A kétségeid eloszlatása miatt irom,bár hasonló okból ezt már egyszer régen leirtam ide,de ennél eklatánsabb példát egyszerűen nem tudok fölhozni.Van egy osztrák barátom,akinek van egy mito evo 1-e,amit napi szinten használ munkába járni(oda vissza 136km) és egyebekre.Ez a mito már túl van a 100 000km-en és eddig csak a henger lett róla levéve dugócsere(20 000km-ként) miatt,a henger még hónolva sem volt, valamint kuplunglamellákat cserélt.A blokk még NEM VOLT SZÉTSZEDVE!
És ez nem vicc!
Persze ez a magyar motorokra sajnos egyáltalán nem érvényes.
Vannak mito evohoz saját készítésü carbonkiegészítőim.
Tank oldalára carbon védő(kevlár betéttel),carbon láncvédő(hosszab mint a gyári,így nem veri fel a láncsprayt),fejidom oldalára peremvédő,oldalidomra,(térdnél ) kopásvédő,
tudok carbonsárvédőt készíteni mitohoz
több darab legyártása nem gond,mail az adatlapon
Heló!
Evo 2-es mitom van,és sajna kuka a hengere.Ebay-en találtam hozzá MITAKA gyártmányú hengert.Valakinek esetleg van tapasztalata ezzel a hengerrel?
fogalmam sincs srác ! Gyárinak tűnik..Viszont ha nem az, elég szakszerűnek látszik az én szememmel. De vannak itt okosabbak nálam ilyen téren, majd elmondják a véleményüket !
Mivel nekem is értéket képez, 14.000 ft + posta az ára, esetleg tolna megyében, vagy győr környékén átvehető a karbi személyesen.
Emlékeim szerint másnak osztottad az észt ezekkel a téves infókkal, tehát innentől kezdve már nem a te dolgod. Arról meg beszélhetnénk ki itt a majom. Most is neked kellett beszólnod.
Nem írtam, h tökéletesek az alkatrészek. De ha valakinek pont ezek közül lenne valamire szüksége akkor az aranyat érhet számára. Én pedig jelképes összegér odaadom.
Na erre varrjál gombot...
Én ezzel a vitát lezártnak tekintem, mert nem szeretnék a te szintedre lealacsonyodni.
Ha érdekel:70/367 46 95