szorakozaskeppen is fel lehet fogni az ilyen hujesegeket nade akkor nagyot nevettem mikor bevagtad azt h meg ne kerdezze h hol a kuplung.... olaj "vivo" ez beszaras....
Te figyu, ne vedd rossz néven, de olyan kérdéseket teszel fel amik egy átlagosan iskolázott embernél kivágják a biztosítékot (hogy finoman fejezzem ki magam).
Olajszint vivo-ról én nem tudok. Olajszint ellenőrző nivo pálcáról már hallottam. Ha az nincs a motorodban az nagy gáz mert akkor kb. fröcsög kifelé az olaj miközben jár a motor, ezért nem is hiszem hogy ez lenne a helyzet. Ez a pálca a kuplung oldalon a dekni tetejébe van belecsavarva. De légyszi ne kérdezd meg, hogy hol van a kuplung
Persze hogy gurulgatok, csak még nincs kész a skipperem ! Elcseréltem a mito 1-et egy 150es 4t skipperre.. Otthon kész a saját mitom, a kis 160as :))) Nagyon durvát megy..
Sziasztok. Cagiva Primába milyen váltó olaj való? menet közbe nem veszi be az ürest csak ha leállítóm a motort és menetközbe a 2. at csak 7-8 ezres fordulat körül veszi be felette az istenért sem. esetleg valakinek valami tapasztalat ezen a téren, hogy miért van ez ?
Nekem van egy Kenda 110-150 es párosom ezzel vettem anno a motort a műszaki idejég hagytam fent aztán cseréltem Dunlopra. Sértetlen első hátsó szinte újak.Nekem a Gsx-r re már aligha kellenek szóval ha érdekel egy 5ösért viheted a párost.Képet teszek ha érdekel
Biztos maga szereli, aztán csak így jött össze
Szerencsétlen vásárlás előtt álló gyerek meg még el is hiszi rossz esetben...
Nekem egy hete lett összerakva a blokk, majd beszámolok róla h meddig bírja
"és illik legalább 5- 6 ezer kilométer után teljes motorgenerált csinálni"
legalább (!) Tehát ideális esetben pedig 2-3ezrenként ami azt jelenti hogy bejáratod mész vele még 1-2 kört és már lehet is szedni szét... Hát ez....
5-6000 az eszed tokja
Szervizkönyv szerint 15.000-nél kell hajtókart, főtengelycsapágyakat, és dugót cserélni. Ha 5-6000 után megfekszik, akkor szarul rakták össze.
Motul 710-es olajat kell venni, 4100 Ft egy liter. Repsolt felejtsd el.
Biztos emlékszel rám , én akartam elcserélni az 1-es mitot a te evo-dra. Engem érdekelne a géped blokk nélkül. Alvázat is cserélni akarok - fogok , úgyhogy azt is visszakapod. Na ?
Ez nem a bazár.hu
köszi
Olajszint vivo-ról én nem tudok. Olajszint ellenőrző nivo pálcáról már hallottam. Ha az nincs a motorodban az nagy gáz mert akkor kb. fröcsög kifelé az olaj miközben jár a motor, ezért nem is hiszem hogy ez lenne a helyzet. Ez a pálca a kuplung oldalon a dekni tetejébe van belecsavarva. De légyszi ne kérdezd meg, hogy hol van a kuplung
Adatlapomon van elérhetőség!
köszi
na faja... :) 2mito nem fért meg együtt mi?:D kiv. elszek rá.. ez lesz a papíros?
Így fest most.
Csörögj meg vmikor és megbeszéljük....
Persze normál állapotba, hogy átmenjen műszakin a gép ..
Szerencsétlen vásárlás előtt álló gyerek meg még el is hiszi rossz esetben...
Nekem egy hete lett összerakva a blokk, majd beszámolok róla h meddig bírja
legalább (!) Tehát ideális esetben pedig 2-3ezrenként ami azt jelenti hogy bejáratod mész vele még 1-2 kört és már lehet is szedni szét... Hát ez....
Szervizkönyv szerint 15.000-nél kell hajtókart, főtengelycsapágyakat, és dugót cserélni. Ha 5-6000 után megfekszik, akkor szarul rakták össze.
Motul 710-es olajat kell venni, 4100 Ft egy liter. Repsolt felejtsd el.