Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szorakozaskeppen is fel lehet fogni az ilyen hujesegeket nade akkor nagyot nevettem mikor bevagtad azt h meg ne kerdezze h hol a kuplung.... olaj "vivo" ez beszaras....
Önkritikád nem sok van, ezt már látom.
Ez nem a bazár.hu
Elado Iphone 3G 8gb os kártyafügetlen hibátlan telefon midnein van rajta installus program is amivel akrámien programot INGYEN letölthetsz
jolvan már még soha életemben nem halotam ienröl és most modnták hogy elvileg nincs a motoromba de minnyá megnézem :)))
köszi
Te figyu, ne vedd rossz néven, de olyan kérdéseket teszel fel amik egy átlagosan iskolázott embernél kivágják a biztosítékot (hogy finoman fejezzem ki magam).
Olajszint vivo-ról én nem tudok. Olajszint ellenőrző nivo pálcáról már hallottam. Ha az nincs a motorodban az nagy gáz mert akkor kb. fröcsög kifelé az olaj miközben jár a motor, ezért nem is hiszem hogy ez lenne a helyzet. Ez a pálca a kuplung oldalon a dekni tetejébe van belecsavarva. De légyszi ne kérdezd meg, hogy hol van a kuplung
sziasztok mi az az olajszint vivo hog ynéz ki és mi a szerepe jah és holvan a motorban mert az enyémben elvileg nincs :DDD
El is felejtettem... MEnnyiért adnál akkor 2 gumis anyát nekem?:D
"Magyar001" küldhetnél róla pár képet!:)
Adatlapomon van elérhetőség!
köszi
70e-t
na faja... :) 2mito nem fért meg együtt mi?:D kiv. elszek rá.. ez lesz a papíros?
Akarom mondani hogy mégis.... mennyit kérsz kp-ben a mocidért blokk nélkül?
Persze hogy gurulgatok, csak még nincs kész a skipperem ! Elcseréltem a mito 1-et egy 150es 4t skipperre.. Otthon kész a saját mitom, a kis 160as :))) Nagyon durvát megy..

Így fest most.
mit szoltok mennyire jo ez az olaj mitoba mar egy eve ezt hasznalom es nem tunik rossznak
hali! van mito/freccia-hoz önindítóm, feszabályzóm, egyéb dolgok. kérdezz bátran. :)
Motul Transoil 10W40. De lehet a váltódat kell kihézagolni.
Sziasztok. Cagiva Primába milyen váltó olaj való? menet közbe nem veszi be az ürest csak ha leállítóm a motort és menetközbe a 2. at csak 7-8 ezres fordulat körül veszi be felette az istenért sem. esetleg valakinek valami tapasztalat ezen a téren, hogy miért van ez ?
Nekem van egy Kenda 110-150 es párosom ezzel vettem anno a motort a műszaki idejég hagytam fent aztán cseréltem Dunlopra. Sértetlen első hátsó szinte újak.Nekem a Gsx-r re már aligha kellenek szóval ha érdekel egy 5ösért viheted a párost.Képet teszek ha érdekel
szeva! persze...gurulgatsz még?:)
Csörögj meg vmikor és megbeszéljük....
Nem tud vki 150-es hátsó gumát jó áron?
Persze normál állapotba, hogy átmenjen műszakin a gép ..
Biztos maga szereli, aztán csak így jött össze
Szerencsétlen vásárlás előtt álló gyerek meg még el is hiszi rossz esetben...
Nekem egy hete lett összerakva a blokk, majd beszámolok róla h meddig bírja
"és illik legalább 5- 6 ezer kilométer után teljes motorgenerált csinálni"
legalább (!) Tehát ideális esetben pedig 2-3ezrenként ami azt jelenti hogy bejáratod mész vele még 1-2 kört és már lehet is szedni szét... Hát ez....
Egyébként ismerős a 250-es KX-be Motul Scooter olajat töltött és azzal is tökéletesen ment. Soha semmi baja nem volt, pedig herélte rendesen.
5-6000 az eszed tokja
Szervizkönyv szerint 15.000-nél kell hajtókart, főtengelycsapágyakat, és dugót cserélni. Ha 5-6000 után megfekszik, akkor szarul rakták össze.
Motul 710-es olajat kell venni, 4100 Ft egy liter. Repsolt felejtsd el.
küldtem neked e-mailt, a tükrökkel kapcsolatban, de ha gondolod hívj fel: 06 70 318 52 37
Biztos emlékszel rám , én akartam elcserélni az 1-es mitot a te evo-dra. Engem érdekelne a géped blokk nélkül. Alvázat is cserélni akarok - fogok , úgyhogy azt is visszakapod. Na ?
4.000 ft.