Igen, jogos amit irtál . Ez a dugó egy gyári méretű hengerbe lenne megfelelő? .
Azt, hogy mit csináltam..mit nem... nem evo kipu van rajta, hanem egy top.. és nem csináltam semmit a gyári polini vezérléssel a 160as hengerben. Nekem hétköznapi használatra kell , nagyon szeretem hogy nyomatékos, nem kell forgatni. Konkrétan melóbajáráshoz, elugrani ide-oda (győrből sopronba, vagy paksra..) tökéletesen megfelel :) 11500ig húz a motor egyébként, onnantól pedig már csak forog. Gyári kipufogóval 10 fölött vége volt . Szívócsövel mit rontottam el? aluminium lett a gyári gumi cső helyett.. Ja, a kész állapotról nincs is fent kép.. mint ahogy a mostani mitomrol sincs kép fent. bocsi.. Csak a kipufogónál szedtem ki, mert nézegettem a gyári hengereket, és azokon is úgy van megoldva.. Polini pedig beforditja teljesen a kipufogó végébe, nem pedig bele a kipufogó csonkba . De hadd hangsúlyozzam : nem az a fontos számomra, hogy felül menjen mint a barom. Én nagyon max 5ig forgatom ha nagyon sietek.. sebességben pedig olyan 80-90kmh között van az 5.000rpm.
Ne érts félre, én nem értek ezekhez a henger portolásos dolgokhoz. A hengerrel annyi volt a problémám (a fekete polini) hogy elkurták a perselyt, és ki kellett igazitani, és ha már a kezemben volt eltüntettem a sorjákat a hengerben..
Hasonló volt nekem is, amikor fölakadt az úszó a mikuniba. Takarítsd ki a karbit, meg tegyél be elé egy pici szűrőt, nekem segített. Bár akkor fönt is szarul ment, csak nem tudtam hol félreállni.
Az éket hogy nyírta el? Lelazult a lendkerék anya? Viszont ha nem akkor ott a kúpos illesztésnek van baja. Vagy a lendkerék deformálódott vagy a főtengely.
Hát nem olyan fasza, de mivel utángyártott dugattyúról beszélünk, ennek kicsit nagyobb a hőtágulása mint a gyárinak. A gyárit valami 0.11-nél kell cserélni (manuálba láttam valamikor, de ha érdekel föllapozom, de gondolom neked is megvan) :) De pontosan nem tudom. Ezt 5 századra kell illeszteni, sajnos amikor 300km után reszelés miatt szétszedtem, majd illesztési hézagot mértem 7 századot mutatott... szóval olyan 6 századra illesztették. Jól elbaszták... ahoz képest +700 alatt nem kopott sokat.
Am 10-esért vihető.
helo srácok!tudnátok nekem segíteni?a következő a jelenség a mitomnál:hidegen melegen pöcc-röff indul,7ezerig semmi gond vele,mikor nyitna a power elkezd rángatni és dadogni majd megindul és pörög amennyit kell és utána mig be nem zár a power tökéletes,utána ugyanez a szitu!a gond ezzel az h 30km alatt 2szer nyírta el az éket!gyújtás próbléma lehet a háttérben?a power nyelvet kipucoltam,de a gyújtás alaplapnak nem tudom h kell állnia,de ha szar lenne a gyújtás nem indulna könnyen nem?
Hali srácok !:) Váltókarra lenne szükségem valakinek nincs ? Ja meg esetleg kormenyvégsúlyra ha van olcsón lényeg hogy meg legyen hozzá az a gumi amivel be lehet fogatni a kiflikbe :)
A gyár által előírt 0.05mm illesztési hézag helyett most 0.08-0.09 mm az illesztési hézag, ergó még határértéken belül van. De mivel lapos dugót teszek bele, a vezérlési és fellövési szögek módosítása miatt, ez a dugó már nem kell, mert úgyis hónoltatni kell az új hengert. A dugattyúk amúgy is kúposak, illetve a dugattyú szoknyája kopik, a dugattyú fölső része elhanyagolható mértékben kopik. Van még kérdésed?
Másik: látom borzasztó nagy szakértelmed van, ahogy a képeket elnézegetem. leforogja a 10-et a mitod? Mert amiket a csatornákkal illetve a szívócsővel elrontottál, nem hinném hogy hűdenagyon mehet :) Ráadásul gyári rezóval egy 160-as henger :) Ha csak egy rezót csináltatsz hozzá, és minden más gyári, sokkal jobban menne.
ha kisebb dugó van a hengerben, mint kéne.. akkor a dugó és a henger is jobban kopik, a dugónak a felső és az alsó része kopik.. igy kihordósodik a dugattyú. Azt gondolod, egy ilyen használt dugót ilyen sok pénzért el tudsz adni? hát.. azért sok sikert. De a személyes átvét meg győző :))
Sziasztok!
