rezót legkönnyebben , legolcsóbban.. veszprémi sráccal tudsz csináltatni, aki olyat csinál, amilyet csak szeretnél ! (nyomatékos legyen, lentről húzzon.. vagy csak 8ezertől menjen a gép, de forogjon 13at, és ott adja a maxot.. bármi..)
Köszi a segítséget! Jelenlegi formában, ha megmarad nálam a motor, akkor pálya lenne a cél...ennek megfelelően próbálom összeszedni a lehetőségeket a fejlesztésre..(henger, rezo körvonalazódik, segédváz, rugóstag ami eddig kérdéses...valamint, hogy milyen gumi-párost érdemes beszerezni... )
A segédvázat le tudom gyártani,de most ne kérdezd,hogy mennyi,mert fogalmam sincs,mennyi idő kell hozzá.Az enyémen, mivel csak pályán használom egy egyszerűsített segédváz van,amiről hiányzik minden számomra fölösleges sallang.Egy gyárival megegyezőt sokkal bonyolultabb összerakni.Főleg ha 2 személlyel is akarsz közlekedni.
Igen,a gázos,állítható rugóstag nem olcsó játék.Ha belebotlok egy használtba szólok.Én is így vettem,de ehhez mindenképpen hozzá kell számolni egy teljes szervizköltséget is,mivel általában az mindegyiknél szükséges.
Elérhetőségem az adatlapo megtalálható.
hm... egy elérhetőséget tudnál adni a későbbiekre nézve..?:)
a fantáziámat még az alu segédváz ill a gázos hátsó rugóstag mozgatja... segédvázat még sztem megoldanám egy ügyes kezű alu-hegesztő ismerőssel( vagy annak is vállalod a legyártását/gyártatását?), ám a rugós tagra csak a bitubot találtam eddig újonnan horror+áfáért...
Utángyártott üvegszálas kasztniról mi a tapasztalat? Utcai motorhoz abszolút nem ajánlod? Mennyire illeszkednek?
Ha úgy kell összefeszegetni, hogy majd szétrepednek, akkor nem izgat...
Fb-on már írtam a srácnak. Azér ennyire ne akarjon már bárkit megtéveszteni. Felőlem egy milláér is hirdetheti, de az "Evo2-es erősebb blokk" című szöveget síkerült átjavíttatnom vele...
valaki nem jár vénetlenül pesterzsébet közelében és segiteni nekem egy kcisit szerelöhöz nem szeretném elvinni 5 10 ezerért hogy megnézze annyi lenne aproblémám hogy a powernyelvet fél centire huzza be kb az a két nyil nem mutat rá rendesen a bowdenekre vagyis nem huz be normálisan és sehogyse jövök rá (jövünk rá hog ymilehet :S
tankvédő 2db 16 000
fejidom védő 2db 5000
láncvédő 1db 8500
oldalidom védő 2db 4000
Az idomgarnitúra esetén szerintem jobban jársz ha veszel használt gyári elemeket.Az üvegszálas garnitura 50 000 ami áll a fejidomból,2 oldalidom,és ülésidom valamint első sárvédő.
Az utángyártottnak szerintem akkor van értelme,ha pályaidomnak szánod.Ebben az esetben tudok egyszemélyes(Ducati 916) változatot is készíteni,természetesen arányosan kisebbet a Mitohoz.
Szétszedtük kitisztitottuk és csak a mechanika volt a kezünkben még a bowdenekse voltak benne és ahogy kézzel mozgattuk a tengelyt fél centimétert mozgott csak ha esetleg valaki egy videot vagy valamit tudna küldeni hogy neki hogy mozog meg mindeinn mi arra gyanakszunk hogy az a villa amibe a power nyelv tengelye belemegy az van kikopva és megszorul amikor átfordulna :SS
A lenti mechanikát kapd szét és pucold ki (+a power nyelv helyét is), a bovdeneket olajozd meg és utána mozogni kell rendesen ;) ) A mechanika tetején van egy állító csavar kontra anyával (a hernyócsavart imbusszal fogod, a rögzítő csavart asszem 10-es v. 8-as kulccsal). Na azt NEM SZABAD KISZEDNED. Ha azt a csavart elállítod, akkor bele fog érni a nyelv a dugattyúba VAGY nem zár le rendesen. (Szerintem azt ne piszkáld) Eme csodás állítócsavar bárminemű meglazítása nélkül is szét tudod kapni a mechanikát.
sziasztok most csináloma mitomat és nagyon sürgösen kéne segitség a powert szrelem be de néztem a nyelvnél hogy mennyit huz be (kézel huztam és kb 1 centit 1,5 max amennyit behuz a nyelvnél ez nem kevés mert én csodálkozom hogy csak ennyit huz be:SS
Igen,a gázos,állítható rugóstag nem olcsó játék.Ha belebotlok egy használtba szólok.Én is így vettem,de ehhez mindenképpen hozzá kell számolni egy teljes szervizköltséget is,mivel általában az mindegyiknél szükséges.
Elérhetőségem az adatlapo megtalálható.
a fantáziámat még az alu segédváz ill a gázos hátsó rugóstag mozgatja... segédvázat még sztem megoldanám egy ügyes kezű alu-hegesztő ismerőssel( vagy annak is vállalod a legyártását/gyártatását?), ám a rugós tagra csak a bitubot találtam eddig újonnan horror+áfáért...
Ha úgy kell összefeszegetni, hogy majd szétrepednek, akkor nem izgat...
http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
fejidom védő 2db 5000
láncvédő 1db 8500
oldalidom védő 2db 4000
Az idomgarnitúra esetén szerintem jobban jársz ha veszel használt gyári elemeket.Az üvegszálas garnitura 50 000 ami áll a fejidomból,2 oldalidom,és ülésidom valamint első sárvédő.
Az utángyártottnak szerintem akkor van értelme,ha pályaidomnak szánod.Ebben az esetben tudok egyszemélyes(Ducati 916) változatot is készíteni,természetesen arányosan kisebbet a Mitohoz.