Holnap írja le misoc a számát meg az évjáratát a hengernek.. Az én hengerfejemnek is holnap megtudom ,hogy mivan ráírva mert most én pont külföldön tartózkodok és az otthon van
Sajnos nem ismerem az Gilardoni 1 és 2 közötti pontos különbséget. Régen elmélkedtek róla, hogy az egyik pörgős másik nyomatékos, de a későbbieken ezt nem láttam következetesen. A hengerfejnek nincs valami másik jelölése (200H, 200C, 200G, ...)? Létezik jelöletlen hengerfej is, de arról nincs pontos infóm. Esetleg leírhatnád a henger sorozatszámát és ha a hengerfejen nincs szám, akkor tehetnél fel róla legalább képet. Ezután elég valószínű, hogy ki lehet nyomozni, hogy összeillenek-e.
Köszi a segítséget . De akk most mi a külömbség a 2 ő között am ? a Gilardoni 1-2 között konkrétan .. szóval akk most ha van egy gilardoni 2 es hengerem felrakhatom rá az 1 es jelölésű hengerfejem.? Domború dugóval.
Szia!
Nem annyira a Gilardoni 1 és Gilardoni 2 jelenti a különbséget. Rengeteg féle henger van, amiket a sorozatszám alapján lehet megkülönböztetni (pl a leggyakoribbak: 60433, 66650, 66650E, 72625, 73037, A0401). A hengerfejeket fel lehet cserélni, csak ügyelni kell, hogy domború, vagy lapos dugóhoz való és milyen magas hengerre van kitalálva. A hengerek között van 91,0 mm és 91,9 mm (73070, A0401) magas. Ezeket nem lehet összecserélni, mert akkor nem fog kijönni a préstáv, vagy ütközni fog. Remélem tudtam segíteni.
Sziasztok. Lenne 1 kérdésem . Jelenleg egy Gilardoni 1 es hengerem van csak ezt meghuzta most van egy gilardoni 2 es henger ,csak nemtudom megeggyezik e az 1 essel hengerfej ügyileg meg membrán stb van valami eltérés vagy jólessz minden rá ami nekem van ?
Szia! Én arra a jelenségre lettem volna kíváncsi, hogy lehúzott gyertyapipával hogyan jár tovább. A dízelt meg úgy értettem, hogy az is öngyulladással működik, szikra nélkül.
Kicsit pötyörög,húznám rá finoman a gázt,és megáll 6000-7000res fordulaton.Pörögne még percekig.Ez a "diesel lett" mit jelent?Valaki írta a motorszerelés fórumba,hogy falsot szívhat,vagy a szívatónak fennakadt a levegő elzáró tolattyúja,talán hézagolés és tömítés.
Üdv! Ezt körülírhatnád jobban is. Mennyi idő után csinálja? Bemelegedve, vagy rögtön indítás után? Mi az, hogy lehúzott gyertyapipával is jár? Még pár fordulatot, vagy vidáman pörögne még percekig? Lehet úgy felújítottad, hogy dízel lett... :D :D :D Valami megütötte a korábbi hengerfejet, vagy minek tettél rá újat?
valószínüleg van valami lerakódás a hengerfejben (koksz) ami felizzik, és öngyulladással jár a motor. Szinte biztos hogy a gyújtás is szarul van beállítva. Milyen benzint, olajat használsz?
Nem annyira a Gilardoni 1 és Gilardoni 2 jelenti a különbséget. Rengeteg féle henger van, amiket a sorozatszám alapján lehet megkülönböztetni (pl a leggyakoribbak: 60433, 66650, 66650E, 72625, 73037, A0401). A hengerfejeket fel lehet cserélni, csak ügyelni kell, hogy domború, vagy lapos dugóhoz való és milyen magas hengerre van kitalálva. A hengerek között van 91,0 mm és 91,9 mm (73070, A0401) magas. Ezeket nem lehet összecserélni, mert akkor nem fog kijönni a préstáv, vagy ütközni fog. Remélem tudtam segíteni.
ocsi107@freemail.hu- ra írjatok ha van valami ajánlatotok.. köszönöm előre is ..