sziasztok! érdekelne esetleg vkit kompletten az evom, blokk nélkül?
nem szívesen bontom meg mélyebben, mert akkor folytatnám az elképzelést, h. pályamotorként építgessem tovább...
5-6e? Van benne annyi ráció, mert : pl. a dugattyút 5 ezrenként kell cserélni. Powernyelv tisztítás, csapágyak ellenőrzése.. De nem kell szétbombázni a blokkot 5-6 ezrenként! Ha neked 5-6ezrenként generálozni kell... Akkor lehet hogy érdemes lenne megnézetned azt a blokkot, hogy mi okozhatja ezt a problémát !
Ha egy mocit nem kókányolt előtte még senki sem, vagy már egyszer hozzáértő rakta össze azt a mitot.. Akkor igenis elmegy 25-30 (vagy még többet) ezer km-et anélkül, hogy bele kellene nyúlni a blokkjába. Sőt, ha már nem nicasilos a henger, akkor akár 15e-t is elmegy dugattyú csere nélkül (amennyiben normális minőségű, pl. Wössner dugó van benne..) . Egyébként nem kell bele hiper szuper motorolaj, például a castrol Power 1 tökéletesen megteszi , vagy motul 710. Ez nem egy csúcsra járatott gép, nem krosszgép, ahol 125ccm-ből kihoztak 50+ lovat .
Nem szeretném veled vitatkozni mert távolt áll tőlem a fórumos vitatkozás, de ha 5-6 ezer kilométerenként teljes motorgenerált kellene csinálni, senki nem menne ilyen motorral.
És azt még hozzá teszem hogy ezek a motorok a magas fordulaton való működéstől elég jól kopnak,(mondom így) és illik legalább 5- 6 ezer kilométer után teljes motorgenerált csinálni,aztán az már bőven 30 felett van.
És lehet új vagy 20 éves motor az már mind1....
Az az igazság hogy ha 30 at akarsz csak rá költeni akkor vegyél inkább biciklit...
Egy jobb fajta olajnak(repsol-Igol) Literje 5-6 ezer forint ami elég 3-4 hétre. És akkor nem beszéltünk a kopó alkatrészekről lánc-gumi.stb stb.
Ha rs-t veszel ha mitot ha babettát,azzal foglalkozni kell...
Hurkafej igazad van, és én nem írtam de konkrétan a motorra költött 30e-re gondoltam. Műszaki meg hasonlók bele vannak kalkulálva, gumi garnitúrám is van hála az égnek
A trehány szerelés miatt nem megbizható némelyik Mito vagy RS. A konstrukcióval semmi baj nincs, minden meghibásodás visszavezethető a motort "kókányoló" emberre.
Évi 30 szerintem biztosan rámegy, de akármit is veszel. Egy idő után gumit kell cserélni, aztán kenőanyagok, meg műszakiztatni is kell. Ez sem olcsó mulatság már. Szóval akármilyen motort veszel, pár költség mindig fennáll.
Én nem tudom... Van egy srác, kb kétszer-háromszor taliztam vele ő rs250-el versenyez. Ő mondta, h volt Mitoja és szerinte az Rs megbízhatóbb, venni is akar egy 125-set a 250 mellé annyira bejön neki... Én tényleg nem tudom, de adtam a szavára.
Hát nagyjából már tudom a titkát beszámolók alapján. Céges (!) dízel opelt se hajtom 2500 felett míg be nem melegszik, sajátról nem is beszélve... Ismerem magam, ezzel nem lenne gond, csak kérdés milyen állapotban van, amit veszek. Mondjuk ha évente (nettó 7-8 hónap igénybevétel esetén) benzin+olajon kívül 30e-t kell költeni rá, még azt mondom okés. Beleférne több is, de nem az a célom hogy szerelőhöz járjak.. De ha vétel után már szét kell kapni a motort biztos eszembe fog jutni az RS...
Ez a motor oylan mint egy csaj nagyon sok oda figyelést igényel..
1. rendes bemelegítés,hidegen tilos hajtani.
2. Jó minőségű olaj nagyon fontos
3. jó minőségű benzin
4 Ha meg már meleg akkor nem szabad sajnálni akkor küldeni kell rendesen..... ennyi a dolog lényege nagyjából...
Hát igen szerencsefohász vagyok :) Látom itt is előjött h ami motort kinéztem (tegnap előtt) ma már fórumon a tulajával beszélek Abszolút szimpatikus hozzáállás, bár én egy eladótól mindig ezt várom. Tudom, naív vagyok Olvasgatom már egy pár órája az elmúlt egy évben a hozzászólásokat, és egyre több ember van, aki mondja h milyen pénztemető... Csak annyi kérdésem van, hogy vajon tényleg ennyi a rossz tulaj, vagy tényleg ennyi a rossz Mito? Bár én ahogy használnám -a kocsiból kiindulva- lehet a világból kimenne, de azért nem szeretném ha megállna 100-200km után.
