Utcai használatra, gyári beállítás mellé a gyári rezó passzol a legjobban. Ebből is rengeteg féle létezik, csak nálam vagy 3 féle megfordult. Semmi értelme ráerőszakolni bármilyen "tuning" rezót, ha fogalmunk sincs róla, hogy pl milyen fúvókák vannak a karbinkban. Az is lehet, hogy szarabbul fog menni vele, nemhogy jobban.
Utcai használatra beállítás mellé a gyári rezó passzol a legjobban. Ebből is rengeteg féle létezik, csak nálam vagy 3 féle megfordult. Semmi értelme ráerőszakolni bármilyen "tuning" rezót, ha fogalmunk sincs róla hogy pl milyen fúvókák vannak a karbinkban. Az is lehet hogy szarabbul fog menni vele, nemhogy jobban.
120-as gumival mennyivel tompább a motor, mint 110-essel? Most fogom lecserélni az elsőt és 120-asok lennének jó árban képesmotoron, nem kellene boltból venni. Egyébként most is 120-as van fent, nincs vele bajom, de gyárilag 110-el gurulnak, gondolom azért mert jobb.
Csak ugye azt sem árt tudni h. érteni kell a szoftverhez amit használ az ember. Nem olyan egyszerű h. beírsz 10 dolgot és akkor kiszámol neked egy rezót. Ez nem tervezés.
Tényleg elég furcsa ebben a topikban ez a kinek a kipufogója a nagyobb (ja jobb, bocsi) . Pláne, ez az érvelés, hogy mert azt a gyár csinálta. Nagyon tisztelem a gyári mérnököket, de ha értjük, hogy miről szól a rezonátor, akkor messze elkerüljük ezeket a "melyik a jobb" vitákat. A kipufogónak lesz egy karaktere, ami vagy bejön, vagy nem. Ha nem, akkor kellő számolás után, amit akár egy program is megcsinál helyettünk, gyárthatunk a kedvünknek megfelelő kipufogót. És kiváló kipufogót lehet csinálni gyűrűkből is, ezt már előttem leírták.
Ha nem hiszel a kézi kipufogóhegesztésben, akkor nem hiszel a henger járatainak kipucolásában sem? Most nem az átalakításra gondolok, hanem az öntési hibák megszüntetésére, amire a gyár már nem akarta kidobni a pénzt.
Sajnálom, hogy az előzményben olvasható hozzászólásomban leírtam a véleményemet. Ha tudtam volna, hogy ez ilyen nagy bűn, akkor soha nem is regisztráltam volna ide. Bocsánat :(
Hát Ivadam . Ne haragudj meg de te se vagy 23 éves . Ha itt fórumon leállsz veszekedni hülyeségeken . Meg melyik a jobb melyik a jobb.. Mint az óvodába. A Fórum nem gyerek központ . Ez azért van ha valaki nem ért valamit megkérdezze és segítsenek neki az emberek.... 23 év pfff.
Nehogy már azért legyen jó egy rezó mert préselt, azért préselt mert töredéke időben és munkában is elkészíteni mint darabokból összerakni... Ha olyan rossz lenne a szelvényezett, akkor nem az lenne szinte az összes komoly 2t kipufogó, nah meg van jópár 4t-re is. Ha jól csinálják nem lóg be semmi...
Amúgy a gyári rezó se szar ám.Egy gyári hengerre tökéletes a gyári rezo. Gyáriból is kb van 15 féle ha nem több. Nekem a gyárival 14,7et tudott menni a motor 400 méteren.Szerintem akármelyik gyári mitó tud ennyire menni ha normálisan össze van rakva és be állítva a karbija faszán.Tervezett rezó meg egy adott motorhoz van. Gyári motorhoz tervezhettek akármilyen rezót 5 lóerőnél nem lesz több ÉS alul sokkal szarabb lesz.Tied mennyit tud 400 méteren?
Csak a tisztan latas vegett: en 23 vagyok... Nem a falon logott, odarogzitem a hoeket telen...:d amugy nem tudom mi az, es nem egy romhalmaz neagodj csak az idomok uj szint fognak kapni ezert lettek leveve.
Ha gondolod talalkozhatunk valahol megnezni melyik a jobb
A gyartok mernokei nem a teljesitmenyre hegyeznek ki egy gepet, hanem a megbizhato utcai felhasznalasra, egyszerubb a gyartas ha csak ket felbol osszepreselt rezokkal adjak ki a gepeket, nem pedig mindenegyes rezot szelvenyekbol oszehegesztgetnek, gondolkozzal mar... Nem tudom te mennyi idos lehetsz de nem lehetsz egy iq bajnok ha ennyivel errol kell veled vitatkozni:D
Biztos a verseny gepekre a szaros gyari rezodat rakjak, mert azt a cagiva mernokei terveztek, nemigaz?!:ddd
Ez tény, de én most nem is a Yasuni gyár profi CNC technológiáról beszélek. A srác vmi maszek "tunig" rezonátort reklámoz. Kétlem hogy az ilyen jobban méretezett a gyárinál. Ha jól emlékszem még a Mito SP rezója is két félből volt összerakva.
Azért azt tegyük hozzá, hogy a normálisan elkészített szelvényekből gyártott rezóban NINCSENEK belógó szirszarok.
Civilizált helyeken eleve úgy hegeszt az ombre, hogy a szelvényeket pontosan összeilleszti és hozaganyag nélkül lággal vagy awival összerekja.
Co val is lehet, csak akkor szegmensenkét köszörülgetni kell belül, de aki csinát már iylet akár co van is összerakja belógások nélkül.
De ha megírod merre laksz, szíves örömest meglátogatlak egy hétvégén a gyári rezós Mito-mal, aztán meglátjuk hogyan muzsikál egymás ellen a két gép.
Aki ilyeneket ír, h "a telók iszonyat jól mozognak", meg a rezótól lesz jó a hangja a gépnek, az amúgy se kérdezzen olyat hogy láttam-e már közelről 2T mocit. Saját magadat nevetteted ki. De mondom szíves örömest megmérkőzök ellened, ha gondolod.
Ha nem hiszel a kézi kipufogóhegesztésben, akkor nem hiszel a henger járatainak kipucolásában sem? Most nem az átalakításra gondolok, hanem az öntési hibák megszüntetésére, amire a gyár már nem akarta kidobni a pénzt.
Ha gondolod talalkozhatunk valahol megnezni melyik a jobb
Motorod a falon lógott, vagy az a ronda luk a vázon is valami korszakalkotó tuning?
Biztos a verseny gepekre a szaros gyari rezodat rakjak, mert azt a cagiva mernokei terveztek, nemigaz?!:ddd
Civilizált helyeken eleve úgy hegeszt az ombre, hogy a szelvényeket pontosan összeilleszti és hozaganyag nélkül lággal vagy awival összerekja.
Co val is lehet, csak akkor szegmensenkét köszörülgetni kell belül, de aki csinát már iylet akár co van is összerakja belógások nélkül.
Aki ilyeneket ír, h "a telók iszonyat jól mozognak", meg a rezótól lesz jó a hangja a gépnek, az amúgy se kérdezzen olyat hogy láttam-e már közelről 2T mocit. Saját magadat nevetteted ki. De mondom szíves örömest megmérkőzök ellened, ha gondolod.