A fekete keretnek van egy ilyen 2mm es pereme abbol sajnos le kell törnöd körbe legalább 3-4 helyen és ott kicsi laposcsavarhúzót a keret alá tolva óvatosan mozgatva, feszítve előbb utóbb el fogja engedni...előtte nemárt ha filcel összejelölöd hogy hogy volt.
Körbe rá van ragasztva..nagyon aprólékos munka levenni de nem lehetetlen.Én az enyémbe szereztem annakidején Evo műszereket de mivel a karbonos már elektromos volt össze kellett kombinálnom egy spirálossal.
Fordulatszám mérőről a műanyag lencsét hogyan lehet lepattintani? Sajnos kirezegte magát már mindkét csavar ami a számlapot fogja, és vissza szeretném hajtani őket, de ehez valahogy le kéne pattintanom a lencsét. Próbáltam lapos csavarhúzóval a fekete perem alá benyúlni, de csak repedt, nem ugrott ki a helyéről, tovább erőltetni meg nem mertem. Lehet hogy rá van ragasztva?
sziasztok !senki nem ért ehhez a külön olajzáshoz?elszakadt a bovdenem az olaj szivatyúnál!és házilag kell csinálni bovdent de nem tudom h menyire kell h huzza a szivatyut!?valaki tudd ebben segiteni?
Enyémet egyesben nehézkesen de be bírtam tolni. Az órára épp a napokban mértem rá GPS-el, ami óra szerint 140 az valójában 120, tehát van benne bőven csalás :D Fogyasztás nekem városban eddig a plafon 5,5 liter volt, vegyesbe mértem neki 4,2-t, de abba több volt a városon kívüli használat mint a város.
Feldobnék egy témát: régebben írta valaki, hogy ha jó a mitot 1-esben nem lehet betolni. Ehhez képest az enyémet 1-esben különösebb erőfeszítés nélkül lehet tolni, ha be akarom tolni le sem kell szállnom, csak meglököm magam és ráeresztem a kuplungot... 2 gyűrűs dugó van benne egyébként. A kompresszió nem tudom mennyi, de az biztos hogy a dugó, gyűrű hézagai határértéken belül vannak (kivéve a gyűrű-horony hézag, de ez a kompressziót nem befolyásolja), és nagyon nagyot lép, gyári áttétellel leforog 11250 (tiltás!)-ig 7.ben, ami majdnem 180 órán. Egyébként most a 13-as szezont néhány változtatással kezdtem, például belereszeltem a hengerbe. Nem sikerült rosszul, eddig is jól ment, de most rövid áttételes alap tuning (kipu, karbi) RS-t eszi gyorsulásra, végre meg kb 4-5.-ben :D Úgyhogy kompresszió ide vagy oda baromi nagyot lép. 1. fogyasztás: 180km/12l , A fele város-szaladgálás, a másikban viszont húzva volt neki rendesen.
Fel lehet esztergálni, én is felesztergáltattam a másikat 38 milisre (legalábbis a peremet ami belecsúszik a leömlőbe, mert nekem ez volt annó a fő gondom). Ha kell, akkor 2000 + postába elküldöm.
Kíváncsi lennék mit tudna tervezett rendszerrel az SP henger, ugye az csak 37mm, de ha már felesztergálnánk nagyobb méretre, amekkora a mostani leömlőé, akkor lehet jobb lenne picit. :D
Mert ki kellett volna dobálni azt a sok "felesleges" alátétet a tengelyekről! Láttam már ilyet, aztán fél napomba került kihézagolni egy új tömItéssel minden kis szart...
Ez jogos. Egyszer kuplungoldalon mi is tömítés nélkül raktuk össze (csak próbaképpen, csillapító tengelyt próbáltuk beállítani). Ha faszán meghúzod a csavarokat az önindító meg sem forgatja, úgy megszorul a tengely...
Előfordul az sajnos hogy kihagyják belőle...Szétszedéskor szétszakad a régi,egy uj készlet 10ezer...csinálni persze nem tud és akkor jön a remek ötlet:fbs..csak 700ft tökéletes lesz!És ebböl jönnek a hibák sorozatai aminek a következménye:"Szar,fos olasz motor!Ne vegyen ilyet senki"
toxy88@gmail.com
érdeklődni 06306957350