Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Cagiva Mito Evohoz hol tudok beszerezni matrica szettet ? esetleg valakinek van ?
Kuka, ha már ilyen fényes a palást, nem marad meg rajt az olaj, jobban hajlamos a ragadásra. Nekem picit tán jobb állapotú is volt, de lecseréltem azt is.
Ma leszedtem a hengert mert nem nagyon van sűrítés. Szerintetek jó még ez a dugó?
hello: henger új dúgó gyűrűvel=40e powervezérlő=12e
Nincs valakinek szar mitó lendkereke? Aminek a mágnese törött szét vagy üt vagy a szegecseknél szart be?
Helló!

A henger dugóval érdekelne esetleg ha van power elektronika az is kellene.

Üdv:Józsi
Sziasztok!

Van egy cagiva mito 125 1990-es évjáratú moci.
Nem tud valaki véletlen 160-as polini hengert és power elektronikát?
Évek óta problémamentesen használom a Motul Transoil 10W40 típ olajjal.
A váltóolajoknak más a jelölésrendszere a 75W90 körülbelöl 10w40 motorolajjal azonos viszkozitású. Mivel én is a legnagyobb megelégedéssel használom a gyár által előírt 15w50es (Motul 300v 15w50) olajat, így váltóolajból is hasonló viszkozitásút választanék, például 80w90:
http://www.olajshop.hu/motorke...
Az olajok viszkozitásáról:
http://www.motoobsession.com/M...
8deci kell bele 15w50es.A gyár is ezt irja elő. 75w90 essel gyakorlatilag szét sem fogoldani a kuplung az nagyon sűrű bele...
én erre gondoltam, 2t váltóolaj! ilyet vettem a sajátomba
http://www.dirtbikebitz.com/im...

kukucskálóablakocska
pedig nincs mito-n
Csatlakozom .Rs125be én is Motul Transoil Expert-et használtam 75w90et Nagyon jó olaj
Nincs olyan hogy 2T váltóolaj .egységes hajtóműolaj van eltérő viszkozitással és 75W90 kell bele főleg nyárra.Pálcázni meg felesleges mert ott van egy kandikáló ablak ott kell nézni
gyárilag 8deci van előírva és 75W90 olaj kell bele
Motul Transoil Expert 10W40 ami bejött szinte mindenkinek. Nézd a nívón, hogy mennyi kell bele :) de kb 7-8 deci :)
olyan 9 deci megy bele kb, nívópálcával nézegesd, 2t váltóolaj kell bele
Megoldódott, fellet töltve este az aksi, nemműködött, kínomba megütögettem a relét csavarhúzóval, és jólett :D Még annyit segtsetek, hogy milyen olajat szoktatok használni, és kb mennyit tegyek bele? : )
azt vágom d az önindítónak annál sokkal nagyobb áram szükséges mint a "leellenőrzéshez", nekem is volt ugyanilyen problémám, még mielőtt nagyon neki esel, probáld meg bebikázni, arról szerintem gond nélkül müködni fog az önindító és ah müködik akkor már csak felkell töltened, vagy uj aksi
sajnos nem az a baj :/ mert leellenőriz szépen, meg minden működik.
lemerült az akksi, szerintem tedd fel töltőre és jó lesz!
rendben próbálkozok! köszi a segítséget!
Nézd meg, hogy a kormánykapcsolónál érintkezik-e. Ha az jó próbáld közvetlenül a +ról az önindítót megtalálni, akkor indít-e. Ha akkor jó, és egyik vezeték sem szakadt, akkor az önindítórelé ment tönkre.
http://aprod.hu/hirdetes/piagg...

Hátha valakit érdekel, akár motorhibás\ hiányos mito beszámítás is lehetséges.
nem, semmit sem csinál :/
Már a relé sem húz be?