Szép volt a Sportpro-d
Mito fogyasztása is negyon változó. Nekem 5-6 literből megáll, de voltak itt olyanok is akik 10-12 literes fogyasztásról regéltek.
Mondjuk csuklótól is függ persze...
Szia!
Itt vannak a gyári alkatrészkatalógus mikrofilmjei. A képek alatt meg pontosan kilistázva a tételek. Remélem ez segít! http://www.oemmotorparts.com/o...
-Mindenféle méretet meg lehet találni a "user manul"ban. Töltsetek le egyet.
-A kormányzás a futóműgeometrián és a csillapításon múlik. (olvas utána, hogy ez mit jelent és hogy tudod beállítani)
VAlaki esetleg aki túl van már egy repairon segíthetne! Az összes csapágy méretei érdekelne!? a főtengelyét már tudom korábbi koemmentekből illetve a szimmeringek mérete.Illetve azt szeretném még kérdezni ,hogy s kormányzás elég furcsa az előző mitomat szépen lehetett döntögetni, ez meg olyan fura ,hogy olyan könnyen jár a kormány mintha egy bicikli lenne ez mitől lehet?
Üdv mindenkinek!A segítségeteket szeretném kérni!A napokban vettem egy 2kereklámpás mito-t darabokban,ma eljutottam odáig,hogy beindítottam de nem működik a pówer motor! Mi lehet az oka,talán valamit rosszul kötöttem be?Az elektronikától ment 2 db 6-os kábelvég és egy csúszó saru,a kábelvégeket a gyujtó trafó felfogatásához rögzítettem a csúszó sarut pedig a gyujtó trafóra tettem!Indul a motor de a power motor meg sem mozdul!Ha valaki tud erre megoldást az legyen szíves segítsen!
Előre is köszönöm!
Jó estét újra.
Most már eldöntöttem mindenféleképpen 125 veszek volt is már egy af1 sport prom szerettem nagyon de nagyon sokat evett 6-12l / 100km ezért eladtam igaz nagyon sok minden kicseréltem benne nem kevés tuningot kapott de egy mitoról álmodok kiskorom ota túráznák vele nyáron....
A másik meg az hogy nagyon sokat olvastam a típusról alkatrész van hozzá láttam meg elég jókat írnak róla...
Valami mitó tulajdonos tudna adni elérhetőséget skype,fb,email iesmi?
Augusztusban eladtam a vasat és érdeklődnék, hogy mit tudtok, jó gazdához került-e a gép? Citromsárga Mito II, fekete matricával, festet fekete plexivel, karbon dobos, farokidomnál "Suzukifüred" felirat, bukógombás (UAP-667).
Attól függ, hogy hol találsz hozzá alkatrészt. Ki lehet fogni olyat, aki elbontja éppen, akkor elég olcsó a rotax és a mito is.. Viszont ha bontóstól kérdezed ugyanezeket az árakat, hát megkérik az árát. mert tudják : ritka.
Sok alkatrész van mindkét tipushoz. Ez alapján szerintem nem lehet azt mondani hogy mito vagy nsr vagy af1\rs125.
Köszönöm a gyors válaszokat remélem 5 6l körül kijövök mert gondolkoztam 50cc speedbe is de a 125 sztem jobb lesz..
A másik kérdésem az lenne hogy alkatrészek vannak mitohoz és ha igen milyen árba vannak rotax vagy olcsóbb drágább pl (henger,dugo stb...)
Nekem folyamatosan 130 fölött használva, sokat padlózva, akár 2 személlyel sem ment 8l fölé a fogyasztásom soha. Én átlagban 7-7.5-el használom, de pörgetem is és a beállításaim sem tökéletesek. Ha 120 körül használod, jó beállításokkal elmehetsz 5l körül. Vételnél szerintem a legfontosabb, hogy ne csörögjön-zörögjön, ne legyenek repedtek az idomok, ne filléres gumik legyenek rajta és gyári megoldások legyenek az elektronikánál és a motornál...
Ezért is mondtam az 5-8 litert. De egyébként..oké hogy régebbi mitom van, viszont a blokk, és a főbb épitő elemek egyeznek a "94 óta gyártott mito evo-val. Cagiva nem igazán fejlesztette ezt a bevált konstrukciót.
Inkább átlag fogyasztásnak mondanám. Minden mito másképp kajál..
Városban az én mitommal 4,5 körül kajáltatok meg, és egy elég tempós utazóban (átlag 120-130, max 160 ÓRA SZERINT) megetettem vele 5,1-5,2 körül. De nekem : 34es VHSB karbi, top perf. rezó, plusz polini 160as henger. Nagyon ritkán forgattam 9ig, és nálam a max is 9-9500 rpm volt. Viszont a 160as az én tapasztalataim szerint sokkal kevesebbet kajál mint egy gyári. (mivel nyomatékos, és nem is kell forgatni hogy menjen.) Egy 50es derbi gyorsasági mellett (ő nyelezte, én 5ezerig forgattam max) tudtam haladni végig úgy, hogy nem nyúlott el, de nem is tudtam lehagyni. Ergo szerintem olyan 12-13 lovat tudhat alul az enyém.
Értem köszi a gyors választ volt rs em is volt , ott is hasonló problémák voltak.
5-8l ez 120 tempóra értendő?
Nekem nem száguldozni kell hanem túrázni többet mennék power alatt mint powerrel..
Inkább 5-8 körül kajálnak . 120as utazót tudja. Érdemes odafigyelni az olajcsőre, ami az olajtartályt köti össze az olajpumpával, mert szeret elöregedni és megrepedezik.. Power elektronika szeret elromlani , de ez inkább öregebb társaknál jellemző.
Jó estét.
Cagiva Mito vétel előtt állok evo 2 re gondoltam....
Lenne néhány kérdésem...
Túrázni kellene motor nem napi használatra.
1.Normális utazó tempóval mennyivel tudok kijönni az igaz hogy országúton 4 liter is városba 6-al ki lehet jönni?
2.Ennek a típusnak modellnek van gyári hibája esetleg mire kell odafigyelni megvételkor?
3. Utazóba tudnak 120-at menni jó fogyasztással?
A válaszotokat előre is köszönöm.
Kinek volt ennél alacsonyabb? :D