A papírtömítés a kuplung és a vízpumpa felöl távtartóként is funkcionál.Ha nincs közte akkor lehet hogy hozzáért a vízpumpalapát a deknihez és emiatt tört le.
tehát a víztér felől ? vagy a kuplung felől? mert propeller kellhet neked. Ja, és ellenőrizd le, hogy folyatsz vizet a vízrendszerbe, és hogy könnyen átjár-e ! meg a termosztátot se ártana meglesned, hogy biztosan nyit-e a megfelelő hőmérsékletnél.
Jóestét kedves motoros társaim!
Köszönöm a sok segítséget ma szétszedtem és a vízpumpa lapátokból összesen 2 db van szóval faja jóhír hgy nem tört semmit szét szóval csak egy olyan propellert kell venne és rájönni mitől töhettek le a lapátok vagy gyenge volt és régi vagy nem tudom elképzelni sem szóval egy propi kell és remélhetőleg orvoslódik a problematika mégegyszer köszönöm szépen a sok sok segítséget tanácsot Jóét
hello mindenkinek!valaki nem tud komplett gázbovdent cagivához?vagy ha megoldanám saját bovdennal akkor h kéne beállitani az olajzó szivatyunál a bovdent?kell ott valamit állitani vagy ha nyélen van a csutka a subert fent akkor annak is teljesen 'nyitva' kell lennie?
szerintem nem működik a vízpumpád.. könnyü, nem nehéz lekapni az oldal "deknit", és érdemes megnézned. Én is így vettem egy sráctól egy ilyen gépet, ugyan ilyen tünetekkel.. Ő csak annyit vett észre az egészből, hogy a kiegyenlítője kilukadt... Ugyanúgy ment a motor, meg minden.. semmi baja nem volt motorikusan, viszont a műszered 80% hogy jót mutat! Azt tartsd észben, ha most nem kezeled ezt a problémát, akkor ez után cserélheted a hengert, dugattyút, hengerfejet..
Érdemes a hengerfej tömítést is megnézni, mert az hogy 3-4 perc alatt feltornássza a vizedet, nagyon erősen valószínű, hogy átdolgozik a víztérbe a moci.. (az enyém is ilyen volt, mivel túlhevült sokszor a vize , és elment a tömítés, ami 90fokig tömít ugye :)) )
Hello! A henger és a rezó közé ami megy közdarab olyan van eladó valakinek? Kellene az amit rácsavarozok a hengerre, és azis ami belenyúlik a leömlőbe.
Nem tudom ennyiből megmondani, de az is lehet hogy jó a műszer... Kicsit erősnek tűnnek azok a számok, de a hőmérséklet felépülése akár lehet is valós, ha nem kering a víz rendesen. Nekem ennyire nem szokott belemegedni ilyen időben 3-4 perc alatt, hiszen a zárt termosztátnál is kering a víz legalább a blokk felé, tehát jó sok alut és acélt kell felmelegíteni. Mindenképpen utána kellene nézni, mert akár drága javítás is lehet belőle, ha ilyen hőmérsékletekkel kekeckedsz. Gondold szerintem még egyszer végig, hogy mihez nyúltál, hol lehet a hiba. Tudom, hogy nehéz elhinni, de szerintem most alig kering abban a rendszerben a víz... Meg kellene tudni a hiba okát! A víz keringetését ellenőrizheted a csövek fogdosásával egész hideg állapottól. Annak a csőnek,ami a hengerfejből, a kipufogóval párhuzamosan jön ki, együtt kellene bemelegedni a motorral még termosztátnyitás előtt is. Ezt kellene tapizni, ha hideg marad a mutató emelkedésekor is, akkor itt bizony nincs áramlás. Akkor meg ránéznék a vízpumpára.
Eladó a képeken látható Komplett, tökéletesen működő 34-es Dellorto verseny karbi. Különolajzó nincs rajta, előző gazda ledugózta.
Ára: 12000Ft
érd.:
patvaros87@gmail.com
Jóreggelt!
Hát beindítom járatom indulás elöt egy 3-4 percet akor felmelegszik a motor 80fokra aztán elindulok vele és 3adikba powerrel már 110fokot mutat viszont 120at is mutatott tegnap de nem ált be meg semmi pedig akkora hőfoknál ha valós az érték megkelet volna szorulnia egyébként az a szilikon vagy mi nincs a motoron csak az eredeti hozzávaló tömítőszett http://www.futarmotorosbolt.hu...
Azért írd le kérlek, hogy mennyi idő alatt megy fel a 100 fok környékére. A műszer hibája egyébként könnyen kiszúrható: add rá a gyújtást, de ne indítsd el a motort: ha megától felmegy, akkor műszerhiba. Persze van hogy csak bizonyos elmozdulások után testel le a kábel, tehát motorozni kell, hogy rossz legyen. Egy külföldi fórumon egyszerűen lógott a kábel a műszerről, ezért 0 és maximum között ingázott, megőrjítve az aggódó gazdát.
