Bocs hogy beleszólok . De ha sztem valaki használt gyertyákkal kezdi a mito pályafutását meg stb . Az ne sok Jót reméljen. Sztem ez amin ne spóroljon az ember a gyertyán... Főleg 1 Mitónál ...
Hello!
Hőfokmérő lencsét talán dolce nevezetű fórumtárstól tudsz beszerezni. Tankleszorító gumit némi túlzással lehetetlenség kapni, leginkább ebay-en érdemes talán keresni.
Nekem van 2 db NGK BR10EG tűelektródás gyertyám, gyári csomagolásában, rövid ideig használtam csak őket, de mindkettő működik. Darabját egy ezresér + pk.-be odaadom. Ha szükséges küldök fotókat is.
Hello!
Nem rég írtam már Mitoval kapcsolatban, most meg lett a gép, viszont két apróságra lenne szükségem: hőfokmérő óra üvegére, tank elejéhez arra a gumi szíjra ami leszorítja a tankot. Ha valakinek lennének ezek az alkatrészek akkor várom jelentkezését.
Valamint még egy olyan kérdésem lenne hogy gyertyát szeretnék benne cserélni. Gyárilag irridiumosat írnak elő bele? Valaki használ esetleg sima NGK B9HS-t? Sajnálok kiadni 5000ft-ot egy gyertyára, szükséges bele az irridiumos mindenképp, vagy elég bele a sima is?
Előre is köszönöm!
attól mert megnézed, hogy tolómérővel mennyi van a henger teteje és dugó között még nem tudod a préstávot, mert nem az a méret, és ez az egész nyomatékra húzva pontos. A legjobb módszer az, ha úgy rakod össze, hogy a csapszegel párhuzamosan beleteszed a forrasztóónt, összerakod előírt nyomatékkal, aztán átforgatod. Utána le és mérés...
Én is zavarban voltam emiatt. Elvileg normális, de volt egy hangerem, valami régi, még mechanikus powerhez való, amin körbe mindenhol ki volt nyitva a víztér. Mind az öt csavar között faltól falig volt nyitva öt egyforma nyílással. Tehát a hengerfej minden nyíláson teljes keresztmetszetben kaphatta a vizet. És így is jó volt. Nem tudok kiigazodni rajta, de sosem volt baj a hűtéssel eddig. Ha érdekel bárkit és a leírásból nem tudta elképzelni, majd valamikor ha oda jutok lefényképezem.
A víztér nyílásainak eltérése normális asszem a kipufogó csatorna fölötti van csak összenyitva meg talán még 1 az 5 közül.Anno Én is szemeztem ezzel...
a 0,5-öt a henger tetejétől értettem + a hengerfejben lévő lépcsővel együtt az már ütögeti az 1mm-t, az meg elvileg sportos motorozáshoz, egy kis pályázáshoz tökéletes nem? Egyébként a henger módosítást el is felejtem, mert azt látni képek alapján, hogy az sp pótkipufogónyílása kb 2x1cm, míg az enyém kb 1x1, de hogy nekiálljon az ember 3d-ben kellene látni, ki tudja belül miben tér el...
préssávnak nagyon kevés a 0,5mm legalább 1mmre állítsd be. Nem érdemes belenyúlni a hengerbe. Csak elbaszod. Annyit érdemes h. annyi tömítést pakolsz alá h. teljesen kinyissa a felömlőket és utána annyit szedsz le a henger tetejéből h. színig menjen a dugó.Ezután a préssávot 1mm körülire állítsd be. talán 0.8-ig lemehetsz. De az már csücskös. Esetleg lapos tetős dugattyút belerakhatsz de ahhoz radikálisan meg kell esztergálni a hengerfejet.
Szevasztok! Az mennyire gáz, ha a henger és a hengerfej víz-nyílásai eléggé elütnek egymástól? Igazából nem oszt, nem szoroz, mert eddig nem sikerült felforralni a vizet 38 fokban sem, csak gondoltam megkérdezem. A másik: Úgy megtudná valaki adni a préstávot, hogy a hengerben mennyire jöjjön fel a dugó? Én úgy számoltam 0.5mm-re kellene lennie a tetejétől holtpontom. A harmadik: Valaki nyúlt már bele a hengerbe egy kis plusz erő miatt? Az sp hengernek a pótkipufogó nyílásai 2x ilyen szélesek, érdemes lenne bővíteni rajta?
Hőfokmérő lencsét talán dolce nevezetű fórumtárstól tudsz beszerezni. Tankleszorító gumit némi túlzással lehetetlenség kapni, leginkább ebay-en érdemes talán keresni.
Nekem van 2 db NGK BR10EG tűelektródás gyertyám, gyári csomagolásában, rövid ideig használtam csak őket, de mindkettő működik. Darabját egy ezresér + pk.-be odaadom. Ha szükséges küldök fotókat is.
Nem rég írtam már Mitoval kapcsolatban, most meg lett a gép, viszont két apróságra lenne szükségem: hőfokmérő óra üvegére, tank elejéhez arra a gumi szíjra ami leszorítja a tankot. Ha valakinek lennének ezek az alkatrészek akkor várom jelentkezését.
Valamint még egy olyan kérdésem lenne hogy gyertyát szeretnék benne cserélni. Gyárilag irridiumosat írnak elő bele? Valaki használ esetleg sima NGK B9HS-t? Sajnálok kiadni 5000ft-ot egy gyertyára, szükséges bele az irridiumos mindenképp, vagy elég bele a sima is?
Előre is köszönöm!