elmeletileg husqvarna fejlesztette ki vagy valami hasonlo vita mar folyt itt a forumon de en errol nem tudok semmit szoval nem akarok hujeseget allitani de keress ra itt a topikban
bár már nekem is kilökte. Igaz csak a szimering azon felét ami fölött nem volt lemez. Villa alakú lemez. De utána még az aznapi versenyt kibírta.Én hülye meg a kuplung felőli szimeringet cseréltem ki mert h. a másikat úgysem nyomja ki....
Ez azér elég gáz a Cagiva részéről, de tényleg így van. Mégnagyobb gáz, hogy ez a blokk egy korai 80-as évekbeli fejlesztés. A Cagivának pedig szintén nem sok köze van hozzá
udv mindenkinek a tanacsotokra lenne szuksegem 857km-rel ezelott raktam egy ketgyurus wossner dugot ami 55.96-os egy 56-os hengerbe eddig egy 1gyurus assow.dugo volt benne. kicsi volt mar a kompresszio es gondoltam kicsit felujitom, csereltem szimeringeket es csapagyakat a fotengelyen nameg a ketgyurus wossnert loktem bele jol is megy a moci kompresszio is v de 6osban is mar gyenge 130km/h-ig felmegy es a 7-edikben mar a 130-at is ejti lefele a felujitas, dugocsere elott sokkal kissebb kompresszioval siman vitte a 145-150km/h-t pedig 800km-ert jart 5000 fordulatig es csak azutan cibaltam neki meg es nem ertem h miert csinalja ezt nem szaggat semmi gond nincs vele es meg sem ragadt egyszer sem csak azt nem ertem h fele ennyi kompresszioval vegsebessegre jobban ment mint most mindamellett az egesz kaszni is konnyebb mert egy prima vazba v a mito blokk....
Marci tegyél benzint gyertyára,és indics rá berobantja-e?Ha nem gyertya vagy trafó!Te én már jártam igy sajnos.Ha szimeringes nincs alapjárat felpörög egyeletlenűl megy stb
Az eredeti kérdés az volt hogy ki lehet e cserélni a szimeringet blokkszéthúzás nélkül mert még nem láttam hogy van megoldva. Úgy néz ki ma lesz lehúzóm azt meglátom tényleg az e a baja.
Szerintem simán lehet hogy nem indul be miatta és legutóbb már ezért lehetett szar csomószor megtorpant leállt és alig indult be pedig be volt melegítve most meg hidegen egyáltalán nem akar beindulni.
Összerakás után minden rendben volt tök jól ment a motor. amikor legutoljára mentem vele akkor volt nagyon szar csomószor leállt meg torpant minden baja volt akkor nem volt időm foglalkozni vele le
kellett tennem 1 hétre most elővettem és nem akar beindulni. Az biztos hogy szikra van benzint kap kompresszió van ezért gondoltam erre hogy az egyik szimering fosta el magát de váltóolajat nem köp föl ezért csak a bal oldali lehet csak még a lendkereket nem tudtam lehúzni ezért nem tudom hogy mi van vele.
Hengertalp tömítés az új athena tömítés blokkfelek között meg nem folyik az olaj és azért gondoltam a gyújtás felöli szimeringre mert váltóolajat nem szívja fel. Már leszedtem balos deknit meg a fogaskoszorút csak még nincs lendkeréklehúzóm hozzá.
amit természetesen ISO szabvány szerint gyártott, 9es kulcsnyílású csavar fog :)) vagy mégsem oly szabványos, mint gondolnánk ?
Eladó lett a Mito-m szerelni vágyóknak :
Bővebben MITO
üdv
Nem látom értelmét. Akkor inkább ne írj, és csináld meg a mocidat : )))
Majd számolj be kérlek, hogy mi volt a gondja. Szerintem nem szimering lesz a probléma forrása .
kellett tennem 1 hétre most elővettem és nem akar beindulni. Az biztos hogy szikra van benzint kap kompresszió van ezért gondoltam erre hogy az egyik szimering fosta el magát de váltóolajat nem köp föl ezért csak a bal oldali lehet csak még a lendkereket nem tudtam lehúzni ezért nem tudom hogy mi van vele.