Heló! Lenne egy eladó Mitom, a motor papíros, pár alkatrész hiányzik róla/belőle. Ha valakit érdekel írjatok nyugodtan, elérhetőségem ott van adatlapomon. (egybe szeretném eladni)
Tőled pedig érdekelne a rossz power elektronika! kb 1 hónap múlva fogok sopronba járni, azt hiszem a telószámod megvan még. De azért adhatnál egy mail címet, amin tudunk értekezni.
Sziasztok.. Elszeretném adni Cagiva mitomat 2000 .06 Évj .. Az egész blokk felvolt újítva 1000 km -ert futott és a wössner dugóból kitőrt a zéger gyürű fele.. Szóval a henger dugó kuka lett.. De már beszerzésre került 1 másik patent állapotu henger hozzá nicosilos frissen honolt .. szóval 1 dugó kell és mehet a menet .. Szóval minden fellet ujjitva összes csapágy (koyo) az összes .. főtengely ,szimering , minden,, képekkel számlákkal tudom igazolni .. És arra jutottam hogy eladom mert többet nem költök rá ezek után ,hogy 1000 km ert se tudtam vele motorozni 1 teljes generál után (kicsit felidegesített ) meg nincs is időm külföldi munka miatt .Szóval akit érdekel ocsi107@freemail.hu -ra várom az érdeklődőket..vevőket...
Sziasztok.. Van 1 mito evom . 2000 . Van e esetleg mérő órákba pontosan a sebesség meg a hőfok kéne (karbonos hátlap ) mert most nekem ez a 2 ő a régi mitoé a fordulatszám mérő az meg karbonos azt egységessé akarnám tenni .. Van esetleg valakinek vagy ? hogyan tudnék hozzájutni ? köszönöm előre is ha valaki tud segíteni... Vagy egyáltalán lehet ezt így cserélni ?
Az egyik csak lengést csillapít, a másik adja a rugózást. Elég furcsa megoldás, mivel így valamilyen szinten folyamatosan feszül a tengely, az RS-ben is így van megoldva.
Sziasztok!
Tudom múltkor is ez miatt írtam, de nem volt teljes mértékben érthető a válasz!
Cagiva Mito Evo 1 első teleszkópjában szimeringet kellett cserélnem, szétszedtem, szimeringet kicseréltem új Athena-ra, de nem tudom olajjal hol, és meddig kell feltölteni. Gondolom ebbe a részébe kell önteni, na de meddig? Ha valaki esetleg le tudja pontosan írni azt megköszönném.
Valamint még kicsit furcsának találom, hogy a két teló belseje nem teljesen ugyan az, ez a képen is látszik, ez direkt így van, vagy valami mókolás lehet?
(Marzocchi teleszkópok)
Előre is köszönöm!
Tele lehet fojtással, meg miegymással, nyilván egy kis idő és pénzráfordítással tudná a megszokott teljesítményt. Utána ráültetném a csákót, hogy gurulj vele még pár kört...
Tudom múltkor is ez miatt írtam, de nem volt teljes mértékben érthető a válasz!
Cagiva Mito Evo 1 első teleszkópjában szimeringet kellett cserélnem, szétszedtem, szimeringet kicseréltem új Athena-ra, de nem tudom olajjal hol, és meddig kell feltölteni. Gondolom ebbe a részébe kell önteni, na de meddig? Ha valaki esetleg le tudja pontosan írni azt megköszönném.
Valamint még kicsit furcsának találom, hogy a két teló belseje nem teljesen ugyan az, ez a képen is látszik, ez direkt így van, vagy valami mókolás lehet?
(Marzocchi teleszkópok)
Előre is köszönöm!
szürke gilardoni 1-es nikacilos hibátlan asso gyári dugóval=38000ft
fekete gilardoni 1-es nikacilos vertec c dugóval új gyűrűkkel=38000ft
Elkezdtük motorgumikat árulni.
Mind új. 2012-2013as gyártás.
Rengeteg méretben, fajtában és stílusban.
Ha érdekel akkor adatlapomon van elérhetőség. Írj rám.