenek mikozben ugyancsak szivos kis vazat raktak neki
Én órával számoltam, tudom, hogy nem megy valós 170 fölött gyárilag, hidd el volt időm tesztelni, méregetni :) Én csak arra gondoltam, hogy abban a vázban, vékonyabb kerekekkel (kevesebb erő veszik el), kisebb súllyal jóval többet is tudhatna a blokk, mint a gyári vázban...
Szeretnek azok az órák csalni :D én is kb 60kg vagyok, óra szerint 185-öt mentem eddig vele, talán még egy pici volt benne, de mivel már néztem rá az órára GPS-el így tudom hogy az valósan 160 fölött van egy kicsivel.
Azért szerintem a Mito is lehetne stabilabb, 25-ös ként is. Végsebességre pedig, hogy menne többet, ha ugyanakkora kerék van benne, és a teljesítménycsúcs pedig 10500-nál van. A -30 kiló miatt jobban gyorsul, de többet nem megy. Ha belegondolsz itt a fórumon is van 60kg-os ember, és 90kg-os is, mégsincs drasztikus különbség. Gyári végsebesség pedig 164 km/h.
Azért az hülyeség, hogy az 50-eshez is kevés a prima váz, idióta kijelentés..:D A mito vázba is szoktak tenni 450-es 4t meg 350-es 2t blokkokat mégis megy, az egy dolog, hogy a tiéd el volt repedve, 99%, hogy eséstől volt, az meg bármelyik nagymotornál is előfordul. Egyébként a -30 kiló súllyal + véznább futóművel jóval nagyobb végsebességet várnék, mikor gyárilag is 170 fölött mennek.
Én mondjuk már régebben lesegettem ezt a Mito blokkos primát. Nem valószínű a lebukás, hacsak nem 160-nal fut bele egy trafiba. Engem is inkább a biztonság aggasztana. Mito váza sem egy nagy eresztés, de az a Prima váz még talán 50-es mocihoz is kevés (pláne ezeken a szar utakon). Futóműről meg inkább ne is beszéljünk... Én tuti azon paráznék hogy mikor durran el alattam a váz vagy a futómű.
keresek mikuni TM 34es karbit. Van valakinek eladó?
Ezért még komolyabban meg is vághatnának, főleg a blokkcsere miatt is, ha a hatóság kideríti akkor szappan szedegetéssel büntetné szerintem. Nem beszélve a "precíz" felfogatásról. Mondjuk egy kis hoki prima vázzal én nem tesztelgetném, hogy mennyit tud, főleg, a gyér futóművel.
Nem az én dolgom, de tuti nem közlekednék vele sehol, a magam, és más érdekében sem.
155 160korul nem tudom az ora maradt a regi 120as de korbeforgatja egyebkent meg kell szokni mert 120 130felett kicsit furan viselkedik vagyis szinte erezni h gyenge az utfekvese (tapadasa)... a lenyeg az h a sebesseget jobban erezni rajta mit a sajat kaszniaban
mennyit megy így a motor?
nallam is a hasonlo jellegu a dolog... en nagyvarad es a magyar hatar kozott lakom es romaniaban vizsgaztatni kell a mopedeket is meg rendszamozni.... a vizsga utan atkerult ra a mito blokk a prima blokk kis alulemezzel amin a blokkszam szrepel
Szia!
Igen láttam már, nem rossz!
Csak itt inkább olyan jellegű volt a kérdés, hogy ha valakit elkapnak a rendszám nélküli Super City 125-tel, akkor beledobhat-e könnyen egy 50es blokkot és mondhatja-e a vizsgán, hogy naugye hogy 50es volt! Majd ha hazaér, dobja vissza a 125ös blokkot és hasít tovább...
Nagyon fasza es kellett a vazban alakitgatni vagy 1 az egyben passzolt bele?
en a prima vazba beletettem a mito blokkot az adatlapomon van par kep is..
Hogy mást ne említsek az 50-es és 125-ös blokknak ellenkező oldalon van a lánc kihajtása. Nem lehet átszerelni egyszerűen.
A szervízkönyv szerint ez nem igaz, mert a váltók egyeznek, csak a lánckerekek mérete különbözik, ezért rövidebb az SC teljes áttétele. A blokk alsó része teljesen ugyanaz, a hengernél eltér a termosztátfedél és a szívócsonk.
a super city-blokkja külsőre ugyan az mint a mito-é csak az áttételezés más benne, super city-be rövidebb áttételek vannak, és ne próbáld meg beletenni az supercity 50-es blokkot mert ahhoz tákolni kell
gondoltam :), örülj h a hengered megúszta, nekem sajnos tett bele egy pár vésést, de hónoslással kijött :P
Sziasztok olyan féle segìtség kellene, hogy a cagiva mito es a super city blokk ugyan az? Az 125 supercity vázhoz kompatibilis az 50 es blokk? Pl ami az 50 es super cityben van vagy a primaban valaszokat elore is koszonom esetlrg emailon is elerhet ha valakinek pontos infoja lenne azt megkoszonnem gebrike@hotmail.com
Henger megúszta.... jó pár ezer volt már benne.
De volt itthon hengerem is meg dugóm is összeraktam most már muzsikál...
mennyi km volt benne?
Henger megúszta?
De sajnos az ! :))))
ilyen már velem is volt, nekem gyűrűtörött volt a motorom, remélem a tied nem az
A Diagnózis: Kiemelem meleg volt már a motor, 5.be olyan 10 ezres fordulatnál egyszer csak leállt a motor gyors behúztam a kuplungot gondolván ez beragadt,aztán ahogy lassultam kicsit ráengedtem a kuplunggal hála isten nem ragadt meg csak nem indul el. toltam önindítoztam,semmi. megnéztem gyertyát nem volt szikra vele,kicseréltem most van szikra de még mindig nem indul. És benzin is van benne. Tolás közben durrog. Valakinek valami ötlete?