Üdv! A Cagivám olyat csinál,hogy 6-7000-re felemeli a fordulatot és hiába fordítom el a kulcsot hogy leállítsam nem áll le és még akkor sem ha a gyertyapipát is lehúzom.Új gyertya és hengerfej van
Eladó egy teljesen felújított Cagiva Mito 125 motorkerékpár. Érvényes magyar okmányokkal (2014 műszaki). Új festéssel, új fékpakolással, homokfúvással megtisztított felnikkel, kék ledes műszerfal, 90%-os gumik, "carbon" led-es index, új aksi, megerősített idomok, még a power szelep sapkája is megvan XD, sötétített szélvédő (különgyártott), új légszűrő valamint a motor pakolások kicserélve. Szerettem volna még rá egy új kipufogó rendszert de közben kiöregedtem és nagyobbra lenne szükségem, ezért el szeretném adni (de nehéz megválni tőle). A képen a bal visszapillantó hiányzik és a vízhűtésnél a fekete takarórács (de az is megvan és fel is van szerelve csak itt még felújítás alatt állt). Csere érdekel 600-ra vagy nagyobbra (természetesen ráfizetéssel) :)
Ha valakit érdekel írjon: dejanvujevity@gmail.com
Nekem kellett komplett főtengely cserélnem, mert az előttem szerelő ember úgy gondolta, hogy majd pontozóval megoldja a problémát.
Szóval mostmár erről is hallottál :D
Én is úgy értettem a főtengelyt, hogy felújításra kerülne a sor, más baja igazából nem kéne lennie, ha csak nem valami szakbarbár keze van a dologba, de egy bontatlan blokkosnál azért remélhetőleg nincs ilyen
Hát, én még nem is hallottam olyat, hogy valakinek főtengelyt kellett cserélnie. Hajtókart szoktak, vagy csak tűgörgőt + egy idő után blokk csapágyai, szimeringei, tömítései, na meg persze a dugattyút. Jó esetben ebben ki is merül minden.
Gyári dugattyú nemhiszem hogy azóta benne van, de a fene se tudja. Most itt bontás alatt nem egy dugó cserére gondolok, hanem ilyenekre leginkább hogy főtengely... tehát amihez szét kell húzni a blokkot, az mennyire szokott tartós lenni ezekbe?
Ha 27 ezer van benne és bontatlan akkor neked elég hamar meg kell majd bontanod. Ha gyári dugattyúval és tűgörgőkkel van benne 27e, akkor hajtva tuti nem volt.
Dugattyú az alap dolog hogy kopó cucc és időnként cserés, de lehet az is már hogy cserélték. Bontatlan alatt itt én azt értem hogy a blokkot még nem húzták szét, dugó csere már simán előfordulhatott.
Tehát van gyári jelölése. Akkor remélhetőleg jó is lesz ott, mert ha minden igaz nem egy piszkálgatott motor. 27 ezer km van benne, bontatlan. Átlagban mennyit megy el egy gyári blokk? Ez a 27 ezer soknak számít már? Azért az előgyújtás pontos értékére ettől függetlenül kíváncsi lennék, biztos ami biztos azért rávillognék hogy tényleg annyi-e amennyi.
Ha valakit érdekel írjon: dejanvujevity@gmail.com
Szóval mostmár erről is hallottál :D
Lenne valakinek egy eladó 200H jelű hengerfeje? Az adatlapomon van elérhetőség, oda lehetne küldeni képet, illetve egy árajánlatot.
Köszönöm!