Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerinted bonyolult lenne bekötni az elektromos powert? Mert hogy ugye a motorom nemtudja ... Tehát muszáj lesz kitalálnom valamit ...
igen ez alap elv kétütemnél!
A Polini hengernek saját, szélesebb nyelve van. De nem csak a hossza, és a vastagsága számít. A Polini hengernek 64mm a furata a gyárinak 56mm körüli. A nyelvek íves része sem egyforma. Hátha valaki rászánja majd magát, hogy megjavíttassa azt a hengert, inkább add hozzá a nyelvet is, anélkül nem nagyon lehetne használni. Az új hengerhez pedig vegyél egy bele való szelepet, egyébként sosem lesz jó. Ezek a motorok azért nem nagyon viselik a kókányolást. Ebből mindig csak nagyobb kiadás lesz...
Tolómérővel megnéztem ... A powernyelv helye ugyan akkora mint a polini hengeremben csak a powernyelv szélesebb.. De nem hosszabb :)
Akkor lehet hogy a forrás volt szar :S Vagy én értelmeztem férre :S
hamarosan olvasni fogjuk, hogy felszántotta a dugót a power:)
Akkor valamit rosszul néztél. Az első Mitok a Freccia C12R blokkjával közel azonossal érkeztek, ami már elektromos volt. Soha nem létezett mechanikus poveres Mito. Ez a rendszer már az elődjéből, a Frecciaból is kikopott.
Ja amúgy meg olvastam valamelyik oldalon (olasz) de hát a google fordítóval aránylag értelmeztem :DD Tehát 89 től gyártanak mitot és csak 92-től szerelik elektromos powerrel ... Az enyémen évszámot nem találtam de az előző gazdája szerint 91-es ... Úgyhogy nem tudom :) Csak az új hengerem alakítanom kell picit ... Meg reszelnem kell a power nyelvből 1 mm-t és fasza is lesz remélem :D
Illetve szerintem jobb megoldás :) szépen nyílik és még azt is tudod állítani hogy hol illetve mikor nyíljon :) Ezért szerintem ha valakinek sport kipufogója van meg stb... Be lehet állítani úgy hogy még lehet jobban is megy a motor mint az elektromossal . Legalábbis ezt vettem észre :)
Ha csak az vesszük alapul, hogy a krosszmocik többségében is mechanikus power van, pedig aztán azokat ütik-vágják rendesen.
Az elektromos powerral sok baj van, leggykoribb, hogy a koksztól megragad a nyelv, és leég a powermotor, de az elektronika is meg szokta adni magát.
Valamikor évekkel ezelőtt felmerült bennem, hogy a Tamanacomat átalakítom mechanikusról elektromosra. A csetényi bontós beszélt le róla, mondván, hogy örüljek a mechanikusnak, az nem romlik el. Eddig igaza volt...
Az még csak hagyján hogy régi, de még azt is megkockáztatom, hogy ez strapabíróbb megoldás mint az elektronikus.
EVO-ban lévő Marzocchi elsőtelónak a szimering méretére lennék kíváncsi, aki tudja az ne tartsa magába :)
Előre is köszönöm!
EVO-hoz keresek még mindig hőfokmérőt, valamint tank leszorító gumit.
Nagyon régi ez a blokk, itt a fórumon is volt már szó a származásáról. Mind ugyanúgy néz ki (nagyjából), de Mitoból nem volt mechanikus poweres.
Igen, nem CSAK az a pár tized számít...
Hát a repedt szívócsonk miatt pont lehet, de ezt így senki sem fogja tudni megmondani neked, mert kb ezeregy oka lehet, hogy miért nincs alapjárat.
Hali! Vki tudna tanácsot adni, hogy mia francért nincs a cagiva frecciamon alapjárat? Minden ki van cserélve frissen fúrva, karbi tisztítva......szivocsonk repedt de azt cserélem .....szimmeringre gondolok. kérem csörögjön aki már találkozott ilyen problémával. 70/5322262 köszi
szia, nekem van szelvénzes tuning rezóm!
írj ha érdekel
macsugamate@hotmail.com
A blokk az tuti mito mert teljesen mindene ugyan az mint a mitonál ... Akinek mitoja van olyan nézte és mondta hogy a blokk az mito csak valahogy a power van rákókányolva ... Vagy esetleg ugyan az a blokk mint a mito csak ott a powernél van különbség?
Nem az a pár tized számít amennyivel nagyobb lesz a kohn presszió:)
(sűrítés)
Az már joval dominánsabb, hogy a domború dugóhoz való fej a lapos dugóval nemnagyon présel, domborúval meg igen
Itt nem annyira a működés ténye a kérdés, mint inkább a minősége. Domború dugóval nagyobb lesz a kompresszióviszonyod, erősebb lesz a motor.
Enyém nem így néz ki akkor majd kap egy új dugót valamikor, de érdekes ezzel is működik.
Nagy mágus lehetett az előző tulaj. Esetleg írd meg a henger sorozatszámát (membránház jobb oldalán), abból is kiderül azért néhány adat, hogy hengerfejet kellene cserélned egy 200H típusra, vagy inkább egy domború dugóval járnál jobban.
Csatolok egy képet a 200H hengerfejről, de szerintem a te képeden nem ilyen van.
Szia, igen ez egy mechanikus power. Ehhez még tartozik a rudazat köré egy kis takaró ház látványos CTS felirattal.
Ez nem egy Mito blokk, hanem egy régebbi a korábban felsorolt típusok közül. Gyugodtan rá lehet tenni a nem mechanikus poweres, tehát újabb hengert is, mert azokon van egy kis nyúlvány, ami a mechanikus power kivezetését letakarja a blokkon. Onnantól már csak be kell szerezned a szükséges elektromos kiegészítőket, esetleg a mechanikus power meghajtóját ezzel egyidőben ki is szerelheted a blokkból. Vagy szerzel egy régebbi mechanikus poweres hengert. Vaterán is láttam ilyet.