Sokmindentől függ ez, az ekkora váltásnál még mázli, hogy nem lett szegény a keveréked, és szorult meg.
Nekem pl 110-es főfúvóka van benne, de más a tű és kehelycső is.
csak 1 dolgra ügyelj ha jó öreg mitót veszel:Kurva sok pénzed legyen a folyamatos felújitásra !Szerencsétől függöen 1-2 év alatt 100 e től a csillagos égig.
Akkor gyárit teszek bele. Még az lenne a kérdésem hogy a gyári főfúvóka 148as? Mert a motort 200as főfúvókával vettem de még aznap beleraktam a 148asat és nem forgott vele 5ezer fölé. Most 165ös van vele tű majdnem legfölül ezzel le tud forogni.
Sziasztok MITO vásárlása előtt állok,1000%hogy mitot veszek ne is beszéletek le róla,inkább írjátok le,hogy mire figyeljek vásárláskor elöl fordított telósat veszek régebbi nem jön számitásba..
Nekem Evo 1-esem van, és abban egy 17-es hatlapfejű csavarral van lezárva a spirál helye. Furdulatszámot ennek ellenére méri, akkor ez valami varázslat? Én úgy tudtam hogy a 2-es Mito-ban is már jeladós rendszer van. Hidd el nem félrevezetés volt a cél.
nekem van mindkettő.... és igen, mindkettő spirálos... nekem is Mito 2-es van/volt... ha érdekelj írj e-mailt: lovip66@gmail.com, vagy hívj fel: 06 70 318 52 37
Sziasztok! Ha valakit érdekel valamilyen alkatrész....akkor még mindig van... több dolog esetén az ár megegyezés szerinti... http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Tényleg at hiszem, hogy megbeszéltük a kipufogó témát, csak nem hagyhattam szó nélkül, hogy még idekeverjük a karbifúvókát is. Az természetes szerintem, hogy ha már arra vetemedünk, hogy a rezót kicseréljük (pláne egy általunk tervezettre például), akkor a karbi helyes beállítása csuklóból megy. Persze, bármit be lehet karburálni olyan szarul, hogy 70-et se menjen, de ha már összehasonlítunk, akkor feltételezzünk, hogy a motor minden egyéb része rendben van és csak a kipuban van különbség.
Apropó utcai használat... Mit értesz ez alatt? Azt ahogy én vezetek, vagy ahogy te, vagy ahogy más? Ha mindenki magának választhatna Tökéletes Rezonátort mindenkinek kicsit más lenne. A gyár ad egy kompromisszumot a teljesítmény és a rugalmasság között. Lehet hogy valaki rugalmasabb tuning kipura vágyik és feláldozna néhány lóerőt, más meg magasról tesz a középtartományra, ha egyszer megtáltosodik a gép üveghangon.
Szerintem hagyjuk egymás kipufogóját. :D
Szóval akkor az Arrow + a Giannelli kipufogóknak semmi értelme hiszen a gyárival jobban megy mint 1 tuning kipufogóval . Mindenki tegye akkor vissza hamar a gyárit ... Fojtással vakcsővel hamar.... Mert utcai használatra az jobb... Istenem.... Amikor az agy átveszi az irányítást :D
Annó én is 120-as első gumival vettem a motort. Miután felkerült rá a 110-es, érezhetően könnyebb volt dönteni, könnyebben lehetett vele manöverezni. Egyébként olyan számottevő eltérést nem tapasztaltam.
Nekem pl 110-es főfúvóka van benne, de más a tű és kehelycső is.