Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen ,ez ilyen rudazatos megoldásos power ... A végén van egy kis fogaskerék ami a kuplung deknibe megy bele ... Ezen a képen csak a rudazat illetve a fogaskerék van lefényképezve :/ a powert szét bontottam már sajnos :S
Ezen a hengerfejen semmilyen jelölés sincs akkor elvileg domború dugatyú kéne a motorba? Mert most lapos tetős dugó van benne. Az előző tulaj kente meg pasztával ez az első szétszedéskor lett fotózva azóta le lett takarítva róla és a gumigyűrűk tömítenek.
Szerintem hogy ne adjunk téves tanácsot, legjobb lenne, ha a "nyomásos" powerről tennél fel képet. Biztos nem eredeti Cagiva megoldás, de ettől akár még működhetne is. Van is kép a neten, ahol talán valami Aprilia nyomással működő rendszert berheltek Cagivára sikerrel.
Azt tudni kell, hogy a régebbi (89-ig asszem) Cagivákat szerelték mechanikus powerrel, aminek egy centrifugális elven működő egysége van a kuplungfedél alatt és onnan rudazattal nyitja a szelepet (Freccia C9- korai C10, Cruiser, Tamanaco, stb...). A Freccia C12-nél újabbakat mind elektromos powerrel szerelték. Más eljárás tudtommal nem volt. A motorodban, ha nyoma sincs az elektromos egységeknek, akkor kell bele egy vezérlő elektronika, maga a motor és az összekötő bowdenek. A gyújtásvezérlő dobozod rendelkezik olyan kimenettel,ami a powerelektronikának kell, hogy fordulatszámjelet kapjon.
Így nem tudom megmondani, mert szemből nem látom, hogy az a préssáv hogy áll. Van valami felirat a tetején? 200C, 200G akkor domború, 200H lapos. Van más is, de ezek az elterjedtek. A jelöletlen domborúhoz való.
Egyébként meg erre tengernyi igénytelen szilikonra semmi szükség. Ez csak arra jó, hogy betüremkedik oda is ahova nem kellene. Legyen a hengerfej sík és legyen meg a két piros O gyűrű, más tömítés nem kell, szárazon lehet összerakni.
Mármint úgy nyomásos hogy mehanikus :) vagy hogy hívják ezt :) kipufogó gáz nyitja ki ... És semmi bovden vagy hasonló
Itt egy kép a hengerfejről. Ehhez akkor melyik fajta dugó való?
Hát épp ez az hogy nyomásos power van rajta ... De én arra gyanakszom hogy azt a hengerrel tették rá .Viszont a hajtókar hála istennek épp :) Csak akkor úgy gondolod hogy a Denim tudja az elektromos power? És csak be kéne kötni?
Üdv!
Mi az a nyomásos power? Lehet, hogy rosszul tudom, de a Denim és a Green Water limitált szériák csak a festésben tértek el a mezei Mito I.-től. Annak meg elektromos működtetésű volt a powere.
Viszont, ha meghalt a 160as henger, nagyon nézd meg a hajtókar állapotát. Eddig már legalább három olyan motorral találkoztam, aminél a hajtókar alsó csapágya szétrepült a 160as hengerrel.
Üdv,
Vettem egy Cagiva Mito Denim 125-t... Ez egy limitált széria ... És én egy 160-as polini hengerrel illetve nyomásos powerrel vettem .De a henger meghalt és vettem egy másikat amin elektromos power volt . Kérdésem: Az elektromos power helyére feltudom rakni a nyomásosat? Mert kicsit esztergáltatok a powernyelv oldalaiból és akkor bele megy illetve megcsinálom a felfogatását is . Szerintetek jó lenne ez a megoldás? Vagy vegyek egy elektromos powert? Csak nemtudom a motor tudja-e az elektromos powert? Ha valaki olvasott vagy hallott már ilyenről írjon kérem ... E-mailt is olvasok :) Válaszokat előre is köszönöm ... Ja ,és még ha van valakinek elektromos powerből törött powernyelv akkor eltudná nekem küldeni? Nekem nagy segítség lenne másnak meg úgysem kell semmire már
Írd be a googleba, hogy Mito sp cylinder és lesz kép. A hengerfejnél meg elsősorban a préssávot kell nézni. Ez a rész úgy van kialakítva, hogy párhuzamosan kövesse a dugó tetejét, hogy a felső holtpont környékén kiszorítsa a keveréket az égéstér széléről a gyertya irányába. Ha ez a préssáv vízszintes, akkor lapos dugó kell, ha a befelé emelkedik, akkor domború.
Használ v.ki köztetek frecciat 50-esként?Rendőrökkel mi a helyzet?
Sziasztok v.kinek nincs cagiva freccia vagy mito rendszámos váza eldó?
Így gondoltam énis, hogy csak a felsőt lazítsa. Persze ki lehet szedni úgyis, ahogy az AF1-el jártál, csak nem lesz nagy öröm a hídon kívül...
Hát igen ez a vagy-vagy. Vagy azért nem tudod kitekerni mert szorítja a villahíd, vagy mert atomra bele van csavarva és elforog.
Ha jól tették össze előzőleg akkor a villahíd szorítása nélkül akár kézzel ki lehet csavarni. Nekem is volt már olyan hogy a nagy hatlapfejű csavar ferdén a satuba óvatosan és kézzel tekertem a krómszárat.
És valóban:)

Akkor csak az alsó ne lazítsa meg, e felsőt meg de.

Épp a napokban kellett kitekernem egy af1 vagy iylesmi telót, nem volt nagy öröm a hídja nélkül
Rendben, akkor az lesz.
Az elsőtelóba? Nem. Teleszkópolajat vegyél bele, 5-10W mint írták.
http://www.formula3000.hu/shop...

Ez a fajta olaj gondolom nem jó bele?!
uram, én úgy tudom hogy azt a csavart a körkörös szorításával tartja a felső villahíd. Ezért minimális nyomatékkal kell meghúzni. Ezért irtam az nsr topicban is a csoki galériás képeihez hogy szerintem a sorrend fordított.

1. imbusz
2. B jelű csavar.
De a villahídba is úgy megszokták tépni a csavart hogy nem tudod kilazítani a kupakot amíg azt meg nem lazítod.
Előbb a felő kupakot lazíjja.
Ha előbb a villahídnál bont, el fog forogni, és nem tudja kinyitni.
A legtöbb sajna agyin van húzva pedig teljesne értelmetlen.
Rendben, köszönöm a segítséget!
Én hengerfejemen nincs semmi 200H vagy M jelzés de lapostetős dugó van benne. Akkor az nem belevaló?
Lazícsd ki a felső villahíd csavarjait, majd lazícsd ki a teló tetején azt a csavart, 30as kulcsal. Utána kiszedheted a telót, és ha kint van akkor kiszeded a tetejéből a záró kupakot, és ott van két ék. Azt kiveszed, és szét tudod húzni az egészet.
ja értem :D Olajat is ott kell tölteni gondolom?!