Tologattam már eleget most új aksit tettem bele és azzal indítózom de nem csinált semmit már akkor se ha befröcskölök neki benzint. Arra gondoltam lehet, hogy terhelésen nincs szikra.
ha biztos h az eket nem nyirta el es a karbiban is minden rendben lehet csak tulzottan le v fulladva probald meg egy ujj gyertyaval es elzart csappal betolni hatha.... azzal nem veszitessz semmit esetleg egy kicsit kifulladsz ha mar a motor meg lefulladt
aha, értem. köszi a választ. meg arra lennék még kíváncsi, h a biztosítéktáblában balról a második (kék) biztosíték az minek is a biztosítéka? mert elolvadt rajt a műanyag, de a biztosíték nem olvadt ki, elég érdekes ilyet még nem láttam.
Tehát forditott telóba :
420köbcenti olaj kell, és 60mm-re töltse tele a telót.. De ezt saját magad is tudod szabályozni, hogy mennyit raksz bele.. mármint...hogy mennyire szeretnéd keményre a telót :))
Helo
Múltkor már írtam ide a fórumra hogy nem indul a mito ma leszedtem a membránt annak semmi baja utána a hengert és ott sincs semmi gond. összeraktam és ugyan az van mint eddig benzint kap mert már a kipufogón folyik ki a benzin szikra is van sűrítés is elősűrítés is csak nem indul be valamiért. Valakinek van valami ötlete még mi lehet a gond? És még valami a powerel is lett mert amikor leszedtem a hengert lehúztam a csatit és amikor összeraktam már a power nem volt jó.
Üdv!
Milyen szélesek egy régebbi Mitonak vagy egy Frecciának a kerekei?
Gondolkoztam hogy ilyen kerekeket szeretnék a Suzukim alá tenni, akinek van eladó jelezze! Képek is érdekelnének róluk hogy tudnám őket belerakni!
Köszi!
Majd veszek hozzá tömítést mert így összeköpköd mindent de már így vettem valószínű régóta így jártak vele mert a hűtő külseje úgy elvolt miatta tömődve hogy alig bírtuk kimosni.
Igazad volt nem a szimering. Az tévesztett meg hogy a kipufogó kicsit kifúj és az olaj bemegy a kábeleknél a gyújtáshoz. Viszont a karbit levettem és befogtam a csonkot hogy szív e de nem éreztem túl nagy szívást sőt mintha visszadolgozna de ezt nem éreztem biztosra olyan gyengén lehet érezni levettem a membránt de azon nem látni semmit sima polini karbon membrán van benne és ott a henger is benzines volt meg a dugó is de így membrán nélkül szív rendesen.
Valahogy úgy. 80 körüli Husquarna WR-ben ez a blokk van. Persze a deknik mások.
Mivel a Husquarnát a 80as években felvásárolta az MV Augusta, teljesen felesleges lett volna egy új 125-ös blokkot kifejleszteni, hiszen kapóra jött a Husquarna 125-ös blokkja. Aztán a Cagiva motortípustól függetlenül belepakolta az összes 125-ös mocijába. Persze az évek során apróbb módósítások történtek, de a két blokkfél ugyanaz.
420köbcenti olaj kell, és 60mm-re töltse tele a telót.. De ezt saját magad is tudod szabályozni, hogy mennyit raksz bele.. mármint...hogy mennyire szeretnéd keményre a telót :))
telókba meg nemsokára meglesem a manualt, mennyit ajánl..
fordított telóba hány deci olaj kell száranként?
illetve a váltóba hány deci olaj kell?
köszi a válasz!
Múltkor már írtam ide a fórumra hogy nem indul a mito ma leszedtem a membránt annak semmi baja utána a hengert és ott sincs semmi gond. összeraktam és ugyan az van mint eddig benzint kap mert már a kipufogón folyik ki a benzin szikra is van sűrítés is elősűrítés is csak nem indul be valamiért. Valakinek van valami ötlete még mi lehet a gond? És még valami a powerel is lett mert amikor leszedtem a hengert lehúztam a csatit és amikor összeraktam már a power nem volt jó.
Milyen szélesek egy régebbi Mitonak vagy egy Frecciának a kerekei?
Gondolkoztam hogy ilyen kerekeket szeretnék a Suzukim alá tenni, akinek van eladó jelezze! Képek is érdekelnének róluk hogy tudnám őket belerakni!
Köszi!
Elmegy a nyomás, vele a teljesítmny is, fogyasztani és melegedni kezd a bicigli.
Élesebb motor meg is akad izibe.
Mivel a Husquarnát a 80as években felvásárolta az MV Augusta, teljesen felesleges lett volna egy új 125-ös blokkot kifejleszteni, hiszen kapóra jött a Husquarna 125-ös blokkja. Aztán a Cagiva motortípustól függetlenül belepakolta az összes 125-ös mocijába. Persze az évek során apróbb módósítások történtek, de a két blokkfél ugyanaz.