Hát 8-at tényleg nem eszik, de 4,5-7 között kajál, 100-120al 5 körül szerintem kijön, de többet is bír utazóban. A végét valahova 160-hoz tenném be GPS szerint. Megbízható ha rendben tartod (lásd: egyben mentem vele 630km-t, Sopron - Fehérgyarmat + egy kis kerülő). Egyébként mindenről tájékoztatni foglak ha komolyra fordul a szó, minden esetleges hibájáról tudni fogsz, szerintem nem sok az ilyen eladó, legalábbis nekem mindig derült ki később 1-2 dolog...
Abszolút komolyan gondolom! Ha nem bánod kicsit Andersen-eskedem :) Tulajdonképp nekem elég lenne egy 100-150 közötti robogó is, mert legfőképp melóba menet használnám meg persze kisebb túrázásokra amikre abszolút megfelel az is. Viszont még 15-16 éve kaptam egy motoros plakátot egy Ducati 748 asról és azóta Ő a szerelmem! De nem keresek annyit, hogy egy gyönyörű 4-es Golf mellett azt megvegyem -illetve fenntartsam-, így egyértelműen egy Mítoszt szeretnék venni Nem sokat tudok a Mitoról, csak olvasgatok ítéleteket, fórumokat és teljesen vegyesen írnak róla. Ami nekem a lényeg, hogy 100-120 utazóval kényelmesen tudjak túrázgatni nem 8 literes fogyasztással. Nem értek a motorokhoz (mármint a szereléséhez), így nem áll szándékomban hetente szétkapni a kicsit. A formája szerintem 30 év múlva is időtálló lesz, szinte szerelmes vagyok belé. Csak vannak kétségeim (ki laikusnak nincsenek) afelől, hogy mennyire megbízható. Gondolom most fogjátok írni a 4T-ket, de ha azon múlik maradok a Golfinál. (kollegának cbr125 van, kajak bicikli...) Szóval szeretnék egy jó állapotban lévő Mitót, amire lehet kevés az esély, de a szerelem vak... Tehát abszolút érdekel a motorod, 11Kw-osat rendkívül nehéz beszerezni, nekem meg csak az kell, para nem... Remélem még 1-2 hónap múlva is eladó lesz. Ha esetleg bárkinek lenne hozzáfűznivalója az "igényeimhez", szívesen meghallgatnám azt is, dlz_bro neked meg azt mondanám, hogy NEHOGY ELADD!
Hát figyelj... Szerintem meglesz, ahogy kinéz. Nem adom oda bagóért, 290-ben még esetleg benne vagyok az alá nem megyek, inkább megmarad, mert tényleg nem kenyérre kell a pénz... Viszont ha valaki elviszi, akkor én meg hozzápótolok egy audi-ra :) Egyébként mennyire gondolod komolyan a dolgot?
Ezek szerint tiéd a motor dlz_bro? Akkor így világos minden Sajnos december előtt semmiképp nem tudom meg venni, de max januárban megyek érte ha még meg lesz! Hacsak nem nyerek addig totón
nem szívesen bontom meg mélyebben, mert akkor folytatnám az elképzelést, h. pályamotorként építgessem tovább...
Ha egy mocit nem kókányolt előtte még senki sem, vagy már egyszer hozzáértő rakta össze azt a mitot.. Akkor igenis elmegy 25-30 (vagy még többet) ezer km-et anélkül, hogy bele kellene nyúlni a blokkjába. Sőt, ha már nem nicasilos a henger, akkor akár 15e-t is elmegy dugattyú csere nélkül (amennyiben normális minőségű, pl. Wössner dugó van benne..) . Egyébként nem kell bele hiper szuper motorolaj, például a castrol Power 1 tökéletesen megteszi , vagy motul 710. Ez nem egy csúcsra járatott gép, nem krosszgép, ahol 125ccm-ből kihoztak 50+ lovat .
És lehet új vagy 20 éves motor az már mind1....
Egy jobb fajta olajnak(repsol-Igol) Literje 5-6 ezer forint ami elég 3-4 hétre. És akkor nem beszéltünk a kopó alkatrészekről lánc-gumi.stb stb.
Ha rs-t veszel ha mitot ha babettát,azzal foglalkozni kell...
Évi 30 szerintem biztosan rámegy, de akármit is veszel. Egy idő után gumit kell cserélni, aztán kenőanyagok, meg műszakiztatni is kell. Ez sem olcsó mulatság már. Szóval akármilyen motort veszel, pár költség mindig fennáll.
1. rendes bemelegítés,hidegen tilos hajtani.
2. Jó minőségű olaj nagyon fontos
3. jó minőségű benzin
4 Ha meg már meleg akkor nem szabad sajnálni akkor küldeni kell rendesen..... ennyi a dolog lényege nagyjából...