Alapméretes Wössner dugattyú eladóvá vált, kb 900km-t futott. Najó legyen 1000 :) Púpos, mérete 59,93. Képeket a jövőhéten tudok föltenni mert a munkatársamnál vannak a gépbe, és még nem a gépen :). Kicsit koxos a teteje, kapott olajat bőven, inkább füstöljön mint ragadjon. Csak Castrol Power 1 racsinggel illetve TTS-el lett használva. Nem volt megragadva, csak nagyobb kellene bele.
15 görbe orrú Mátyásért cserébe postázom vagy személyesen átadom. Vagy kevesebbért, adsz 1 Deákot és adok vissza 1 G. Szécsényi Istvánt :) De több opció közül is lehet választani :)
0630/576-4716 vagy petykusz@hotmail.com
Pontosan. Csak el ne felejtsd levágás előtt visszatekerni az összes széthúzót. Ja, és nehogy véletlenül túl sokat vágj le.. inkább ne vágj le túl sokat, többször ki lehet lazitani, ha nem elég rövid.. http://www.bercsekft.hu/motoro...
Konkrétan ilyenre gondolok, csak ilyet fogadj el. Ez lesz a jó bele, a méretei : 7,3 hosszú és 0,55mm átmérőjű.
Köszönöm szépen igazábol mgé egy kérdés hogy van az a bowden vég amit beakasztok a powermotoron a lyukba szoval ha azt levágom és helyette veszek a másikat ugy hogy rövidebre vágtam a bowdent az jo ezekszeritn és arra rárakom az uj bowdenvéget
biciklis-motoros boltban lehet venni :
1. bovdenvég (kb 150-300ft darabja)
2. bovden belső (2méteresével adják, kb 200ft a 2méter)
Aztán.. ennyi a megoldás.
De a legjobb megoldás, ha simán veszel még egy hosszabbitot ... vagy egy hosszabbat, csak az a baj, hogy olyat kell, amibe be tudod tenni a bovdent oldalról.. A másik egyszerű megoldás, ha rövidebbre veszed azt a bovdent, levágod az egyik végét... és raksz egy bovdenvéget .
Amekkora erőek ki van téve az a bowden az életbe nem nyúlik meg az biztos... hamarabb kopik el.De van lent a mehanikán 2spanoló azzal lehet állítani.De ne túl feszesre!
Sziasztok ma beszereltem a power elektronikát ésa motort jo durva hangokat ad ki mit ne mondjak :DDD egy a bibi hogy az egyik bowden vagy megnyult vagy nem tom mivan de azt enm tudja sehogyse kifesziteni mert tul hosszu valakinek van elado ilyen bowdene?
Azt, hogy mit csináltam..mit nem... nem evo kipu van rajta, hanem egy top.. és nem csináltam semmit a gyári polini vezérléssel a 160as hengerben. Nekem hétköznapi használatra kell , nagyon szeretem hogy nyomatékos, nem kell forgatni. Konkrétan melóbajáráshoz, elugrani ide-oda (győrből sopronba, vagy paksra..) tökéletesen megfelel :) 11500ig húz a motor egyébként, onnantól pedig már csak forog. Gyári kipufogóval 10 fölött vége volt . Szívócsövel mit rontottam el? aluminium lett a gyári gumi cső helyett.. Ja, a kész állapotról nincs is fent kép.. mint ahogy a mostani mitomrol sincs kép fent. bocsi.. Csak a kipufogónál szedtem ki, mert nézegettem a gyári hengereket, és azokon is úgy van megoldva.. Polini pedig beforditja teljesen a kipufogó végébe, nem pedig bele a kipufogó csonkba . De hadd hangsúlyozzam : nem az a fontos számomra, hogy felül menjen mint a barom. Én nagyon max 5ig forgatom ha nagyon sietek.. sebességben pedig olyan 80-90kmh között van az 5.000rpm.
Ne érts félre, én nem értek ezekhez a henger portolásos dolgokhoz. A hengerrel annyi volt a problémám (a fekete polini) hogy elkurták a perselyt, és ki kellett igazitani, és ha már a kezemben volt eltüntettem a sorjákat a hengerben..