A Polini hengernek saját, szélesebb nyelve van. De nem csak a hossza, és a vastagsága számít. A Polini hengernek 64mm a furata a gyárinak 56mm körüli. A nyelvek íves része sem egyforma. Hátha valaki rászánja majd magát, hogy megjavíttassa azt a hengert, inkább add hozzá a nyelvet is, anélkül nem nagyon lehetne használni. Az új hengerhez pedig vegyél egy bele való szelepet, egyébként sosem lesz jó. Ezek a motorok azért nem nagyon viselik a kókányolást. Ebből mindig csak nagyobb kiadás lesz...
Akkor valamit rosszul néztél. Az első Mitok a Freccia C12R blokkjával közel azonossal érkeztek, ami már elektromos volt. Soha nem létezett mechanikus poveres Mito. Ez a rendszer már az elődjéből, a Frecciaból is kikopott.
Ja amúgy meg olvastam valamelyik oldalon (olasz) de hát a google fordítóval aránylag értelmeztem :DD Tehát 89 től gyártanak mitot és csak 92-től szerelik elektromos powerrel ... Az enyémen évszámot nem találtam de az előző gazdája szerint 91-es ... Úgyhogy nem tudom :) Csak az új hengerem alakítanom kell picit ... Meg reszelnem kell a power nyelvből 1 mm-t és fasza is lesz remélem :D
Illetve szerintem jobb megoldás :) szépen nyílik és még azt is tudod állítani hogy hol illetve mikor nyíljon :) Ezért szerintem ha valakinek sport kipufogója van meg stb... Be lehet állítani úgy hogy még lehet jobban is megy a motor mint az elektromossal . Legalábbis ezt vettem észre :)
Ha csak az vesszük alapul, hogy a krosszmocik többségében is mechanikus power van, pedig aztán azokat ütik-vágják rendesen.
Az elektromos powerral sok baj van, leggykoribb, hogy a koksztól megragad a nyelv, és leég a powermotor, de az elektronika is meg szokta adni magát.
Valamikor évekkel ezelőtt felmerült bennem, hogy a Tamanacomat átalakítom mechanikusról elektromosra. A csetényi bontós beszélt le róla, mondván, hogy örüljek a mechanikusnak, az nem romlik el. Eddig igaza volt...
Hali! Vki tudna tanácsot adni, hogy mia francért nincs a cagiva frecciamon alapjárat? Minden ki van cserélve frissen fúrva, karbi tisztítva......szivocsonk repedt de azt cserélem .....szimmeringre gondolok. kérem csörögjön aki már találkozott ilyen problémával. 70/5322262 köszi
A blokk az tuti mito mert teljesen mindene ugyan az mint a mitonál ... Akinek mitoja van olyan nézte és mondta hogy a blokk az mito csak valahogy a power van rákókányolva ... Vagy esetleg ugyan az a blokk mint a mito csak ott a powernél van különbség?
Nem az a pár tized számít amennyivel nagyobb lesz a kohn presszió:)
(sűrítés)
Az már joval dominánsabb, hogy a domború dugóhoz való fej a lapos dugóval nemnagyon présel, domborúval meg igen
Nagy mágus lehetett az előző tulaj. Esetleg írd meg a henger sorozatszámát (membránház jobb oldalán), abból is kiderül azért néhány adat, hogy hengerfejet kellene cserélned egy 200H típusra, vagy inkább egy domború dugóval járnál jobban.
Csatolok egy képet a 200H hengerfejről, de szerintem a te képeden nem ilyen van.
Szia, igen ez egy mechanikus power. Ehhez még tartozik a rudazat köré egy kis takaró ház látványos CTS felirattal.
Ez nem egy Mito blokk, hanem egy régebbi a korábban felsorolt típusok közül. Gyugodtan rá lehet tenni a nem mechanikus poweres, tehát újabb hengert is, mert azokon van egy kis nyúlvány, ami a mechanikus power kivezetését letakarja a blokkon. Onnantól már csak be kell szerezned a szükséges elektromos kiegészítőket, esetleg a mechanikus power meghajtóját ezzel egyidőben ki is szerelheted a blokkból. Vagy szerzel egy régebbi mechanikus poweres hengert. Vaterán is láttam ilyet.
Az elektromos powerral sok baj van, leggykoribb, hogy a koksztól megragad a nyelv, és leég a powermotor, de az elektronika is meg szokta adni magát.
Előre is köszönöm!
írj ha érdekel
macsugamate@hotmail.com
(sűrítés)
Az már joval dominánsabb, hogy a domború dugóhoz való fej a lapos dugóval nemnagyon présel, domborúval meg igen
Csatolok egy képet a 200H hengerfejről, de szerintem a te képeden nem ilyen van.
Ez nem egy Mito blokk, hanem egy régebbi a korábban felsorolt típusok közül. Gyugodtan rá lehet tenni a nem mechanikus poweres, tehát újabb hengert is, mert azokon van egy kis nyúlvány, ami a mechanikus power kivezetését letakarja a blokkon. Onnantól már csak be kell szerezned a szükséges elektromos kiegészítőket, esetleg a mechanikus power meghajtóját ezzel egyidőben ki is szerelheted a blokkból. Vagy szerzel egy régebbi mechanikus poweres hengert. Vaterán is láttam ilyet.