Ha a műszer tuti jó, akkor mi lehet amihez hozzányúltál? Termosztát, vízcsövek, légtelenítés... De ezekre ellenőrző dolgokat már előttem leírtak. Én szemény szerint kevésbé javaslom a motor termosztát nélkül használatát, mert szerintem nem tesz jót, de pl ha beleteszed a termosztátot egy fazék vízbe és alágyújtasz, szépen szemmel is ellenőrizhető, hogy működik-e.
Egy aljas kérdés a végére: nem került elő véletlenül a bűvös hőálló szilikon a henger visszarakásakor? Ha azt bőkezűen adagolják betüremkedhet olyan helyekre is, ahol akadályozza a víz útját. Bocs, hogy egyáltalán ilyet feltételezek...
Hát hozzányultam a hengerhez de rettenetesen forró volt viszont ráköptem nem sercegett a nyál meg nem is párolgot el hamar nem tudom eddig jóvolt a műszer stb most hogy uj dugót kapot meg tömítőszettet stb azóta szarakodik
Szia! Mit értesz ezalatt, hogy egyből? Mert ha másodpercek kérdése, akkor ott a műszer kábele testel le valahol és fals eredményt mutat a hőfokmérő. A fórumok tanúsága szerint ki sem bírja ez a motor igazán a 110°C körüli hőmérsékletek, ott már szorulás jönne...
Egyébként tapintásra el tudod képzelni hogy valóban 100 fok körüli a henger? Egy 60-70 fokot még óvatosan kézzel is meg tudsz tapintani, de egy 100-110 már nagyon süt. Ráköpnél a hengerfejre, akkor felforrna. Nézd meg a műszert, hallottam már ilyen hibát a műszerkábel hibája miatt.
Nem csesztél el valamit az csövek összerakásánál? Igazából nem nagyon lehet, de ha ennyire nem tudod mitől van.. a hűtővíz tartályát öntsd tele, vedd le a tetejét próbáld meg úgy járatni kicsit. Tuti nem dolgozik össze a víz az égéstérrel?
Köszönöm a sok segítséget ma szétszedtem és a vízpumpa lapátokból összesen 2 db van szóval faja jóhír hgy nem tört semmit szét szóval csak egy olyan propellert kell venne és rájönni mitől töhettek le a lapátok vagy gyenge volt és régi vagy nem tudom elképzelni sem szóval egy propi kell és remélhetőleg orvoslódik a problematika mégegyszer köszönöm szépen a sok sok segítséget tanácsot Jóét
Érdemes a hengerfej tömítést is megnézni, mert az hogy 3-4 perc alatt feltornássza a vizedet, nagyon erősen valószínű, hogy átdolgozik a víztérbe a moci.. (az enyém is ilyen volt, mivel túlhevült sokszor a vize , és elment a tömítés, ami 90fokig tömít ugye :)) )
Ára: 12000Ft
érd.:
patvaros87@gmail.com
Üdv
Hát beindítom járatom indulás elöt egy 3-4 percet akor felmelegszik a motor 80fokra aztán elindulok vele és 3adikba powerrel már 110fokot mutat viszont 120at is mutatott tegnap de nem ált be meg semmi pedig akkora hőfoknál ha valós az érték megkelet volna szorulnia egyébként az a szilikon vagy mi nincs a motoron csak az eredeti hozzávaló tömítőszett http://www.futarmotorosbolt.hu...
Ha a műszer tuti jó, akkor mi lehet amihez hozzányúltál? Termosztát, vízcsövek, légtelenítés... De ezekre ellenőrző dolgokat már előttem leírtak. Én szemény szerint kevésbé javaslom a motor termosztát nélkül használatát, mert szerintem nem tesz jót, de pl ha beleteszed a termosztátot egy fazék vízbe és alágyújtasz, szépen szemmel is ellenőrizhető, hogy működik-e.
Egy aljas kérdés a végére: nem került elő véletlenül a bűvös hőálló szilikon a henger visszarakásakor? Ha azt bőkezűen adagolják betüremkedhet olyan helyekre is, ahol akadályozza a víz útját. Bocs, hogy egyáltalán ilyet feltételezek...
Egyébként tapintásra el tudod képzelni hogy valóban 100 fok körüli a henger? Egy 60-70 fokot még óvatosan kézzel is meg tudsz tapintani, de egy 100-110 már nagyon süt. Ráköpnél a hengerfejre, akkor felforrna. Nézd meg a műszert, hallottam már ilyen hibát a műszerkábel hibája miatt.