Nem az aksi és nem a kompreszio volt a gond. hanem a dugo körbe keté repedt.. és amikor bene volt a gyertya a nyomaték miat ráfeszitette a henger falra.
szevasztok. az miért lehet hogy vasárnap tök jól ment a gép ma ösze tetük és durant pár nagyot és azora nem akar menni. uj aksit tetünk ma bele és ha bene van a gyertya akkor nembirja pörgetni csak éphogy. amikor kiveszük pörgeti mint az álat. valami széthulhatot? de a kipufogobol semi füst nemjön. levetük a kipufogot azt hittük az van eldugulva. de ugynazt csinálja. igy levetük a membrán részt is. és ugyanaz. a bene vana gyertya nem pörgeti csak alig. ha kiveszük tökéletes. levetük a hengerfejet és a dugó mintha meglene repedve. de sajnos a hengert még nem vetük le igy nem tudok pontosat a dugóról.aksi ma lett véve szoval azal baj nincs. ki mit mond?
Szia!
Ez a henger ezzel a hengerfejjel és egy domború dugóval működni fog gond nélkül. Viszont más problémá merülhetnek fel. A kipufogó csonkod milyen átmérő? Ennek a hengernek valószínüleg 32mm a kipufogója, míg a legtöbb újabbnak 35mm. Ezt a méretet mindenképpen egyeztesd vásárlás előtt. Abban nem vagyok biztos, hogy ebbe a hengerbe a 8 vagy a 6 lapos membrán illik. Ezt is ellenőrizd előre! Más gond nem lehet. Ez a henger felül kevesebbet mutat, mint a 35 mm-es kipufogóval szereltek, de kellemesen nyomatékos. A Freccia C12R és a Mito 1 gyári hengere.
Inkább rizikózok ... ésszel megyek stb... a motorhoz csak adásvételim van ... Még be sem lehet papíroztatni vagy ha be is lehet az pénzes dolog ... rendőr cimbora azt mondta ha ésszel mész és minden rendben van a motorodon akkor nem lesz gond
Köszönöm szépen giocatore a megerősítést!
Még annyit fűznék hozzá, hogy az A1-es kategóriába (125 cm3 hengerűrtartalmat és a 11 kW-os teljesítményt meg nem haladó hajtómotorral ellátott motorkerékpár. ) SEM fér bele a Mito a maga kb 32LE-vel. Szóval így is örülhetünk, hogy az A1-el vezethetünk ilyen kategóriás gépet.....
Teljesen egyetértek DTJE hozzászólásával, annyival kiegészítve, hogy érezhető egy ideje, hogy egyre többen haragszanak a rendszám nélküli motorokra, ezért biztosan rövidesen eljön majd az idő, amikor ezekre kimondottan utazni fog a rendőr. Attól mert korábban nem volt baj, ezután még lehet.
Arról nem is beszélve, hogy ha mondjuk egy sorban araszolva végigkarcolod véletlenül egy autó oldalát (sose történjen ilyen), akkor csengetheted a motorod árának javát a helyszínen az autósnak, mert a biztosító tuti elhajt a francba a kamuötvenes köteleződdel, jó ha nem dobnak fel a rendőrségen. Valahol korábban olvastam ilyen élményekről. Valami papír legyen, ha nem is egyből, de belátható időn belül úgyis szükséged lesz egy rendszámra és egy jogsira.
Nem piszkálnak addig, amíg nem látnak meg! 2 verzió lehetséges
1. Spórolsz és levizsgázol, csinálod úgy ahogy a nagy könyvben megírták VAGY
2. Rizikózol, bújkálsz a rendőrök elől egy "kicsi 50-essel", Kockáztatod a jogosítványodat, azt hogy elvegyék a mocit és imádkozol azért, hogy csak 2-3 évre vonják be a jogsidat.
Csáó srácok lányok :)
Gondolom van aki 50-esként használja cagiva mito 125-ét :)
Lenne egy olyan kérdésem hogy mégis a "sünök" mit szólnak ehhez? NEm piszkálnak?
Kuplung agyat keresek eladót vagy esetleg hogy hol tudnék venni
Valaki tudna ebben segíteni?
érd: kiscsende@freemail.hu
macsugamate@hotmail.com
irj ha kell valami
Ez a henger ezzel a hengerfejjel és egy domború dugóval működni fog gond nélkül. Viszont más problémá merülhetnek fel. A kipufogó csonkod milyen átmérő? Ennek a hengernek valószínüleg 32mm a kipufogója, míg a legtöbb újabbnak 35mm. Ezt a méretet mindenképpen egyeztesd vásárlás előtt. Abban nem vagyok biztos, hogy ebbe a hengerbe a 8 vagy a 6 lapos membrán illik. Ezt is ellenőrizd előre! Más gond nem lehet. Ez a henger felül kevesebbet mutat, mint a 35 mm-es kipufogóval szereltek, de kellemesen nyomatékos. A Freccia C12R és a Mito 1 gyári hengere.
Még annyit fűznék hozzá, hogy az A1-es kategóriába (125 cm3 hengerűrtartalmat és a 11 kW-os teljesítményt meg nem haladó hajtómotorral ellátott motorkerékpár. ) SEM fér bele a Mito a maga kb 32LE-vel. Szóval így is örülhetünk, hogy az A1-el vezethetünk ilyen kategóriás gépet.....
Arról nem is beszélve, hogy ha mondjuk egy sorban araszolva végigkarcolod véletlenül egy autó oldalát (sose történjen ilyen), akkor csengetheted a motorod árának javát a helyszínen az autósnak, mert a biztosító tuti elhajt a francba a kamuötvenes köteleződdel, jó ha nem dobnak fel a rendőrségen. Valahol korábban olvastam ilyen élményekről. Valami papír legyen, ha nem is egyből, de belátható időn belül úgyis szükséged lesz egy rendszámra és egy jogsira.
1. Spórolsz és levizsgázol, csinálod úgy ahogy a nagy könyvben megírták VAGY
2. Rizikózol, bújkálsz a rendőrök elől egy "kicsi 50-essel", Kockáztatod a jogosítványodat, azt hogy elvegyék a mocit és imádkozol azért, hogy csak 2-3 évre vonják be a jogsidat.
A döntés a te kezedben van!
Milyen sorozatszámú SP hengered van?
Gondolom van aki 50-esként használja cagiva mito 125-ét :)
Lenne egy olyan kérdésem hogy mégis a "sünök" mit szólnak ehhez? NEm piszkálnak?