Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fölül kicsavarod(meglazítod) a dugót alatta vn a két íves izé.
Kiveszed szétjön fölfelé.
Új szimeringet is gondoltam, csak mondom hátha van valakinek egy szett új. Olajból direkt teleszkópba valót vagy jó esetleg az amit a blokkba töltöttem ( Castrol Power 1 Racing 10W50)?
Majd kereshetek, a hengerfejen a számot. 200H-hoz lapostetős dugó kell, a 200M és L pedig SP hengerfej + lapostetős dugó kell bele.
Hát köszi a segítséget, de konkrétan a felét nem értem hogy mi hogy miért :) Tehát akkor a telószárakat ki kell szedni a gépből? Ha kiszedtem akkor mivel kell kezdenem? Hol vannak azok a bizonyos ékek?
(Bocs, hogy értetlenkedek, de még soha nem szedtem szét ilyesmi teleszkópokat, csak simsonét, de az kicsit egyszerűbb teknika :) )
Tudnál mutatni képet ilyen hengerről? A hengerfejen mit kell nézni hogy kiderüljön lapos tetős dugó való e bele?
Van vagy 3-4 féle SP henger, egyre fejlettebb egyre erősebb általában versenycélra használt hengerek. A legkorábbi, a 66650E elő szokott fordulni utcai motorban is. Eredetileg a Freccia C12 SP hengere volt.
Több felömlő, nagyobb kipufogó nyílás, más hengerfej, lapos tetős dugóval. De maga az SP mito még magnézium kerekekkel van ellátva, más gyújtás, ledugózott főtengely, ilyesmik! :D
Az SP henger miben tér el a gyáritól?
A hengerfejedhez azthiszem lapos tetős dugó való, de nem SP, a henger pedig sok Evo-n előfordul, és 1-2 mikunival jött ki, szóval ami neked van az ettől még nem SP, mert abba más a kerék, futómű, gyújtás.

Kiszeded a teleszkópot, akkor szét tudod húzni ha kiszedted a biztosító ékeket, mert itt a külső szárba vannak a siklócsapágyak. Szimeringet pedig újat vegyél, athenea-t. Olajból 5-10W között, 6 centis légrésig.
Valamint még lenne egy olyan kérdésem, hogy EVO1-nek az elsőtelóját szimering cserére hogy lehet szétszedni? Kiveszem a kereket/féket, akkor szét tudom szedni már, vagy még annál jobban szét kell? Milyen szimeringet érdemes venni bele, és valakinek nincs eladó? Olajból milyet kell beletölteni, és mennyit?
Hengeren található szám: 73037
Képeket teszek be a motortérről
Power elektronikát és termosztátot vennék, akinek van eladó írjon :)
Ha nem gond az 1000Ft többletköltség a szállításon, akkor tőlem mehet így is. Ha hazaértem lefényképezem őket. Bubis boríték lesz, hiszen még mindig abban a borítékban vannak, amiben érkeztek.
Sztem egyszerűbb ha beteszed egy bubis borítékba és utánvéttel elküldöd. Pár képet esetleg tudnálküldeni róluk az ivadam16@freemail.hu címre?
Köszi!
Tökéletesen épek, mindhez van rozsdamentes csavar is, és egy nejlon és egy rozsdamentes alátét. 3000Ft/10db+olyan 4-500Ft lehet a posta elsőbbségivel, ha előre utalsz.
Köszi, de most nem!
Hello!
Engem érdekelne az a 10 db M6-os gumis anya (ha teljesen épek). Nem árt ha van tartalékba, és egyszerűbb lenne tőled megvenni mint megint ebay-ezni.
Hogyér adnád darabját?
Érdekel egyébként az új M6 gumis anya? Nem gondoltam értük sokat, nekem feleslegesek...
Képeket nem készítettél véletlen a cuccokról? :)
M6 kell. Akkor mégse jók enyémek, de még meg lehet vele húzni :D
Pont ez a lényeg, hogy az a kis menetes izé bele lenne vulkanizálva a gumiba, tehát az újból nem lehet kinyomni. Nem tudom mekkora kell a Mito idomzathoz, de nekem van 10db M6 gumis anya eladó. Az én N90-esemhez M5 kellett, azért megmaradt.
Nem is gondoltam volna olyan drága. Enyémbe igazából jók, csak van mikor nem sikerül kivülről belekapatni mert valahogy kicsit csálén áll benne, aztán az miatt kinyomja a gumiból és már rövid a csavar ahhoz hogy belekapjon. :D
Az a baj, hogy létezik 1 technika, amivel még a "legkönnyebben" lehet a helyére tenni az oldalidomot, de feszíteni mindeképp kell rajt, tehát nem egy szerencsés megoldás az anyagminőséget figyelembe véve.
Igen, nekem is volt ilyen gumisanyám aminek már ki volt lazulva a fém menete. Többek között ezeket cseréltem ki újakra. Én 90 Euro Cent-ér vettem darabját. Italmondon legutóbb egy ezresér volt darabja, nem mindegy......
A helyére feszegetés nem is gond, mert már rájöttem hogy kell, nekem inkább a gumis megoldással van bajom, mert ha nem akar belekapni akkor kinyomja a gumiból a menetes anyát, aztán az előző 68 csavart is szedhetem ki az idommal együtt, hogy azt az egy nyomorultat visszanyomjam a helyére... :D Az idom valóban elég rideg, enyémnek is 1 helyen el van pattanva, mégpedig a két oldalidom találkozásánál lent a legelső (nem én törtem el, így került hozzám), de érezni is rajta mikor húzza az ember hogy nem annyira kell agyon tépni, mikor már az első kezdett recsegni akkor láttam hogy óvatosan kell ezt csavarozgatni :D
sziasztok,

egyik ismerősömnek van egy feleslegessé vált, de hibátlan cdi-je, ha valakinek aktuális lenne esetleg

üdv