Kuka, ha már ilyen fényes a palást, nem marad meg rajt az olaj, jobban hajlamos a ragadásra. Nekem picit tán jobb állapotú is volt, de lecseréltem azt is.
A váltóolajoknak más a jelölésrendszere a 75W90 körülbelöl 10w40 motorolajjal azonos viszkozitású. Mivel én is a legnagyobb megelégedéssel használom a gyár által előírt 15w50es (Motul 300v 15w50) olajat, így váltóolajból is hasonló viszkozitásút választanék, például 80w90: http://www.olajshop.hu/motorke...
Az olajok viszkozitásáról: http://www.motoobsession.com/M...
Nincs olyan hogy 2T váltóolaj .egységes hajtóműolaj van eltérő viszkozitással és 75W90 kell bele főleg nyárra.Pálcázni meg felesleges mert ott van egy kandikáló ablak ott kell nézni
Megoldódott, fellet töltve este az aksi, nemműködött, kínomba megütögettem a relét csavarhúzóval, és jólett :D Még annyit segtsetek, hogy milyen olajat szoktatok használni, és kb mennyit tegyek bele? : )
azt vágom d az önindítónak annál sokkal nagyobb áram szükséges mint a "leellenőrzéshez", nekem is volt ugyanilyen problémám, még mielőtt nagyon neki esel, probáld meg bebikázni, arról szerintem gond nélkül müködni fog az önindító és ah müködik akkor már csak felkell töltened, vagy uj aksi
Nézd meg, hogy a kormánykapcsolónál érintkezik-e. Ha az jó próbáld közvetlenül a +ról az önindítót megtalálni, akkor indít-e. Ha akkor jó, és egyik vezeték sem szakadt, akkor az önindítórelé ment tönkre.
A henger dugóval érdekelne esetleg ha van power elektronika az is kellene.
Üdv:Józsi
Van egy cagiva mito 125 1990-es évjáratú moci.
Nem tud valaki véletlen 160-as polini hengert és power elektronikát?
http://www.olajshop.hu/motorke...
Az olajok viszkozitásáról:
http://www.motoobsession.com/M...
http://www.dirtbikebitz.com/im...
kukucskálóablakocska
pedig nincs mito-n
Hátha valakit érdekel, akár motorhibás\ hiányos mito beszámítás is lehetséges.