Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudsz akkor képet meg árat felrakni ?:)
Bridgestone 150/70 R17-es jó állapotú gumi eladó,150/60 vagy 160/60-as gumi csere érdekel.
Hát ha sikerül vennem új váltókart akkor szerintem ezt ingyen oda adom csak a postát fizesd :D
Mennyiért válsz meg tőle, és képet adnál, hogy pontosan mi lötyög ? amit a lábaddal tologatsz fel-le ?
Még úgy vettem hogy hiányzott róla gumi meg mozog rajta az a kis pöcök amivel váltasz és inkább kell egy másik. :)
mi történt az előzővel ?
Képet tudsz felrakni ?:) és mennyiért?
Csáó! Nekem van váltó karom!
6ezer forint + posta
hát nem tudom,mondj egy árat aztán megmondom h megfelel-e!
mennyit szánsz egy 100%-os lendkerékre ?
valakinek van eladó lendkereke?csak kitünő állapotú érdekel,mert a mostaninak az ék pályája kivan kopva és elnyírja az éket,szóval tényleg csak az írjon akinek 100%-ig hibátlan lendkereke van!kösz előre is!
Hát, a százhatvanas agyonreszelve pályázni nem jó, nagyon ragad .. Nagy ablakokkal nem megy semmire se, amig megy addig jó, de nagyon sűrűn megragad.. gyorsuláson ezért lehet még okés..
Pontosan nem tudom, ezt hallottam, viszont már meg is cáfolták, igaz agyonreszelt gyorsulásra készített mitoval.
Hát alul persze hogy jobban fog menni :) Mondjuk engem az alacsony fordulat nagyon nem izgat, az csak városba jó :)
Nem egészen igaz, amit mondasz . Alul sokkal sokkal erősebb a mocim, mint egy gyári.. Egy gyári soha se fog úgy menni alul, mint egy 160as :)
Mi a gond a forgattyús ház űrtartalmával ?
Viszont minden másban egyetértek ! Top kipuról meg annyit, hogy igen, ez sajnos ilyen . megtervezték x fordulatra, és kész.. nem a hengerhez-karbihoz-stb van tervezve.. hanem csak van :D
Másik, nagyobb hengerrel sohase fog jobban menni mint a gyárival, hacsak nem alakítod át az egész rendszert. A forgattyúsház mérete a fő probléma.
Nem tudom ki ő, nem halottam még róla. Nekem Pölczi tervezte a rezót, de én raktam össze, volt vele szenvedés bőven. Tavasszal csinálom a másikat 202 fokos kipu ablakhoz.
Ezek a top performance meg egyéb dobok sohase lesznek teljesen jók, mert egy adott motorhoz hozzátervezték, és mindegyikhez ugyanazt adják... És rengeteg különbség van Mito és Mito között. Nemmind1 a hengertalp tömítés, nem mind1 az átömlők vezérlési és fellövési szöge, szint úgy a kipuff sem, a gáznyomás és sebesség se mind1. stb.., sőt ahány évjárat, és műszak, annyi fajta vezérlés. Itt csak akkor lesz tuti a géped, ha hozzá tervezteted és csináltatod, vagy csinálod a kipufogórendszert. Illetve ha széria motorról beszélünk a 28-as karbi bőven megfelel.
Ja, hogy úgy :) Az más . Én nem akarok vele pályázni :)) Annyi, hogy akarok még gyártatni egy rezót albert péterrel, mert hiába van rajta most is a top perf... túl nagy a rendszerközépnyomásom , mert nem 125cc hanem majdnem 170.. igy is oké, de felül keveset ad..
Én csináltattam hozzá a lánckerekeket. Most akarok egy másik szettet csináltatni hogy vlgre jobb legyen, ezt meg meghagyom pályázni. Most olyan 155-öt megy.
Nekem a gyári leghosszabb van, 14-39 . De gondolkoztam hondáén is, mert vannak kompatibilis fogasok, csak problémásak..(most 2mm vastag váll fogja a kuplung tengelyen a kereket, de a hondáé csak 1mm-t fogna...) Meg a másik, hogy igen, 428hoz én is találtam hátsófgaskereket mitohoz..Normális 520hoz még nem találtam rövidebb hátsó fogast .
Nekem TM 35 van rajta, tök fölösleges a nagyobb karbi. Volt nálam egy 28-as kölcsönbe, hát azzal jóval jobban ment, és könyebb volt belőni is. Most csak sz*pok a 35-össel.
Amit írsz azt valahogy nem értem. Ilyenről még nem hallottam.
A fogyasztásod viszont elég jó. Nekem 7,5-öt eszik 100-on. viszont sokat kell pörgetni mert 14-57-es átételem van (428-as lánchoz).
5000es fordulatig olyan erős, mint egy 50es derbi gyorsasági nyélgázon . (körülbelül 10-12pacit tudhat a moci 5000ig)
Értem , és azt is érted , hogy a karbi keresztmetszete nagyobb, mint a venturi betét keresztmetszete ? ez is elméletileg ad plusz nyomatékot.. Mert a venturiba ahol belép, meghagytam a gyári keresztmetszetet, és ennek megfelelően lett kimarva-csiszolva a szívócső . (34es karbi van rajta)
A mostani fogyasztásom 141km-re lemérve 7,2liter volt pontosan.. Úgy, hogy az utolsó kb 30km-en téptem neki, addig viszont ez az 5000rpm volt a mérvadó .

Köszönöm szépen a segítségedet, de tényleg nem akarok belenyúlni ennyire komolyan a hengerbe . Viszont csinálok jövőre egy teszt blokkot, amiben a henger beömlő nyílásai is át lesznek picit munkálva, és a blokk is kap egy kis módosítást, amitől plusz pacikat remélek . Hátha ismered a honda cr 250 hengerét(2t természetesen) , nos, pontosan olyan plusz beömlőt akarok, amiből fellövi a keveréket a vékonyabbik felömlőbe . (boost portok melletti vékonyabb felömlőkre gondolok)
Igen, alapméretes hengerbe való.
A szívócső hossza a probléma. Röviddel forgós, hosszúval nyomatékos. De ha nyomatékos motort akarsz csinálni akkor jó a hosszú, viszont a csatorna gátakat csinál félgömbre vagy laposra, ne élesre.
Nekem 13-at pörög a picike, és még föl akarom vinni 14-ig. Most 9,5-10-től kezd el menni.
Ja, és hogy 15k volt az ára.. továbbra is fenntartom , hogy egy használt dugóért ez sok . 10ért pedig már megéri .