Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sokmindentől függ ez, az ekkora váltásnál még mázli, hogy nem lett szegény a keveréked, és szorult meg.
Nekem pl 110-es főfúvóka van benne, de más a tű és kehelycső is.
Egyszer kell jól megcsinálni.
csak 1 dolgra ügyelj ha jó öreg mitót veszel:Kurva sok pénzed legyen a folyamatos felújitásra !Szerencsétől függöen 1-2 év alatt 100 e től a csillagos égig.
Akkor gyárit teszek bele. Még az lenne a kérdésem hogy a gyári főfúvóka 148as? Mert a motort 200as főfúvókával vettem de még aznap beleraktam a 148asat és nem forgott vele 5ezer fölé. Most 165ös van vele tű majdnem legfölül ezzel le tud forogni.
Elindítani épp el tudja, de nagyon sűrűn lemerülne, nem ajánlom.
Sziasztok MITO vásárlása előtt állok,1000%hogy mitot veszek ne is beszéletek le róla,inkább írjátok le,hogy mire figyeljek vásárláskor elöl fordított telósat veszek régebbi nem jön számitásba..
Helo
Mitoba jó a 7Ah aksi?
94-től jött a váltás a jeladósra.
megirom amint kész a motorom!
heló bontok egy dupla körlámpás mítót valaki érdekel alkatrész? ha igen akkor a tzptzp71@gmail.com címen lehet érdeklődni
Látom nálad meg megakadt a bakelitlemez...
Még nem írtad meg mikor és hol találkozunk.
meg a gyári rezót isteniteni:D
Nekem Evo 1-esem van, és abban egy 17-es hatlapfejű csavarral van lezárva a spirál helye. Furdulatszámot ennek ellenére méri, akkor ez valami varázslat? Én úgy tudtam hogy a 2-es Mito-ban is már jeladós rendszer van. Hidd el nem félrevezetés volt a cél.
nekem spirálos...van jeladós is. de hát aki nemlátott még több fajta mito-t az csak ennyit tud..:D
A cagiva mitónak nem spirálos a fordszám mérője? Akkor az a spirál ami bele megy minek?
nekem van mindkettő.... és igen, mindkettő spirálos... nekem is Mito 2-es van/volt... ha érdekelj írj e-mailt: lovip66@gmail.com, vagy hívj fel: 06 70 318 52 37
Ford.szám mérő nem spirálos, hanem jeladós. Km-óra spirált italmondo-n találsz.
Hello! van valakinek mito 2-eshez 94eshez
km/h spirál
fordulatszám mérő spirál
?
ennyi
Sziasztok! Ha valakit érdekel valamilyen alkatrész....akkor még mindig van... több dolog esetén az ár megegyezés szerinti... http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Ésottapont :D
Tényleg at hiszem, hogy megbeszéltük a kipufogó témát, csak nem hagyhattam szó nélkül, hogy még idekeverjük a karbifúvókát is. Az természetes szerintem, hogy ha már arra vetemedünk, hogy a rezót kicseréljük (pláne egy általunk tervezettre például), akkor a karbi helyes beállítása csuklóból megy. Persze, bármit be lehet karburálni olyan szarul, hogy 70-et se menjen, de ha már összehasonlítunk, akkor feltételezzünk, hogy a motor minden egyéb része rendben van és csak a kipuban van különbség.
Apropó utcai használat... Mit értesz ez alatt? Azt ahogy én vezetek, vagy ahogy te, vagy ahogy más? Ha mindenki magának választhatna Tökéletes Rezonátort mindenkinek kicsit más lenne. A gyár ad egy kompromisszumot a teljesítmény és a rugalmasság között. Lehet hogy valaki rugalmasabb tuning kipura vágyik és feláldozna néhány lóerőt, más meg magasról tesz a középtartományra, ha egyszer megtáltosodik a gép üveghangon.
Szerintem hagyjuk egymás kipufogóját. :D
Szóval akkor az Arrow + a Giannelli kipufogóknak semmi értelme hiszen a gyárival jobban megy mint 1 tuning kipufogóval . Mindenki tegye akkor vissza hamar a gyárit ... Fojtással vakcsővel hamar.... Mert utcai használatra az jobb... Istenem.... Amikor az agy átveszi az irányítást :D
Annó én is 120-as első gumival vettem a motort. Miután felkerült rá a 110-es, érezhetően könnyebb volt dönteni, könnyebben lehetett vele manöverezni. Egyébként olyan számottevő eltérést nem tapasztaltam.
Nekem 120as van rajta elől és nem olyan rossz vele csak keményebbre kell fújni de 110es gyárival biztos jobb bár még nem próbáltam milyen gyárival.