Igen, az idomzat ennek a motornak a legnagyobb gyengéje. Elég nehéz a helyére feszegetni az oldalidomot a fejidom találkozásánál. Gumis anyás megoldással nekem nincs bajom. Én annó rendeltem 10-15 darabot ebay-ről, hogy a szakadttakat kicseréljem, azóta nincs baj vele. Idomokat felcsiszoltam belülről, és az általam gyengének vélt helyekre üvegszálat tettem, aztán ment az egész a fényezőhöz. Azóta faszán tart, de valahányszor szét kell szedni ill. összerakni, a halálos veríték ül ki a homlokomra, mert baromira félő h valahol megpattan. Egy rövid ideig volt egy 98-as RS-em is, annak jobban tetszett az idomok rögzítése, meg az anyaguk is jobb volt, nem olyan rideg mint a Mito-é. Ha sok pénzem lenne, polipropilénből csináltatnék idomokat a Mito-ra, az sokkal rugalmasabb alapanyag, mint az ABS.
idomot nem szeretném megint levenni, épp eleget szívóztam a felrakásával múltkor, ezek a gumis anyás megoldások az agyamra mentek :D majd megtükrözöm akkor :D
Hengerfejen 200H jelzést látok a gyertyának az elsőkerék felőli oldalánál, hengeren nem láttam jelölést lámpafénynél, holnap majd megnézem, de lehet csak akkor látszódna ha leveszem az idomot. A hengeren a szívócsonk gumi, ha ez esetleg számít. Képet holnap tudok csinálni.
Akkor ha minden megvan szerencsés vagy, hogy SP mitod lehet. Az SP jelentése Sport Production. Tudsz képet csinálni a motortérről? Valamint kiderül minden ha megmondod milyen henger van rajta. Az egyik oldalán van egy 5 jegyű szám, az kell, meg ami a hengerfejen van.
Mostmár rájöttem hogy 35-ös, mert a kiskönyvébe nézelődtem. Igazából SP mito alatt mit értessz? A régebbiek közt is volt SP, vagy csak ez az SP525 számít annak? Mert amit adtak hozzá papírokat, az benne van egy mappába, arra is SP125 van írva, meg a papírjaiba is itt-ott SP-nek van írva. Ha ez az lehet, akkor az mit takar valójában? Képeket raktam be róla szombaton ide, arról a motorról van szó.
Ha jól emlékszek nem hosszúkás, igazából sokat nem rugóztam rajta, kifújkáltam és raktam össze :) ha mégis megtalálod a táblázatot akkor linkeld már be légyszi.
A legjobb gyorsulás eléréséhez 11 alatt el kell váltogatnod.Akkor minek pörögjön tovább? És ha 20ezerig lenne skálázva az óra addig kéne pörögnie?11 töl piros tartomány tehát az már a motornak sem egészséges és fölösleges is hisz 11 fölött már lefelé megy a teljesíténygörbe...
MOTORHIBÁS Cagiva Mito Evo 125-öst keresekl, állapottól függően 150.000 Ft környékéig. Ha valakinek van, vagy esetleg tud ilyet kérem jelezze. E-mailben várom a képeket, általános információkkal együtt. (klbalazs94@gmail.com) Vagy esetleg telefonon: 06 30 251 66 67.
Így van... Fülre meg seggre is sokat elmond a motor. Nekem is pont elég, ha 3000 és 5000km környékén, amikor úgyis kiveszem a gyertyát (de nem többször) megveregetem a saját vállam, hogy minden rendben. Ha meg bármi nem lenne mégsem rendben, akkor azt meghallom, illetve megérzem.
Van erre átváltó táblázat századmiliméterre, csak nem találom:)
TM-ben az a hosszúkás hatszögletű szar van ugye?
MOTORHIBÁS Cagiva Mito Evo 125-öst keresekl, állapottól függően 150.000 Ft környékéig. Ha valakinek van, vagy esetleg tud ilyet kérem jelezze. E-mailben várom a képeket, általános információkkal együtt. (klbalazs94@gmail.com) Vagy esetleg telefonon: 06 30 251 66 67.
Köszönöm!